Lassie schreef:Dat ik eindelijk geslaagd ben voor kleding voor de bruiloft.

Lassie schreef:Dat ik eindelijk geslaagd ben voor kleding voor de bruiloft.
"de" bruiloftLassie schreef:Dat ik eindelijk geslaagd ben voor kleding voor de bruiloft.
voor de bruiloft voor volgende week.Orchidee schreef:"de" bruiloftLassie schreef:Dat ik eindelijk geslaagd ben voor kleding voor de bruiloft., ik heb weleens "een" bruiloft, maar "de" bruiloft is al bijna 17 jaar geleden
fijn voor jullie gemeenteleden, als ze moeten oppassen of een dienst willen naluisteren, of als je mensen de dienst wilt laten horen!Lourens schreef:Dat onze gemeente nu te beluisteren is via Kerkomroep.
WE gaan eindelijk met onze tijd mee.
Super! 4Havo, dan gaat het best al wel spannend worden, met PTA-toetsen en dergelijke. Eerst maar lekker bijkomen, uitrusten en opladen voor het komende schooljaar!Orchidee schreef:Mijn dochters zijn allebei over naar de volgende klas( 2 en 4 havo)
Geniet ervan Lassie, het is voorbij voordat je het weet, neem lekker de tijd om van je zwangerschapLassie schreef:de activiteit in de buik die steeds meer en meer wordt.....
fijn!Orchidee schreef:Mijn dochters zijn allebei over naar de volgende klas( 2 en 4 havo)