We delen hetzelfde lotLassie schreef:wachten op m'n vriend........(die pas vanavond rond 11 uur thuis is).

We delen hetzelfde lotLassie schreef:wachten op m'n vriend........(die pas vanavond rond 11 uur thuis is).
monique schreef:en je mag niet zoveel roken das minder maar we gaan een supper grote boot op waaaaah het word supper
engels: cigarettes. vandaar. maar waarom een hoofdletterLassie schreef:[
heel flauw: Sigaretten.![]()
zo ik ben weer thuis... kga zo ff de tuin in ff wat planten eruit halen.
de mijne zit net fftjes iets verder.... en heel misschien komt hij morgen pas thuisJolandaOudshoorn schreef:We delen hetzelfde lotLassie schreef:wachten op m'n vriend........(die pas vanavond rond 11 uur thuis is).Mijn man zit ook in Frankrijk (Parijs) en komt vanavond thuis. Probeer jezelf lekker bezig te houden, dan duurt het wachten niet zo lang. Ik heb vanavond ook nog een vergadering
Dus waarschijnlijk ben ik niet eens thuis als hij thuiskomt...
klinkt alsof het wat beter gaat!henriët schreef:heerlijk in huis rommelen, met de kinderen gezellig koffiedrinken, lekker bij mn ma in de tuin van de zon en de spelende kinderen onder genot van een kopje koffie genieten, dochter bij vriendinnetje brengen, boodschappen, eten klaarmaken, genoeg te doen dus!!!
niet klagen maar dragen!!!! toch?!helma schreef:klinkt alsof het wat beter gaat!henriët schreef:heerlijk in huis rommelen, met de kinderen gezellig koffiedrinken, lekker bij mn ma in de tuin van de zon en de spelende kinderen onder genot van een kopje koffie genieten, dochter bij vriendinnetje brengen, boodschappen, eten klaarmaken, genoeg te doen dus!!!
en bidden om kracht.henriët schreef:niet klagen maar dragen!!!! toch?!helma schreef:klinkt alsof het wat beter gaat!henriët schreef:heerlijk in huis rommelen, met de kinderen gezellig koffiedrinken, lekker bij mn ma in de tuin van de zon en de spelende kinderen onder genot van een kopje koffie genieten, dochter bij vriendinnetje brengen, boodschappen, eten klaarmaken, genoeg te doen dus!!!
Niet zo negatief hoor Judith! Heel veel succes ermee. Het gaat vast lukken!judith schreef:straks praktijk toets van Verzorging, heb nog geen idee wat ik moet doen....legt mijn lerares zo allemaal uit als het goed is......![]()
En morgen Theorie toets van verzorging, dies altijd het moeilijkst van alle toetsen.....
Kzal wel weer een onvoldoende halen..
Mar kga Kei hard leren......
Als ik dr de tijd voor heb![]()
![]()
Zozo, een hele lijst. Suc6 met het laatste werk!albion schreef:repetitie nagekeken,
daarna de kamer gedaan
broer opgehaald van de garage
zoon naar de stad gebracht, gewacht en weer mee teruggenomen
toen gaan pedicuren
boodschappen gaan doen
broer teruggebracht naar de garage
terug naar huis
telefoon aangepakt, ik kon man gaan halen (ca. 25 min hiervandaan).
waren om 6 uur thuis en kon ik nog aan het eten gaan beginnen.
laat gegeten en
nu zit ik even achter de laptop, maar moet zo m'n laatste repetities gaan maken
tjonge....albion schreef:repetitie nagekeken,
daarna de kamer gedaan
broer opgehaald van de garage
zoon naar de stad gebracht, gewacht en weer mee teruggenomen
toen gaan pedicuren
boodschappen gaan doen
broer teruggebracht naar de garage
terug naar huis
telefoon aangepakt, ik kon man gaan halen (ca. 25 min hiervandaan).
waren om 6 uur thuis en kon ik nog aan het eten gaan beginnen.
laat gegeten en
nu zit ik even achter de laptop, maar moet zo m'n laatste repetities gaan maken
en? wazzut mooi?Gijs83 schreef:vanmorgen werk ik weer thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond noor een orgelconcert van Herman van Vliet.