Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
vanochtend al druk in huis bezig geweest.... de was hangt al weer te drogen.. naar het winkelcentrum geweest om daar wat nodige boodschappen te doen en een boekje besteld bij de (evangelische) boekhandel. Nu ff lekker internetten en een lekker broodje halen. Dan naar bilthoven m'n zus en haar twee kids opwachten, ff langs harderwijk dan door naar Kampen. En vanavond weer naar huis.
Maar ze zal ongetwijfeld de weg eens over moeten steken.Gijs83 schreef:Monique kan nog niet rijden, dus dat zal haar niet zoveel schelen, denk ik.Hendrikus schreef:Het wordt avondeten? Nou, eet ze!monique schreef:en je mag niet zoveel roken das minder maar we gaan een supper grote boot op waaaaah het word supper
Roken? Dat doe jij toch niet?
En denk eraan hè, ze rijden daar allemaal aan de verkeerde kant van de weg!

hoppe hoppe hoppe, Gijs gaat naar de PoppeGijs83 schreef:en vanavond een etentje bij ons favoriete restaurant t.g.v. 26-jarig huwelijk van mijn pa en ma.

~~Soli Deo Gloria~~
tabak en cigaretten zijn daar niet te betalen!!!Hendrikus schreef:Het wordt avondeten? Nou, eet ze!monique schreef:en je mag niet zoveel roken das minder maar we gaan een supper grote boot op waaaaah het word supper
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
heel flauw: Sigaretten.albion schreef:tabak en cigaretten zijn daar niet te betalen!!!Hendrikus schreef:Het wordt avondeten? Nou, eet ze!monique schreef:en je mag niet zoveel roken das minder maar we gaan een supper grote boot op waaaaah het word supper

zo ik ben weer thuis... kga zo ff de tuin in ff wat planten eruit halen.
- zusterelly
Vandaag weer gewerkt. Nu ga ik even strijken
Bah daar heb ik echt een hekel aan blijft ook altijd liggen. De stapel op het logeerbed is dramatisch hoog
Tja, ik weet het: gewoon bijhouden dan heb je niet zoveel etc etc. Het wil niet. Ik wil niet
bah je zou gewoon een hekel aan jezelf erbij gaan krijgen omdat je (ik) hierin wel erg zwak ben.....

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
hier nog 1... nou ik heb het nu weg en hou het nu gewoon bij.... ik maak een briefje (heb ik van m'n vriend geleerd) met daarop de dingen die ik wil gaan doen en aan het einde van de dag afstrepen wat je gedaan heb... echt waar. Maar ook doorzettingsvermogen.
Ben jij de oudste? Gijs, bedoel ik.Hendrikus schreef:hoppe hoppe hoppe, Gijs gaat naar de PoppeGijs83 schreef:en vanavond een etentje bij ons favoriete restaurant t.g.v. 26-jarig huwelijk van mijn pa en ma.
vanavond heerlijk met een vriendin over het strand gebanjerd!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gasten uit Louisana uitzwaaien!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Wilma van den Berg
Wat zaken doornemen en andere regelen, mijn onderwijskundige 'missie' vervullen, krant lezen. Vanavond waarschijnlijk verdiepen in een gedeelte van de filosofie mbt ziel, geest, lichaam etc. nav. cremeren, begraven, abortus etc., natuurlijk de krant lezen en verder geen flauw idee. Voorlopig eerst dit maar even.....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
heerlijk in huis rommelen, met de kinderen gezellig koffiedrinken, lekker bij mn ma in de tuin van de zon en de spelende kinderen onder genot van een kopje koffie genieten, dochter bij vriendinnetje brengen, boodschappen, eten klaarmaken, genoeg te doen dus!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tsja... eerst maar eens aankleden, dan naar de stad boodschappen doen, de was opvouwen, beneden verdieping zuigen en dweilen, Vanavond optijd naar bed.
Ik ben idd. de oudste thuis.Afgewezen schreef:Ben jij de oudste? Gijs, bedoel ik.Hendrikus schreef:hoppe hoppe hoppe, Gijs gaat naar de PoppeGijs83 schreef:en vanavond een etentje bij ons favoriete restaurant t.g.v. 26-jarig huwelijk van mijn pa en ma.
vanmorgen werk ik weer thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond noor een orgelconcert van Herman van Vliet.
wachten op m'n vriend........(die pas vanavond rond 11 uur thuis is).