alles goed en wel maar ik geef mijn geld niet aan de MAF om verdwaasde vakantiegangsters op te laten halen uit de zelfgekozen rimboe.Oorspronkelijk gepost door MatthijsPas maar op je woorden jij.Oorspronkelijk gepost door kridjeZal ik het zeggen? Matthijs gaat naar Pupua. Hij mag met mij mee.Oorspronkelijk gepost door Egbertals je het graag wil mag het nog wel eens hoor.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
ik hoef zeker niet te vertellen waar ik heen hoop te gaan. Dat heb ik dacht ik een halfjaar geleden al uitvoerig gedaan.![]()
![]()
Voordat je het weet wordt je straks gedragen door een papua-drager of opgehaald door een MAF toestel.
Je mag dan kiezen;)
Wat wordt jouw vakantiebestemming?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
ehm, volgens mij heeft Dirk een goede reisverzekering die zoiets betaald:DOorspronkelijk gepost door Egbertalles goed en wel maar ik geef mijn geld niet aan de MAF om verdwaasde vakantiegangsters op te laten halen uit de zelfgekozen rimboe.Oorspronkelijk gepost door MatthijsPas maar op je woorden jij.Oorspronkelijk gepost door kridjeZal ik het zeggen? Matthijs gaat naar Pupua. Hij mag met mij mee.Oorspronkelijk gepost door Egbert als je het graag wil mag het nog wel eens hoor.![]()
![]()
Voordat je het weet wordt je straks gedragen door een papua-drager of opgehaald door een MAF toestel.
Je mag dan kiezen;)
[Aangepast op 14/6/05 door Matthijs]
Liever Turks dan Paaps
Maar Lassie, waarom ga er in december naartoe??
Bloedje heet in die tijd. Je kunt er beter nu naar toe gaan. Probeer Rwanda er ook nog ff bij te pakken. In Oeganda de berggorilla's opzoeken. Mooi hoor! Absolute Hoogtepunten zullen zijn: Bwindi N.P. (hier zitten de berggorilla's) De Murchison falls is ook een bezoek waard. Veel wildlife te zien daarzo. Olifanten enzv.
Ik ben slechts een uurtje in Oeganda geweest in m'n leven. Heb weinig gezien, want 't werd donker.
Bloedje heet in die tijd. Je kunt er beter nu naar toe gaan. Probeer Rwanda er ook nog ff bij te pakken. In Oeganda de berggorilla's opzoeken. Mooi hoor! Absolute Hoogtepunten zullen zijn: Bwindi N.P. (hier zitten de berggorilla's) De Murchison falls is ook een bezoek waard. Veel wildlife te zien daarzo. Olifanten enzv.
Ik ben slechts een uurtje in Oeganda geweest in m'n leven. Heb weinig gezien, want 't werd donker.
Liever Turks dan Paaps
Ik ga daar niet op vakantie.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Maar Lassie, waarom ga er in december naartoe??
Ik ga mijn vriendin op zoeken!
En als ik daar nu heen ga, dan zit mijn vriendin er niet. En ach wat nou? zo erg is het daar niet hoor!!!
Twee weken Israël met mijn vriendin. We gaan o.a. naar:
Jeruzalem ( 4 dagen ) o.a.
- Yad Vashem
- Oude Stad
- Marc Chagall Windows
Dode Zee ( 1 dag )
- Massada
- Ein Gedi ( kuuroord )
- Dode Zee ( lekker drijven )
Galilea ( 3 dagen ) o.a.
- Meer van Galilea
- Kapernaum
- Golan
- Hermon/Baniass
- Metula
Tel Aviv ( 1 dag ) o.a.
- Oud-Jaffa
Ariel ( 1 dag )
Negev ( 1 dag )
- Yad Vashem
- Oude Stad
- Marc Chagall Windows
Dode Zee ( 1 dag )
- Massada
- Ein Gedi ( kuuroord )
Galilea ( 3 dagen ) o.a.
- Meer van Galilea
- Kapernaum
- Golan
- Hermon/Baniass
- Metula
Tel Aviv ( 1 dag ) o.a.
- Oud-Jaffa
Ariel ( 1 dag )
Negev ( 1 dag )
Een mooie reis Sabra, Ik ben er zelf ook twee keer geweest. Een reis waar ik met veel genoegen op terug kijk.Oorspronkelijk gepost door Sabra
Twee weken Israël met mijn vriendin. We gaan o.a. naar:
- Yad Vashem
- Oude Stad
- Marc Chagall Windows
Dode Zee ( 1 dag )
- Massada
- Ein Gedi ( kuuroord )
Galilea ( 3 dagen ) o.a.
- Meer van Galilea
- Kapernaum