Lourens schreef:Ik eindelijk weer gelegenheid heb om hier te komen
ik vreeeeeselijk veel bij moet lezen zoals ik zag
ik dus maar een heleboel skip.

Lourens schreef:Ik eindelijk weer gelegenheid heb om hier te komen
ik vreeeeeselijk veel bij moet lezen zoals ik zag
ik dus maar een heleboel skip.
Ik ken de persoon helemaal niet en jij hebt het over bekend.... Connie lijkt overigens een meisjesnaam...Mara schreef:De bekende Israelverslaggever Connie Mus (59) is tijdens zijn vakantie in Nederland overleden aan een hartaanval.
Gijs, je volgt de actualiteitenprogramma's blijkbaar niet. Daar kwam hij toch echt regelmatig in voor.Gijs83 schreef:Ik ken de persoon helemaal niet en jij hebt het over bekend.... Connie lijkt overigens een meisjesnaam...Mara schreef:De bekende Israelverslaggever Connie Mus (59) is tijdens zijn vakantie in Nederland overleden aan een hartaanval.
Je wilt het wellicht niet preciseren, maar je roept wel op om het na te speuren.henriët schreef:ik zojuist een advertentie in t RD las..
er niet over uit kan..
Tja eindigend op -je, dat is officieel vrouwelijk, toch? Maar Connie als mannelijk had ik nog nooit gehoord. Ik weet bv wel dat er mannen zijn die Gerrie of Willy heten, maar Connie had ik nog nooit gehoord.Hendrikus schreef:Gijs, je volgt de actualiteitenprogramma's blijkbaar niet. Daar kwam hij toch echt regelmatig in voor.Gijs83 schreef:Ik ken de persoon helemaal niet en jij hebt het over bekend.... Connie lijkt overigens een meisjesnaam...Mara schreef:De bekende Israelverslaggever Connie Mus (59) is tijdens zijn vakantie in Nederland overleden aan een hartaanval.
En Jantje is ook een jongensnaam, en Pietje, maar er lopen ook dames rond met die naam. Om over Adrie, Addie en Tonnie maar niet te spreken. Het rijtje is eindeloos uit te breiden. Ik ken zelfs wel een vrouwelijk Gijsje
menig rf er leest t rd, dus het staat een ieder vrij..jvdg schreef:Je wilt het wellicht niet preciseren, maar je roept wel op om het na te speuren.henriët schreef:ik zojuist een advertentie in t RD las..
er niet over uit kan..
Ja, ik denk dat ik het wel weet. Ik keek daar ook al met verbazing naar. Ik ben er persoonlijk niet op voor, maar om het nou zonder meer te verbieden of extra aan te kondigen. Wie gaat dat controleren? Ben in ... dan niet welkom of geschikt het Woord te horen? Dat vind ik veel te ver gaan.henriët schreef:menig rf er leest t rd, dus het staat een ieder vrij..jvdg schreef:Je wilt het wellicht niet preciseren, maar je roept wel op om het na te speuren.henriët schreef:ik zojuist een advertentie in t RD las..
er niet over uit kan..
tip om te kijken of je de goede advertentie hebt: als ik puber/jongvolwassene zou zijn zou ik op dat tijdstip misschien wel laarzen aandoen..
Ik zou dan op zo n moment gewoon mèt gaan, en kijken hoe men reageertGijs83 schreef:Ja, ik denk dat ik het wel weet. Ik keek daar ook al met verbazing naar. Ik ben er persoonlijk niet op voor, maar om het nou zonder meer te verbieden of extra aan te kondigen. Wie gaat dat controleren? Ben in ... dan niet welkom of geschikt het Woord te horen? Dat vind ik veel te ver gaan.henriët schreef:menig rf er leest t rd, dus het staat een ieder vrij..jvdg schreef:Je wilt het wellicht niet preciseren, maar je roept wel op om het na te speuren.henriët schreef:ik zojuist een advertentie in t RD las..
er niet over uit kan..
tip om te kijken of je de goede advertentie hebt: als ik puber/jongvolwassene zou zijn zou ik op dat tijdstip misschien wel laarzen aandoen..
Zou ik niet doen, zou ook weer niet provoceren, dat betaamt geloof ik een Christen ook weer niet!henriët schreef: Ik zou dan op zo n moment gewoon mèt gaan, en kijken hoe men reageert![]()
uit moeten doen of zou je werkelijk weggestuurd worden??
Nee, ok, nu de 'wijsheid'daar is...Gijs83 schreef:Zou ik niet doen, zou ook weer niet provoceren, dat betaamt geloof ik een Christen ook weer niet!henriët schreef: Ik zou dan op zo n moment gewoon mèt gaan, en kijken hoe men reageert![]()
uit moeten doen of zou je werkelijk weggestuurd worden??
Het gaat over een kerkgebouw waar regenpijpen niet toegestaan zijnjvdg schreef:Je wilt het wellicht niet preciseren, maar je roept wel op om het na te speuren.henriët schreef:ik zojuist een advertentie in t RD las..
er niet over uit kan..