Lassie, VAN HARTE GEFELICITEERD!MarthaMartha schreef:Lassie schreef:....we de dominee hebben gevraagd of hij ons wil trouwen?
.....hij dat enorm wohw vondt!
......hij dit niet had verwacht (hij is nl. met emeritaat)
.......wij nu de datum hebben vast staan.
........we de datum nu gaan vertellen aan onze ouders, broers en zussen!
...........ik helemaal BLIJ ben!
super! Van harte gefeliciteerd!
enne... wanneer vertel je die datum aan ons???
Wist je dat ...[7]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat ...[7]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Lieve Lassie, gefeliciteerd meid!! Heel veel mooie voorbereidingsdagen, alvast een schitterende bruiloft en een gelukkig huwelijk toegewenst!Lassie schreef:....we de dominee hebben gevraagd of hij ons wil trouwen?
.....hij dat enorm wohw vondt!
......hij dit niet had verwacht (hij is nl. met emeritaat)
.......wij nu de datum hebben vast staan.
........we de datum nu gaan vertellen aan onze ouders, broers en zussen!
...........ik helemaal BLIJ ben!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Eerst de familie en dan zijn jullie aan de beurt 

Lassie, van harte meid! Enne.. weet de fam het al? We zijn natuurlijk heel benieuwd 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
als m'n vriend vanmiddag thuis komt van z'n werk (hij werkt nl. bij z'n ouders in huis) dan gaan we de rest van de fam. op de hoogte stellen!!! En dan zijn jullie aan de beurt.
Heb m'n moeder al even aan de telefoon gehad en ze de datum door gegeven! Ik kon het niet langer voor me houden.(wil het eigenlijk wel tegen iedereen zeggen maar kan het gelukkig goed voor me houden)
Heb m'n moeder al even aan de telefoon gehad en ze de datum door gegeven! Ik kon het niet langer voor me houden.(wil het eigenlijk wel tegen iedereen zeggen maar kan het gelukkig goed voor me houden)

- MarthaMartha
Hi, ik ken dat, ik zou zulke dingen ook het liefst van de daken schreeuwen....Lassie schreef:als m'n vriend vanmiddag thuis komt van z'n werk (hij werkt nl. bij z'n ouders in huis) dan gaan we de rest van de fam. op de hoogte stellen!!! En dan zijn jullie aan de beurt.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
missen we iets martha???MarthaMartha schreef:Hi, ik ken dat, ik zou zulke dingen ook het liefst van de daken schreeuwen....Lassie schreef:als m'n vriend vanmiddag thuis komt van z'n werk (hij werkt nl. bij z'n ouders in huis) dan gaan we de rest van de fam. op de hoogte stellen!!! En dan zijn jullie aan de beurt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
hoho... geen dingen lezen die er niet staanhenriët schreef:missen we iets martha???MarthaMartha schreef:Hi, ik ken dat, ik zou zulke dingen ook het liefst van de daken schreeuwen....Lassie schreef:als m'n vriend vanmiddag thuis komt van z'n werk (hij werkt nl. bij z'n ouders in huis) dan gaan we de rest van de fam. op de hoogte stellen!!! En dan zijn jullie aan de beurt.

(en beroep mij op eerdere ervaringen en op het feit dat ik een flapuit eerste klas ben

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wahahhahaah 

- monique
heeBJD schreef:http://www.scholieren.com/werkstukken/t ... uk&vak=Anwmonique schreef:dat ik nog 4 werkstukken moet gaan maken
dat ik er aardig tegen op zie
dat ik behoorlijk sacharijnig hier van word

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
er bij ons in de kerk is ingebroken? Het stond ook in het RD gisteren, Gijs wees mij erop!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Foei foei...monique schreef:heeBJD schreef:http://www.scholieren.com/werkstukken/t ... uk&vak=Anwmonique schreef:dat ik nog 4 werkstukken moet gaan maken
dat ik er aardig tegen op zie
dat ik behoorlijk sacharijnig hier van word![]()
bedankt

Overigens, veel succes gewenst!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
ik me verveel
ik niet kan slapen

ik niet kan slapen

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
drink na 20.00 uur alleen water (geen suikerhoudende en zeker geen light producten!!).monique schreef:ik me verveel![]()
ik niet kan slapen![]()
Ook geen koffie of cola natuurlijk. Probeer dat eens een week vol te houden, misschien
heb je er baat bij.
Als je teveel suikers binnenkrijg (of aspartaam = alle light produkten) dan kan je alvleesklier het niet meer aan en krijg dan hulp van de bijnieren. Die zijn dan op volle toeren bezig, daardoor krijg je adreline in je bloed en daarom kan je 's nachts niet slapen.
Ik weet dit uit ervaring, want mijn zoon kon ook zeer slecht in slaap komen, meestal was dat ook ruim na 12.00pm of later. Nu duurt het maar eventjes en hij slaapt. Hij drinkt de hele dag geen suikerhoudende of light producten meer. Alleen sourcy+vruchtendrank (en hij vindt het lekker). Hij is van de een op de andere dag overgestapt op dit soort dranken en hij taalt niet meer naar cola (terwijl hij en zijn vriend deze drank met liters samen opdronken (anderhalve liter op een avond was niets voor hun tweeën).
Baat het niet schaden kan het ook niet. Dus....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!