Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
brr... met spanning m'n cijfer afwachten (stressen dus)
vriendin komt gezellig hier wat drinken en eten
verder... weet ik het nog niet!
vriendin komt gezellig hier wat drinken en eten
verder... weet ik het nog niet!
vanmorgen thuis gewerkt voor re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk(de laatste keer deze week al
) en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak.

straks weer werken na bijna 3 weken vrij te zijn geweest. Eigenlijk totaal nog geen zin om te gaan werken!
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Straks gaan werken (16.00uur) tot morgenochtend 8.30u, dan morgen middag vanaf 13.00uur tot 20.00uur.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
henriët schreef:tja, ik heb n feestje vanmi, dus permissie thuis te blijven... ( gelukkig!!)Hendrikus schreef:Morgen naar de NOT.
http://www.not-online.nl/sites/www_not- ... /index.asp
Ga ik nog forummers tegenkomen?
anders had ik je vast gezien, wel leuk, ik weet hoe je eruit ziet, en jij mij niet, dus had ik vast vanuit een menigte DRIKUS geroepen ofzo, maar gelukkig voor je, dat zal niet gebeuren vandaag!

Maar helaas, 't zou een leuke verrassing zijn geweest

~~Soli Deo Gloria~~
MariaW schreef:brr... met spanning m'n cijfer afwachten (stressen dus)

Cool!Hendrikus schreef:Morgen naar de NOT.
http://www.not-online.nl/sites/www_not- ... /index.asp
Ga ik nog forummers tegenkomen?
Was het leuk?
Ik ben er twee jaar terug geweest, heb er nog zo'n leuke tas van

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
..... puin ruimen.....................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:..... puin ruimen.....................

enne..kijk eens op je klok...

Kliktime werkt goed
Ik ben op mijn werkplekje weer.
Vanavond weer aan een presentatie werken die ik volgend week moet houden op een GKV gemeenteavond.

Ik ben op mijn werkplekje weer.
Vanavond weer aan een presentatie werken die ik volgend week moet houden op een GKV gemeenteavond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
in huis aan het rommelen. Weet alleen niet waar ik al m'n spullen moet laten want mijn werkhokje is nog niet klaar, de slaapkamer is nog niet af, de werkkamer is ook nog niet af. Dus het is een CHAOS hier in huis.....

- JolandaOudshoorn
vanmorgen eerst wat bewegingsoefeningen gedaan met Nederland in beweging
straks maar eens fatsoenlijk aankleden (loop nog steeds in mijn traininsgbroek rond) de was ophangen (vanmorgen vroeg aangezet) de vaatwasser uitruimen (ook vanmorgen vroeg aangezet) zuigen (alle nibbits-kruimels van gisteren) en vanmiddag even plat. Vanavond gitaarles en daarna nog administratie met mijn man

straks maar eens fatsoenlijk aankleden (loop nog steeds in mijn traininsgbroek rond) de was ophangen (vanmorgen vroeg aangezet) de vaatwasser uitruimen (ook vanmorgen vroeg aangezet) zuigen (alle nibbits-kruimels van gisteren) en vanmiddag even plat. Vanavond gitaarles en daarna nog administratie met mijn man

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau. Vanmiddag eerst naar de kapper. Daarna het de officiele afscheidsreceptie van mijn vader i.v.m met zijn VUT. Hij is weliswaar al sinds begin december bij huis(heeft zich overigens nog bijna niet verveeld!). Na de receptie is er nog etentje met de naaste collega's en hun echtgenotes en wat van de directie. Mijn vader heeft een respectabel aantal dienstjaren achter de rug: 46,5 jaar maar liefst! Met 14 gelijk van de lagere school begonnen, dat kon toen nog!
Vindt je moeder het ook leuk?Gijs83 schreef:Hij is weliswaar al sinds begin december bij huis(heeft zich overigens nog bijna niet verveeld!).

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ja, zij wel. Hij doet graag een keer boodschappen of de afwas of een keer stofzuigen dus.... Ik ben alle morgens ook thuis. Soms is dat wel wat minder. Ik en moeder zijn niet 'van de tijd'. Mijn vader is wel 'van de tijd'...Josephus schreef:Vindt je moeder het ook leuk?Gijs83 schreef:Hij is weliswaar al sinds begin december bij huis(heeft zich overigens nog bijna niet verveeld!).