Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2014 (discussie)

FlyingEagle

Re: Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2014 (discussie)

Bericht door FlyingEagle »

Laten we allemaal eens een toontje lager gaan zingen... Nee we hebben niets verdiend en ja we mogen dankbaar zijn voor 3 nieuwe studenten en ja we mogen verdrietig zijn dat er zoveel zijn afgewezen en waar brengt het ons?

Grote woorden op een forum je ongenoegen uiten is geen goed teken, laten we tot onszelf inkeren we hebben notabene net een boetedag achter de rug.

Natuurlijk mogen we vraagtekens zetten hoe de toelating is geregeld maar dit slaat echt nergens op.
Laatst gewijzigd door FlyingEagle op 21 mei 2014, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reiziger

Bericht door Reiziger »

FlyingEagle schreef:Laten we allemaal eens een toontje lager gaan zingen... Nee we hebben niets verdiend en ja we mogen dankbaar zijn voor 3 nieuwe studenten en ja we mogen verdrietig zijn dat er zoveel zijn afgewezen en waar brengt het ons?

Grote woorden op een forum je ongenoegen uiten is geen goed teken, laten we tot onszelf inkeren we hebben notabene net een boetedag achter de rug.

Natuurlijk mogen we vraagtekens zetten hoe de toelating is geregeld maar dit slaat echt nergens op.

Sent from my HP Compaq 6200 Pro MT PC using Tapatalk
Wat bedoel je met 'dit'?
johannes123

Bericht door johannes123 »

Forummer schreef:Ik probeer te stoppen met schrijven op dit forum, maar wat ik hier zie maakt me woedend.

Wat een ondankbaarheid, het curatorium wordt afgekraakt en alles wordt van de negatieve kant benaderd.
We mogen enorm blij zijn. Vergeleken met de afstuderenden dit jaar 1 erbij, NRC 2/3 aangenomen, en dan nog alles slecht en afgekraakt.
Wat een kritiek.

Zoals de reactie van Curatorium: Op naar betere jaren. IN VREDESNAAM WAAR SLAAT DIT OP?
Zien jullie nou niet dat we alles hebben verpest en dat we niks waard zijn ten opzichte van God?
Nou heeft Hij ons zoveel gegeven, en dan dit... ik schaam me kapot.
En dit heet REFO (ja kijk maar goed) forum.

Je kan het beter heidenforum noemen.

Het is belachelijk!!!!!!!!!!!!!!! :oO :banghead :cry :ouin ::please :bobo
Ik ben het helemaal met je eens hoor!!
Tel.uw zegeningen... 3 nieuwe a.s. dienaren v het Goddelijke Woord!!
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Forummer schreef:
FlyingEagle schreef:Laten we allemaal eens een toontje lager gaan zingen... Nee we hebben niets verdiend en ja we mogen dankbaar zijn voor 3 nieuwe studenten en ja we mogen verdrietig zijn dat er zoveel zijn afgewezen en waar brengt het ons?

Wat bedoel je met 'dit'?

Al die grote woorden van wie dan ook waar dan ook
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Het zijn ook grote zegeningen dat ontkent niemand toch?
Forummer schreef:Moet de GG dan maar worden overlopen door 'predikanten' die ondertussen zuipen, stelen en tweedracht zaaien? Die Gods Woord verkeerd uitleggen? Die van de saten himself afkomstig zijn? Die mensen proberen naar de hel te krijgen? Het is goed dat er nog wat is. Het is nooit goed!
Dus de 18 afgewezenen waren zware criminelen?
Reiziger

Bericht door Reiziger »

Curatorium schreef:Het zijn ook grote zegeningen dat ontkent niemand toch?
Forummer schreef:Moet de GG dan maar worden overlopen door 'predikanten' die ondertussen zuipen, stelen en tweedracht zaaien? Die Gods Woord verkeerd uitleggen? Die van de saten himself afkomstig zijn? Die mensen proberen naar de hel te krijgen? Het is goed dat er nog wat is. Het is nooit goed!
NEE! Maar als er geen curatorium meer is, kan iedereen binnenkomen. Dat zegt NIKS over de afgewezenen.
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Forummer schreef:
NEE! Maar als er geen curatorium meer is, kan iedereen binnenkomen. Dat zegt NIKS over de afgewezenen.
Je hebt niet veel vertrouwen in de kerkenraden zeker?
De Haas

Bericht door De Haas »

Forummer schreef:Ik probeer te stoppen met schrijven op dit forum, maar wat ik hier zie maakt me woedend.

Wat een ondankbaarheid, het curatorium wordt afgekraakt en alles wordt van de negatieve kant benaderd.
We mogen enorm blij zijn. Vergeleken met de afstuderenden dit jaar 1 erbij, NRC 2/3 aangenomen, en dan nog alles slecht en afgekraakt.
Wat een kritiek.

Zoals de reactie van Curatorium: Op naar betere jaren. IN VREDESNAAM WAAR SLAAT DIT OP?
Zien jullie nou niet dat we alles hebben verpest en dat we niks waard zijn ten opzichte van God?
Nou heeft Hij ons zoveel gegeven, en dan dit... ik schaam me kapot.
En dit heet REFO (ja kijk maar goed) forum.

Je kan het beter heidenforum noemen.

Het is belachelijk!!!!!!!!!!!!!!! :oO :banghead :cry :ouin ::please :bobo
Als ik de grote heftigheid van de woorden even buiten beschouwing laat, ben ik het met Forummer helemaal eens.
Curatorium schreef: Zeker omdat het goed mogelijk is dat het er meer waren geworden als het aan de Heere lag, maar dat wij als mensen er blokkades voor hebben gegooid.
Deze uitspraak vind ik dan weer op het randje.
Reiziger

Bericht door Reiziger »

Wilhelm schreef:
Forummer schreef:
Kan je dat uitleggen, want (meen ik serieus) ik snap niet wat je bedoelt
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Deze uitspraak vind ik dan weer op het randje.
Ik niet hoor. Van die 18 afgewezenen, zou er echt geen tussen zitten die geschikt is? Ik heb dáár dan weer moeite mee....
Reiziger

Bericht door Reiziger »

Curatorium schreef: Zeker omdat het goed mogelijk is dat het er meer waren geworden als het aan de Heere lag, maar dat wij als mensen er blokkades voor hebben gegooid.
Op het randje?!

Curatorium moet op zijn minst voor één maand verbannen worden. JIJ heb makkelijk praten, C. JIJ hoeft het niet te doen. Dan kan je het makkelijk afkraken. Je zou er maar is zitten.
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Forummer schreef:
Wilhelm schreef:
Forummer schreef: NEE! Maar als er geen curatorium meer is, kan iedereen binnenkomen. Dat zegt NIKS over de afgewezenen.
Kan je dat uitleggen, want (meen ik serieus) ik snap niet wat je bedoelt
Al die mannen die voor een gesprek komen in Rotterdam hebben een attest van de plaatselijke kerkenraad. Dat zou eigenlijk al voldoende moeten zijn.
Germanicus

Bericht door Germanicus »

Denk aan je bloeddruk, Forummer!
Hier beneden is het niet.
Snuf
Contacteer:

Bericht door Snuf »

Sent from my HP Compaq 6200 Pro MT PC using Tapatalk
Kijk, dat bedoel ik. Helemaal mee eens.
Laatst gewijzigd door Snuf op 21 mei 2014, 21:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Forummer schreef:
Op het randje?!

Curatorium moet op zijn minst voor één maand verbannen worden. JIJ heb makkelijk praten, C. JIJ hoeft het niet te doen. Dan kan je het makkelijk afkraken. Je zou er maar is zitten.
1. Er staat het woordje 'mogelijk' in.
2. Ik kraak het niet af. Ik denk alleen aan de toekomst van het kerkverband en de jeugd.
3. Dit is een discussieforum dus verwacht geen topic vol met complimentjes aan het curatorium, daarvoor moet je ergens anders zijn.
4. Jammer dat door jou inbreng het nu niet meer inhoudelijk over het curatorium gaat en de sfeer verpest is.
Plaats reactie