Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
En de combinatie van initialen en achternaam zijn ook belangrijk om te bedenken. Mw Willy Catharina Pot. Staat een beetje raar als je die initialen en achternaam op een poststuk ziet staan. 

In m'n werk heb ik veel te maken met kindernamen. Verwarrend vind ik: Noa als meisjesnaam en Noah als jongensnaam. Maar ze worden ook wisselend voor beide gebruikt, want de z.g. uniseks namen komen steeds meer voor.
Net zoals bv Jess.
Net zoals bv Jess.
Ik vind Terri ook wel lastig :-). Ik kan nl vooral mannelijke Terri's.
ja, dat ken

~~Soli Deo Gloria~~
De hoorzitting over de kabinetsformatie
-
Vanaf het begin tot aan nu lijkt het doel te zijn om zo min mogelijk informatie te delen. Daarbij wordt regelmatig gelogen of vergeten mensen, als het uitkomt, heel veel. Delen van het geheugen keren spontaan terug als de leugens onhoudbaar worden of als het uitkomt.
Bizar hoe sommige politici niet snappen hoe mensen het vertrouwen in de politiek kwijtraken. Het is heel makkelijk om naar bijvoorbeeld Baudet te wijzen. Helaas gaat ook Renske Leijten weg. Een van de weinig politici die in staat is om vertrouwen te winnen ipv het af te breken.
Bizar hoe sommige politici niet snappen hoe mensen het vertrouwen in de politiek kwijtraken. Het is heel makkelijk om naar bijvoorbeeld Baudet te wijzen. Helaas gaat ook Renske Leijten weg. Een van de weinig politici die in staat is om vertrouwen te winnen ipv het af te breken.
Nou het heeft niet te maken met geen informatie te delen, het gaat er om dat vragen die gaan over hoe je zelf iets ziet prima worden beantwoord. Als de verhalen tegenover elkaar worden geplaatst(Jorritsma/Ollongren vs. Arib) en gevraagd word of de ander liegt de vraag omgedraaid word in een vraag/antwoord hoe zij zelf de situatie zien. Dat vind ik ergerlijk en geeft te meer aan dat je naar een show zit te kijken, waar niemand mee gediend is.MGG schreef: ↑03 jul 2023, 18:19 Vanaf het begin tot aan nu lijkt het doel te zijn om zo min mogelijk informatie te delen. Daarbij wordt regelmatig gelogen of vergeten mensen, als het uitkomt, heel veel. Delen van het geheugen keren spontaan terug als de leugens onhoudbaar worden of als het uitkomt.
-
Ze weten drommels goed dat ze zo het vertrouwen kwijt raken. Ik heb met verbazing geluisterd naar een deel van de hoorzitting, ongelofelijk, ze zijn vergeetachtig als het ze uitkomt, maar anderzijds weten ze bepaalde dingen weer tot in details. En als de vraag dan komt waarom ze niet eerder al met die details komen herinnerde zij zich het eigenlijk zojuist in een keer.MGG schreef: ↑03 jul 2023, 18:19 Vanaf het begin tot aan nu lijkt het doel te zijn om zo min mogelijk informatie te delen. Daarbij wordt regelmatig gelogen of vergeten mensen, als het uitkomt, heel veel. Delen van het geheugen keren spontaan terug als de leugens onhoudbaar worden of als het uitkomt.
Kom op hee...
Het is lachwekkend, treurig, verdrietig, denigrerend, ondemocratisch en brutaal tegelijk. Eigenlijk is deze houding niet te duiden.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
- Maanenschijn
Roeptoeteren, zonder de intentie te hebben om een gesprek aan te gaan.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Een vlieg in m'n auto. Alle raampjes open op de snelweg, ksst ksst geroepen. Maar het zal te gezellig zijn bij mij.