Mooie en interessante WEBSITES
Mensen reageren wél verbijsterd als ze een mailtje krijgen met een heel onschuldige website en ze krijgen dan de Klikzeef-waarschuwing... Ik heb vandaag heel wat mailtjes teruggehad van: "Leuk idee, die site van onze dominee, maar... bij mij wordt hij gefilterd. Hoe kan dat nou? Wat zou erop staan?"
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
die Saambinder mogen ze wel mee opschieten trouwens, dat domein is nog niet eens geregistreerd
Binnenkort worden de domeinnamen geveild, doe een bod! MOcht ooit eens het licht doorbreken kun je hem vast met winst van de hand doen.Oorspronkelijk gepost door limosa
die Saambinder mogen ze wel mee opschieten trouwens, dat domein is nog niet eens geregistreerd
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ik snap het ook niet.Oorspronkelijk gepost door PimBehalve als je caravans op Texel verhuurt of zo, dan mag je wel met je website adverteren. :stuOorspronkelijk gepost door Kaw
Refomarkt mag niet adverteren met de Saambinder. Reden: Ze hebben er voor gekozen (Synode-besluit ofzo?) om het internet niet te promoten.
Je zal het niet geloven, maar zoiets is mij eens overkomen.Oorspronkelijk gepost door refo
En dit betekent het einde van internet....
Op mijn werk, waar ze klikzeef gebruiken tot ieders ergernis, werd eens mijn webmail geblokkeerd doordat ik een spam-mailtje kreeg met wat lichaamsdelen erin. Omdat in de adresregel van het mailtje die lichaamsdelen nogal expliciet werden benoemd, kon ik mijn mail niet openen. Grrrr.
Mailtje gestuurd naar Klikzeef: "Waarom blokkeren jullie mailboxen? Zo kan ik vanwege 1 ongevraagd mailtje mijn hele mailbox niet in, vol belangrijke mail." Mailtje terug: Wij blokkeren geen mailboxen. Ik weer: Welles. Zij weer: stuurt u ons dan eens de pagina die u krijgt als u uw mailbox wilt openen. Aldus geschiedde.
Nu staat (of stond) er op die pagina ergens een code waarin de woorden staan waarop hij filtert. Hij kan bijvoorbeeld niet tegen het woord "f*ck" Mijn mailtje bevatte dus een pagina waarin dat woord voorkwam. De klikzeefbeambte reageerde met "reply" en zo kreeg ik mijn eigen mailtje weer terug... met inderdaad dat woord er weer in. Resultaat: Klikzeef blokkeerde op een klikzeef-mailtje.
Nou vraag ik je...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Maak kennis met andere christenen uit je woonplaats, en vergroot je refo-visie/blik
ook bij u in de buurt ?
ook bij u in de buurt ?
zijn er nog mensen geweest ?Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Maak kennis met andere christenen uit je woonplaats, en vergroot je refo-visie/blik
ook bij u in de buurt ?
een absolute aanrader, echt !
een zegen om voor anderen te bidden maar ook om zelf bemoedigd te worden.