Wie zou dat toch zijn?????

Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Dathenum schreef:Ga eerst nu maar die weblog even lezen. Ik kan je garanderen dat je dat niet wilt meemaken, en dat jouw problemen kleiner zijn dan die problemen. Als je dat na het lezen van die weblog nog niet doorhebt heb je geen gevoel.
Dank je wel Dathenum!
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Tamarinde schreef:
Dathenum schreef:Ga eerst nu maar die weblog even lezen. Ik kan je garanderen dat je dat niet wilt meemaken, en dat jouw problemen kleiner zijn dan die problemen. Als je dat na het lezen van die weblog nog niet doorhebt heb je geen gevoel.
Dank je wel Dathenum!
Welke weblog????
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Christiaan schreef:
Tamarinde schreef:
Dank je wel Dathenum!
Welke weblog????
Wat Tamarinde net aangaf, de weblog van Petrus:
http://www.hartvangelderland.web-log.nl
Tamarinde schreef:Misschien is het een tip om het weblog van Petrus eens te lezen, staat onder zijn postings. Misschien dat je dan dankbaar bent dat jij nog jong en gezond mag zijn.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Christiaan schreef:
Wat weet u van mijn situatie u verondersteld allerlei dingen dat het bij mij wel meevalt dat ik gezond ben. Dat vindt ik niet netjes, waarom zouden jonge mensen dom en gezond zijn en oudere mensen slim en ziek??
Die logica ontgaat mij.
JIJ BENT WEL ERG HARDLEERS HË! Man je hebt het zélf over het feit dat je geen stageplek kunt vinden, en geen diploma hebt, Petrus heeft alleen maar lagere school en er zullen nog veel stormen over je hoofd moeten gaan wil je bereiken wat hij allemaal al bereikt heeft. Van mij heeft ie de bijnaam "Tijger" gekregen omdat hij met God's hulp blijft doorknokken.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

@Wat weet u van mijn situatie u verondersteld allerlei dingen dat het bij mij wel meevalt dat ik gezond ben

.Dát heb je mij niet horen zeggen, dat maak je er zelf weer bij.
Christiaan

Tamarinde schreef:
Christiaan schreef:
Wat weet u van mijn situatie u verondersteld allerlei dingen dat het bij mij wel meevalt dat ik gezond ben. Dat vindt ik niet netjes, waarom zouden jonge mensen dom en gezond zijn en oudere mensen slim en ziek??
Die logica ontgaat mij.
JIJ BENT WEL ERG HARDLEERS HË! Man je hebt het zélf over het feit dat je geen stageplek kunt vinden, en geen diploma hebt, Petrus heeft alleen maar lagere school en er zullen nog veel stormen over je hoofd moeten gaan wil je bereiken wat hij allemaal al bereikt heeft. Van mij heeft ie de bijnaam "Tijger" gekregen omdat hij met God's hulp blijft doorknokken.
Ik mis dagelijks het respect tegen over mij dit heb ik nog al zelden gekregen. Volgens u verdien ik het ook niet,
triest. Ik ben voor sommige van jullie ben ik minder dan oud vuil,
daar wordt nog ten minsten moeite voor gedaan on het te sorteren.
Hier weet men na enkele woorden hoe iemand is, lijkt mij een gave.
Ben ik nog nooit tegen gekomen.
Echt heel erg........................................................................
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Christiaan schreef:
Tamarinde schreef:
Christiaan schreef:
Die logica ontgaat mij.
Ik mis dagelijks het respect tegen over mij dit heb ik nog al zelden gekregen. Volgens u verdien ik het ook niet,
Echt heel erg........................................................................
Wil je een laken dan kun je uithuilen en overnieuw beginnen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Christiaan

Tamarinde schreef:
Christiaan schreef:
Tamarinde schreef:
Christiaan schreef:
Die logica ontgaat mij.
Wil je een laken dan kun je uithuilen en overnieuw beginnen
Ik heb geen woord spijt van wat ik zegt heb. Weet dat goed ik denk erg goed na over wat ik zeg. U weet echt niet hoevaak ik mij heb in gehouden. Ik ben hier reacties gehad en ervaringen gehad die ik nergens ander ooit in mijn jonge leven ben tegen gekomen, niet erg positief vindt ik.
Ik hoef niet over nieuw te beginnen dat mag ik bij God doen elke dag weer. Maar ik wordt ook door u niet serieus genomen en dat vindt ik een van de grootste beledigingen die mijn korte leven kent.
Weet dat wel.
Ik hoop dat u tegen andere mensen andere woorden spreekt en op een andere wijze want ik hoop werkelijk niet dat u meer mensen kwetst.

Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

................*zucht*......................
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

@Christiaan. Er is niemand die jou hier opzettelijk wil kwetsen. Probeer dat nu eens helder te hebben. Elkaar stangen / vliegen afvangen e.d. komt natuurlijk wel voor. Daar moet je wel tegenkunnen hier. En er is ook nog zoiets als 'actie-reactie' ...
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Juist en ik neem het alleen maar op voor Petrus, niet dat hij dat zélf niet zou kunnen maar christiaan jaagt mij aardig op de kast en degenen die aan mijn dierbaren komen hebben een slechte aan mij. Misschien een negatief trekje maar goed ik ben ook niet zo "goed" als sommigen voorgeven te zijn.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

@Christiaan heb je het weblog van Petrus al gelezen?
geledu

Bericht door geledu »

zo zo dat gaat er stevig aan toe !!
Volgens mij kun je niet over elkaar oordelen als je elkaar niet kent.
Ieder huis zijn eigen kruis, werd er al geschreven.
Sommige voorvallen in iemands leven kan voor de een een kruis zijn en voor de ander opgevat worden als iets niet belangrijks.
We mogen elkaar hierin niet de maat nemen.

Christiaan, ik proef dat je het er zwaar mee hebt en ik hoop ook echt voor jou dat het spoedig opgelost mag worden.
Als je in zo'n situatie zit kan je wel eens heftig reageren op opmerkingen van anderen !!
Dit wil ik zeggen : op dit forum kan het soms hard lijken maar het is meestal met een knipoog !!!
Ook de forumregels zijn daar duidelijk over : niet op de man spelen !!
Dus ook de reactie's richting jou moet je met een korreltje zout nemen, het is nu eenmaal zo dat wel al je woorden "gewogen" worden (m.i. terecht het is nu eenmaal een discussie forum)

Petrus en Tamarinde, in de loop van de tijd wel het een en ander gelezen over jullie situatie.
Veel respect heb ik er voor hoe jullie alles met Gods hulp hebben opgepakt !

Een ding kan ik niet begrijpen met m'n Kliksafe kan ik niet op de genoemde weblog komen !! Petrus, je houd het daar toch wel netjes ? :wink:
Petrus

Bericht door Petrus »

geledu schreef:Een ding kan ik niet begrijpen met m'n Kliksafe kan ik niet op de genoemde weblog komen !! Petrus, je houd het daar toch wel netjes ? :wink:
Moet ik het voor je kopieëren en in een pb'tje plaatsen??? Het gaat nl over één bepaalde log.
Christiaan

geledu schreef:zo zo dat gaat er stevig aan toe !!
Volgens mij kun je niet over elkaar oordelen als je elkaar niet kent.
Ieder huis zijn eigen kruis, werd er al geschreven.
Sommige voorvallen in iemands leven kan voor de een een kruis zijn en voor de ander opgevat worden als iets niet belangrijks.
We mogen elkaar hierin niet de maat nemen.

Christiaan, ik proef dat je het er zwaar mee hebt en ik hoop ook echt voor jou dat het spoedig opgelost mag worden.
Als je in zo'n situatie zit kan je wel eens heftig reageren op opmerkingen van anderen !!
Dit wil ik zeggen : op dit forum kan het soms hard lijken maar het is meestal met een knipoog !!!
Ook de forumregels zijn daar duidelijk over : niet op de man spelen !!
Dus ook de reactie's richting jou moet je met een korreltje zout nemen, het is nu eenmaal zo dat wel al je woorden "gewogen" worden (m.i. terecht het is nu eenmaal een discussie forum)

Petrus en Tamarinde, in de loop van de tijd wel het een en ander gelezen over jullie situatie.
Veel respect heb ik er voor hoe jullie alles met Gods hulp hebben opgepakt !

Een ding kan ik niet begrijpen met m'n Kliksafe kan ik niet op de genoemde weblog komen !! Petrus, je houd het daar toch wel netjes ? :wink:
Bedankt voor je woorden en reactie. Mijn reacties zijn misschien heftig maar ik heb al gezegd dat ik mij meermaal heb in gehouden. En ik heb erg veel geduld zeggen andere en ik ben zeker niet opvliegend. Ik hoop dat andere ook na denken wat ze schrijven.

Plaats reactie