nee, maar ze komt welOrchidee schreef:Heb jij je al opgegevenalbion schreef:
Is er wel zo veel plaats in dat schuurtje?

nee, maar ze komt welOrchidee schreef:Heb jij je al opgegevenalbion schreef:
jawel, alleen de openingspost is niet van mij, dus dat kan ik niet veranderen....Lassie schreef:misschien handig om in de topic titel de datum neer te zetten? En in de openingsposting de plaats, datum etc!?
ja, zodra we ongeveer weten hoeveel mensen er komen zullen we een inschatting maken van wat we nodig hebben en een lijstje maken, maar nu kunnen mensen zich nog opgeven, dus is het wat vroeg om al dit soort dingen te verdelen. En verder: ja er wordt een kleine eigen bijdrage gevraagd, zoals bijvoorbeeld voor het gebruik van de zaal, dit zal een klein bedrag zijn.ber10e schreef:zijn er nog kosten aan verbonden?
en nemen we allemaal wat lekkers mee? zodat we heel veel verschillende hapjes hebbe? of hebben jullie andere plannen?
JolandaOudshoorn schreef:nee, maar ze komt welOrchidee schreef:Heb jij je al opgegevenalbion schreef:
Hoort typisch bij de charme van een meeting;)Afgewezen schreef:Ik ben ook ooit in dat schuurtje geweest. Daarna was ik meteen verkouden...
Anders doen we gewoon weer onze sjaals om, dan hebben we het minder koud.Mister schreef:Hoort typisch bij de charme van een meeting;)Afgewezen schreef:Ik ben ook ooit in dat schuurtje geweest. Daarna was ik meteen verkouden...
en je had nog wel de hele avond die puntmuts opAfgewezen schreef:Ik ben ook ooit in dat schuurtje geweest. Daarna was ik meteen verkouden...
caprice schreef:Zo, dit topic staat onder theologie - bezinning. Dat belooft heel wat.
Ik denk dat ik 's middags even langs kom (zonder vrouw). Boek mee?