Ik ook niet. Was wel thuis. Vandaar.helma schreef:ik ben dan ook niet op vakantie geweestGijs83 schreef: ...Afgewezen, Albion, Helma, Henriet, Hmprff , Ichtus en Wilma v/d Berg ondanks de vakantie gemiddeld behoorlijk wat meer berichten hebben achtergelaten als voorheen?
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
Ik ben een klein beetje aan het inhalen in het topic over HeartCry en JijDaar.Gijs83 schreef:...jvdg, Tiberius, Wim, Gabrielle, Herman en Memento zo goed als gelijk zijn gebleven!?

Maar kun je die topic niet beter verplaatsen, zoals ik al vroeg?Tiberius schreef:Ik ben een klein beetje aan het inhalen in het topic over HeartCry en JijDaar.Gijs83 schreef:...jvdg, Tiberius, Wim, Gabrielle, Herman en Memento zo goed als gelijk zijn gebleven!?
Hij staat op een onlogisch plekje.
Hij is verplaatst. Zo staat hij beter, nietwaar?Afgewezen schreef:Maar kun je die topic niet beter verplaatsen, zoals ik al vroeg?Tiberius schreef:Ik ben een klein beetje aan het inhalen in het topic over HeartCry en JijDaar.Gijs83 schreef:...jvdg, Tiberius, Wim, Gabrielle, Herman en Memento zo goed als gelijk zijn gebleven!?
Hij staat op een onlogisch plekje.
Perfect! 

ik stem met de vorige spreeksters inAfgewezen schreef:Ik ook niet. Was wel thuis. Vandaar.helma schreef:ik ben dan ook niet op vakantie geweestGijs83 schreef: ...Afgewezen, Albion, Helma, Henriet, Hmprff , Ichtus en Wilma v/d Berg ondanks de vakantie gemiddeld behoorlijk wat meer berichten hebben achtergelaten als voorheen?

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
Bedankt voor je woordenAfgewezen schreef:Nu nog een grafiekje graag.Gijs83 schreef:...dat ik mijn rf-verslavingsthermometer weer ff heb bijgewerkt? Wat een gezeur he?
...ik het leuk vind om dat te te doen?
...Afgewezen, Albion, Helma, Henriet, Hmprff , Ichtus en Wilma v/d Berg ondanks de vakantie gemiddeld behoorlijk wat meer berichten hebben achtergelaten als voorheen?
...jvdg, Tiberius, Wim, Gabrielle, Herman en Memento zo goed als gelijk zijn gebleven!?
...Rens, Mathilde en Klaas-Jan behoorlijk gekelderd zijn in hun gemiddelde bijdrage?

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
even de opmerking dat ik een flink aantal weken totáál out-of-bussines ben geweest???Gijs83 schreef: ...Rens, Mathilde en Klaas-Jan behoorlijk gekelderd zijn in hun gemiddelde bijdrage?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
..dat ik vanaaf bij Bijbelweek ga helpen..
...en dan dus niet op RF kom..
...jullie alvast eetsmakelijk toewens of goedebekomst
...en jullie een heeeeeeeel fijne avond toewens..
...en..iedereen suc6 en sterkte met wat dan ook..
...Ik nu alvast wel trusten zeg
truste...voor vanavond
Groetjess
...en dan dus niet op RF kom..

...jullie alvast eetsmakelijk toewens of goedebekomst

...en jullie een heeeeeeeel fijne avond toewens..
...en..iedereen suc6 en sterkte met wat dan ook..
...Ik nu alvast wel trusten zeg

Groetjess
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik meegeniet van de afsluiting van de bijbelweek bij martha martha.
geweldig, ze doet het heel goed, ( er schuilt een juf in je!!!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat wist ik wel, vandaar ook de 'keldering'. Ik ben er zelf ook 3 weken uit geweest. Dus mijn gemiddelde bijdrage is ook wat gedaald.Rens schreef:even de opmerking dat ik een flink aantal weken totáál out-of-bussines ben geweest???Gijs83 schreef: ...Rens, Mathilde en Klaas-Jan behoorlijk gekelderd zijn in hun gemiddelde bijdrage?
Overigens de namen van actieve posters die niet genoemd liggen tussen de anderen ze zijn of iets gestegen of iets gedaald.
Big brother Gijs is watching us.......Gijs83 schreef:Dat wist ik wel, vandaar ook de 'keldering'. Ik ben er zelf ook 3 weken uit geweest. Dus mijn gemiddelde bijdrage is ook wat gedaald.Rens schreef:even de opmerking dat ik een flink aantal weken totáál out-of-bussines ben geweest???Gijs83 schreef: ...Rens, Mathilde en Klaas-Jan behoorlijk gekelderd zijn in hun gemiddelde bijdrage?
Overigens de namen van actieve posters die niet genoemd liggen tussen de anderen ze zijn of iets gestegen of iets gedaald.
via audioserver..henriët schreef:ik meegeniet van de afsluiting van de bijbelweek bij martha martha.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Hey, je hebt meegeluisterd? super!henriët schreef:via audioserver..henriët schreef:ik meegeniet van de afsluiting van de bijbelweek bij martha martha.
Het was heerlijk, ik doe dit zóóó graag.
Het is jammer dat het weer voorbij is.
(overigens voel ik nu pas hoe moe ik ben.....)
Maanden ben je druk en zo'n week vliegt voorbij.
Logé ook weer naar huis,
dus het is stil hier (en een puinhoop).
Niet getreurd, het was weer geweldig fijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
....ik het niet echt meer na me zin heb
....ik het vanavond niet echt leuk vondt op de chat
....ik het vanavond niet echt leuk vondt op de chat