Vakantie

matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Terwijl ik vanmorgen de krant aan het lezen kwam ik op een geweldig idee, mijn oog belande op pagina 9,, Vakantieflitsen zag ik staan.. Hee maar dat is leuk.

Dus wie nou nog op vakantie gaat stuur ff een smsje naar 0653638146 en laat even weten hoe het gaat..

Als ik tijd heb dan stuur ik ook nog wel ff een sms..
secret boy

Bericht door secret boy »

Ok, zal ik wel ff doen!!! Krant leze hé?

Aan wie moet ik speciaal de groeten doen? :D

Ik ga zo weg. Fijne vakantie luitjes!!!
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Terug van 12 dagen ontspanning, een paar honderd kilometers naar het oosten... Het was een fantastisch kamp! Het was de eerste keer dat ik met een kamp meeging, dus het was ff afwachten hoe dat zou zijn. Maar het viel niet tegen. Alleen de zon hebben we erg weinig gezien.
Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik weer in Nerderland uit de bus stapte. Wat een hitte! Ik zal maar niet klagen want morgen regent het misschien weer...
Zijn er nog meer jongelui die met een kamp meegeweest zijn? Hoe beviel het jullie???
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Haa!
Net terug van een dagje kanoen op de Lesse in Belgie (geen Zeeland dus Jelle!!! :- )
Als je wilt weten hoeveel keer ik omgekieperd ben... hier 'et aantal: 1,5 keer...
Zat nog maar net in de kano en daar ging ze alweer! Triest... diep triest! Helemaal kletsnat.... Achja... meiden he (geldt niet helemaal voor deze keer... m'n broer was me net voor met kantelen!)
Daarna ontelbaar veel keren in stroomversnellingen geweest, en bijna weer omgeklapt (als iemand anders me niet vasthield en lostrok)....!
Verder lekker warm weer gehad, alleen op 't laatst regen en onweer! Koud!!!!
Rillingen liepen over je rug.

De chinees had trouwens daarna ook een goeie dag....

Groetjes,
Lien :bou:
england

Bericht door england »

vakantie....???? Wat is dat??:D

Nou ja, ik mag niet klagen. Ik ben een paar weken terug op vakantie naar Nederland geweest, direct er achter aan een conference, en over een week of drie ga ik een kamp helpen leiden/lijden...

Als er nog kinderen/jongeren meewillen? Het is in Noord-Wales, bij de zee. Een christelijk kamp, iemands eigen initiatief, nu al zo'n ruim twintig jaar.... voor £20 mag je mee voor twee weken! Niet te geloven he!

Maar ik hoor het wel als er nog liefhebbers zijn...!
Jelle

Bericht door Jelle »

England als je 56 bent behoor je zeker niet meer bij de jongeren?

En Lieneke, ik dacht dat het kanoën op de Lesse niet meer mocht?
Of mogen enkelingen wel?
Er heeft toen namelijk een stuk in de krant gestaan dat uit milieu oogpunt er dit seizoen niet gekanoëd mocht worden, of heb jij soms geheime kontakten?

En trouwens die Chinees is er gisteren meegestopt hoorde ik, hij was namelijk door een stel grote eters ineens binnen en is nu aan het rentenieren.:,
WSO

Bericht door WSO »

20 pond voor 2 weken?
Krijg je wel te eten?
england

Bericht door england »

haha! Typisch Nederlandse reacties!:,:,:,:,

Ja, je krijgt te eten, er worden dagopeningen gehouden, verder kun je de heledag waterskieen, zwemmen, varen, en weet ik veel wat nog meer.... En hetleukste is is dat er geen leeftijdsgrens is... Ik weet dat er een hongaarse dokter meekomt...ik neem aan dat men zelfs daar niet als teenager een diploma medicijnen kan halen;)

Dus als er nog liefhebbers zijn....?? We vertrekken maandag 19 augustus, en komen twee weken later op zaterdag weer terug! En die twintig pound is inderdaad echt waar...
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Jelle
England als je 56 bent behoor je zeker niet meer bij de jongeren?

En Lieneke, ik dacht dat het kanoën op de Lesse niet meer mocht?
Of mogen enkelingen wel?
Er heeft toen namelijk een stuk in de krant gestaan dat uit milieu oogpunt er dit seizoen niet gekanoëd mocht worden, of heb jij soms geheime kontakten?

En trouwens die Chinees is er gisteren meegestopt hoorde ik, hij was namelijk door een stel grote eters ineens binnen en is nu aan het rentenieren.:,
Laten we het over die geheime contacten maar niet hebben Jelle...... :,

Enne.... van die Chinees, tja, zoiets zagen we eergister al...
We stapten net de deur uit, kwamen bij de auto aan, toen m'n broertje op 't idee kwam om nog een Sjing Hang Hoempadiona te halen (zoiets als een Loepia, moet je maar denken..............).... :sleep:
Hij en ik renden onze benen onder 't lijf vandaan om daarna hijgend voor een gesloten deur aan te komen. Wij kijken en zoeken of we wel de goeie voor ons hadden... maar dat moest haast wel.... Je begrijpt natuurlijk dat we er totaal niets van begrepen: Een Chinees na 2 minuten geleden daar gegeten te hebben al gesloten??
De gordijnen waren potdicht... Mijn humeur daalde tot het nulpunt. Tot m'n broertje op t idee kwam om langs de regenpijp naar boven te klimmen en wat hij daar zag, door een kiertje in 't gordijn....

Die Chinees zat z'n geld te tellen en te tellen.... stapeltjes munten en briefgeld bij flakkerend kaarslicht....
Hij had voor jaren genoeg..., dacht ik maar zo!

:D

[Veranderd op 3/8/02 door Lieneke]
anne

Bericht door anne »

Terug...
van weggeweest...
:)
Billy

Bericht door Billy »

Billy moet nog twee weekjes werken en heeft dan lekker twee weken vrij!

we zijn al weggeweest, dus dat wordt lekker klussen in en om het huis en af en toe, bij lekker weer, daagje weg!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Waar zal de Admin zijn????

Volgens mij is hij er stiekem er vandoor gegaan en zitie nou ergens in Verweggistan..
Billy

Bericht door Billy »

waar? jaaaa dat is zeer geheim. Hij is met vrouw en kinderen ondergedoken en jelle hoopt hem zaterdag te bezoeken. Dus heb je hele spoedeisende berichten? dan kan je Jelle misschien voorzichtig inlichten.

Maar de lokatie van Cor blijft geheim!!:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoop dat ik de juiste verblijfsgegevens van Admin krijg voor het zaterdag is.
Anders wordt het nog een heel groot probleem hoe ik hem en waar ik hem kan vinden.
Ik begreep wel dat hij een donkere bril heeft opgezet om herkenning te voorkomen.:,
matthijs019

Origineel geplaatst door Billy
Billy moet nog twee weekjes werken en heeft dan lekker twee weken vrij!
Weten de ---------- dat ze dan hun slag kunnen slaan...

WIE MATTHIJS??

SSSSTTT niet zo in het openbaar joh!

[Veranderd op 6/8/02 door Billy]
Plaats reactie