Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
- dit mijn 100e bericht is sinds ik hier ben?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
Begrijpelijk hoor Lassie. Toch weer rust.... hopelijk heb je, nu ik dit typ, lekker geslapen!Lassie schreef:..m'n vriend eindelijk thuis is?
...ik nu heerlijk kan slapen.
...ik jullie daarom ook een goede nachtrust toewens.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Sommige dingen gaan best snel...fluitje schreef:- dit mijn 100e bericht is sinds ik hier ben?

.....ik een 8,8 heb voor de toets van verzorging!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joepieeee
Ik ben er zoooo blij mee!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
zie je nu wel dat je het kunt..!!!!judith schreef:.....ik een 8,8 heb voor de toets van verzorging!!!!!!!!!!!!!!!!!Joepieeee
een mens lijdt dikwijls meest....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jaa! Mar khad et echt niet gedacht!!henriët schreef:zie je nu wel dat je het kunt..!!!!judith schreef:.....ik een 8,8 heb voor de toets van verzorging!!!!!!!!!!!!!!!!!Joepieeee

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
We denken vaak zo klein van de Heere en ook zo klein van onszelf.....judith schreef:Jaa! Mar khad et echt niet gedacht!!henriët schreef:zie je nu wel dat je het kunt..!!!!judith schreef:.....ik een 8,8 heb voor de toets van verzorging!!!!!!!!!!!!!!!!!Joepieeee
Toen ik bij Universiteit Twente werkte had ik ook 2 schermen. Dat was nodig om de ingescande factuur zichtbaar te maken naast het boekhoudprogramma. Dat was echt handig. Alleen het neemt wel ruumte in beslag.

Niet meer dan drie schermen, hoor.Gijs83 schreef:Toen ik bij Universiteit Twente werkte had ik ook 2 schermen. Dat was nodig om de ingescande factuur zichtbaar te maken naast het boekhoudprogramma. Dat was echt handig. Alleen het neemt wel ruumte in beslag.
(Tenzij het 2 CRT schermen waren.)
Edit> Ter toelichting:Tiberius schreef:Niet meer dan drie schermen, hoor.Gijs83 schreef:Toen ik bij Universiteit Twente werkte had ik ook 2 schermen. Dat was nodig om de ingescande factuur zichtbaar te maken naast het boekhoudprogramma. Dat was echt handig. Alleen het neemt wel ruumte in beslag.
(Tenzij het 2 CRT schermen waren.)
Dit is een CRT scherm (werd vroeger gebruikt):

Tegenwoordig zie je alleen nog maar TFT schermen:

Tjongejonge, heb jij aan de Universiteit gewerkt?Gijs83 schreef:Toen ik bij Universiteit Twente werkte had ik ook 2 schermen.
Zo ver heb ik het nooit geschopt...

~~Soli Deo Gloria~~
de zon weer schijnt hier...
( zie je swee.. Zeeland is ok!!!
)
( zie je swee.. Zeeland is ok!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar kan niet tippen aan Flakkee!henriët schreef:Zeeland is ok!!!)

- sweelinck 25
ZO IS HET PRECIESTiberius schreef:Maar kan niet tippen aan Flakkee!henriët schreef:Zeeland is ok!!!)
hoge bomen vangen veel wind,Tiberius schreef:Maar kan niet tippen aan Flakkee!henriët schreef:Zeeland is ok!!!)
en zeggen, ach kind,
flakkeese hoogmoed komt ten val
zeeland is het beste van allemâl!!