Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
diep in gedachten, maar goedsmoeds doordat de zon zo heerlijk straalt!
wat maakt de zon blij!
wat maakt de zon blij!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als ik geen avonddienst had, stapte ik nu in de auto om lekker langs de zee te lopen en daarna een bakkie te komen doen...henriët schreef:diep in gedachten, maar goedsmoeds doordat de zon zo heerlijk straalt!
wat maakt de zon blij!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ja leuk!!vlinder schreef:Als ik geen avonddienst had, stapte ik nu in de auto om lekker langs de zee te lopen en daarna een bakkie te komen doen...henriët schreef:diep in gedachten, maar goedsmoeds doordat de zon zo heerlijk straalt!
wat maakt de zon blij!
Houden we tegoed!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha

de zon schijnt heerlijk en ik heb het jaarverslag voor de gemeente af ......
nu ons sociale jaarverslag nog met alle cijfers, maar dat is veel leuker om te maken...
effe doordoen, kan ik het nog mooi afronden voor mijn verlof...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
ik geniet van de zon achter het raam en vanuit mijn bed. Alleen dat felle licht en hoofdpijn....... geen leuke combinatievlinder schreef:OH, het is hier zulk zonnig weer. Heerlijk, ik ga straks fietsen naar mijn werk.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Ichtus schreef:

... Dank u... Daar word ik bijna verlegen van...Auto schreef:Ichtus schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vervelend Vis, ben je ziek? het heerst heIchtus schreef:
Beterschap!!!
Dankje, maar ik dacht niet dat ik ziek wasgertje schreef:Vervelend Vis, ben je ziek? het heerst heIchtus schreef:
Beterschap!!!

Ik ben nu blij dat de wastafel weer doorloopt. Er kwam zo'n dikke sliert troep uitrollen, dat het eigenlijk ook niet verwonderlijk was dat het water nauwelijks meer wegliep...
Dus na:Ichtus schreef:Dankje, maar ik dacht niet dat ik ziek wasgertje schreef:Vervelend Vis, ben je ziek? het heerst heIchtus schreef:
Beterschap!!!![]()
Ik ben nu blij dat de wastafel weer doorloopt. Er kwam zo'n dikke sliert troep uitrollen, dat het eigenlijk ook niet verwonderlijk was dat het water nauwelijks meer wegliep...
Mister
Auto
Kan ook Ichtus aan de sifon problematiek worden toegevoegd.
Is er behoefte aan een lotgenotencontact?Auto schreef:Dus na:Ichtus schreef: Ik ben nu blij dat de wastafel weer doorloopt. Er kwam zo'n dikke sliert troep uitrollen, dat het eigenlijk ook niet verwonderlijk was dat het water nauwelijks meer wegliep...
Mister
Auto
Kan ook Ichtus aan de sifon problematiek worden toegevoegd.
-
Het kan niet beter!!Helemaal top!! Stil verwonderd en heel dankbaar voor alles van afgelopen zondag.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Fijn!Schemerlichtje schreef:Het kan niet beter!!Helemaal top!! Stil verwonderd en heel dankbaar voor alles van afgelopen zondag.
De sacramenten zijn er tot versterking, dan is het Zijn genade dat je er zo op terugmag zien!