Ik bedoel natuurlijk 'geen chocola mocht ivm galstenen'... En ja dat is echt waar...Zodra ik dat at kreeg ik geheid last ja...(net als koffie, kool-soorten, eieren, vettigheid...)Margriet schreef:*girly* schreef:
Vandaar dat ik me vaak rot voelde in 't halve jaar dat ik geen galstenen mocht ivm chocola1
Echt Waar????
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ik snap het wel!!*girly* schreef:Ik bedoel natuurlijk 'geen chocola mocht ivm galstenen'... En ja dat is echt waar...Zodra ik dat at kreeg ik geheid last ja...(net als koffie, kool-soorten, eieren, vettigheid...)Margriet schreef:*girly* schreef:
Vandaar dat ik me vaak rot voelde in 't halve jaar dat ik geen galstenen mocht ivm chocola1
Echt Waar????
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ja. Als je 's morgens niet eet dan kan het zijn dat (vooral bij jongeren) ermadelief1983 schreef:houdt dat verband met elkaar dan?albion schreef:eet je wel goed?madelief1983 schreef:opnieuw een megasagarijnige bui
problemen kunnen ontstaan op school. Gauw ruzie etc. Dus in ieder geval
zorgen dat je gegeten hebt, al is het maar een boterham/beschuit met
pure hagelslag. (vraag me niet waarom chocola aan te raden is). Dit kreeg
ik als advies mee van de ostheopaat die mijn zoon in behandeling had.
En het lijkt me ook logisch.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
vanochtend heb ik 2 beschuiten, 3 cracottes en een broodje gegeten 

- JolandaOudshoorn
allemaal met hagelslag??madelief1983 schreef:vanochtend heb ik 2 beschuiten, 3 cracottes en een broodje gegeten

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik denk chocola vanwege het feit dat je er energie van krijgt...albion schreef:Ja. Als je 's morgens niet eet dan kan het zijn dat (vooral bij jongeren) ermadelief1983 schreef:houdt dat verband met elkaar dan?albion schreef:eet je wel goed?madelief1983 schreef:opnieuw een megasagarijnige bui
problemen kunnen ontstaan op school. Gauw ruzie etc. Dus in ieder geval
zorgen dat je gegeten hebt, al is het maar een boterham/beschuit met
pure hagelslag. (vraag me niet waarom chocola aan te raden is). Dit kreeg
ik als advies mee van de ostheopaat die mijn zoon in behandeling had.
En het lijkt me ook logisch.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- madelief1983
met vruchtenhagel, kalkoenfilet en appelstroopJolandaOudshoorn schreef:allemaal met hagelslag??madelief1983 schreef:vanochtend heb ik 2 beschuiten, 3 cracottes en een broodje gegeten

Hauptwerk
En een van de oudste nog bespeelbare orgels van Nederland (Krewerd) in de huiskamer - nou ja, niet helemaal, maar met je ogen dicht scheelt 't toch niet veel

En een van de oudste nog bespeelbare orgels van Nederland (Krewerd) in de huiskamer - nou ja, niet helemaal, maar met je ogen dicht scheelt 't toch niet veel

Laatst gewijzigd door Corydoras op 28 mei 2009, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Nieuwe gympen die een btje te duur waren 

Een nieuw pak, donkerblauw met streepje. Wit overhemd, paarse stropdas.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
gaaf! maar zonder kort octaaf

~~Soli Deo Gloria~~
- madelief1983
een nieuwe avatar
Pas nog een orgelboek gekregen 'geschreven' door een onder ons bekende forummer. Stond een mooie foto van hem in, die al wat jaartjes oud moet zijn
. Ga ik na mijn vakantie wel eens naar kijken... 

Je kunt kiezen: http://www.hauptwerk.nl/speeltafelkrewerdnl.php Maar dat is wel erg wennen hoor.
Het is leuk dat ze 'm ook met twee klavieren en volledig pedaal beschikbaar hebben gemaakt. De puristen zijn 't daar vast niet mee eens, maar daardoor kun je er wel heel veel meer op kwijt. Bachkoralen met bijv. de Sesquialter of 8'+3' uitkomend klinken erg goed. Of met de Octaaf 4 uitkomend in het pedaal. Ik ben voorlopig nog niet uitgespeeld