Ik miste je al...Lourens schreef:Ik eindelijk weer gelegenheid heb om hier te komen
ik vreeeeeselijk veel bij moet lezen zoals ik zag
ik dus maar een heleboel skip.

Ik miste je al...Lourens schreef:Ik eindelijk weer gelegenheid heb om hier te komen
ik vreeeeeselijk veel bij moet lezen zoals ik zag
ik dus maar een heleboel skip.
Ten eerste moet je hier in de wereld getuigen, als kind van God, denk ik, dat is ander werk dan in de hemel. De manier van leven in de hemel is, denk ik, ook heel anders op aarde. Alhoewel sommige kinderen van God weleens 'hemelsgezind' kunnen zijn.helma schreef:het doet me denken aan Corrie ten Boom
ze mocht als kind weten dat ze een kind van God was.
Toch was ze bang om te sterven.
Ze vertelde het haar vader; een wijze man die dichtbij de Heere leefde.
Hij vroeg het kind wanneer je een treinkaartje kocht.
-alleen op het moment dat je het nodig hebt en met de trein gaat reizen.
Zo, zei hij, geeft de Heere ook pas stervensgenade als je gaat sterven
eerder heb je het niet nodig
En nu weer witten?MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
Tiberius schreef:En nu weer witten?MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
het had maar 1 reden: als ie bleef zitten durf ik niet in de kamer te blijven, en dag duurt nog even...
pffff... dat zou je niet eens willenDemocritus schreef:MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
het had maar 1 reden: als ie bleef zitten durf ik niet in de kamer te blijven, en dag duurt nog even...toch niet 'webje'. Ik sla jouw huisdier (Dorus) toch ook niet plat!!
Er komt zeker niets van op youtube?MarthaMartha schreef:pffff... dat zou je niet eens willenDemocritus schreef:MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
het had maar 1 reden: als ie bleef zitten durf ik niet in de kamer te blijven, en dag duurt nog even...toch niet 'webje'. Ik sla jouw huisdier (Dorus) toch ook niet plat!!
![]()
(ik denk overigens dat je me graag bezig had gezien.... waarom dat leg ik je vanavond wel uit)
Wordt ik dan platgeslagen met een slipperMarthaMartha schreef:pffff... dat zou je niet eens willenDemocritus schreef:MarthaMartha schreef:ik net met de moed van een leeuwin een dikke zwarte spin heb verpletterd onder een teenslipper.
![]()
(ik denk overigens dat je me graag bezig had gezien.... waarom dat leg ik je vanavond wel uit)
Nee, met de OTTODemocritus schreef:
Wordt ik dan platgeslagen met een slipper
en nodig mij gerust uit voor het filmpjeJolandaOudshoorn schreef:Nee, met de OTTODemocritus schreef:
Wordt ik dan platgeslagen met een slipper![]()
nee, er komt niets op Youtube, en er komt helemaal geen filmpje ....helma schreef:en nodig mij gerust uit voor het filmpjeJolandaOudshoorn schreef:Nee, met de OTTODemocritus schreef:
Wordt ik dan platgeslagen met een slipper![]()