Wat doen we vandaag? [2]
- zusterelly
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Vanmorgen het hele huis gestofd en gezogen. Nu even RF. Na de lunch even shoppen, ik heb een kortingskaart van La Ligna, eens kijken of ik die kan gebruiken 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
Dag Jo, ik zie het niet zitten om morgen te komen....... sorry, snak naar een rustige dag met helemaal niks!JolandaOudshoorn schreef:boodschappen doen en opruimen. Morgen komen er een aantal mensen langs, dus moet het wel iets opgeruimder zijn dan nu. Verder ons voorbereiden op de doop van onze dochter!
Vanmorgen boven en beneden gestoft, gezogen, gedweild (met hulp van dochter van Helma), nu boodschappen doen, was aanzetten, kwart voor 2 tot kwart voor 6 oppassen op drie kinderen, 7 uur vanavond etentje met alle jeugdwerkleiding ......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Jolanda (en al degene die je lief en dierbaar zijn): een goede, gezegende dag gewenst morgen. Heel bijzonder omdat jullie dochter gedoopt zal worden. Lees het formulier nog maar eens aandachtig door. Het staat zo vol met bijzondere beloften van God....JolandaOudshoorn schreef:boodschappen doen en opruimen. Morgen komen er een aantal mensen langs, dus moet het wel iets opgeruimder zijn dan nu. Verder ons voorbereiden op de doop van onze dochter!
De Heere geve jullie wat nodig is bij de (geestelijke)opvoeding van jullie dochter (en andere kinderen)!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ik hoorde zojuist dat voor álle vrijwilligers een speciaal samenzijn is georganiseerd als dank voor de inzet deze drie avonden.Rens schreef:.....totaan 18.30 uur, dan staan we weer paraat bij "Oer de Seedyk" op de Oere voor de verkoop van programmaboekjes, dan staan we tot ongeveer 21.00 uur (althans: de rest staat en ik zit)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Leuk, dan wordt het toch gewaardeerd!Rens schreef:ik hoorde zojuist dat voor álle vrijwilligers een speciaal samenzijn is georganiseerd als dank voor de inzet deze drie avonden.Rens schreef:.....totaan 18.30 uur, dan staan we weer paraat bij "Oer de Seedyk" op de Oere voor de verkoop van programmaboekjes, dan staan we tot ongeveer 21.00 uur (althans: de rest staat en ik zit)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
het is weer bijna tijd om wat anders te gaan doen.
Nog allemaal een prettige avond en een goede zondag toegewenst.
Nog allemaal een prettige avond en een goede zondag toegewenst.
vanmiddag ff naar bunschotenspakenburg geweest ff visje gegeten en over de markt gelopen (erg leuk daar).. nu thuis aan het eten koken, lekker eten, vanavond nog ff bij iemand op de koffien en op tijd naar bed. Morgen willen we een kerk gaan bezoeken waar we willen gaan trouwen. Eens kijken hoe die kerk er van binnen uit ziet.... maar niet alleen dat hoor..we willen weleens ergens anders kijken dan onze eigen kerk (die morgen op een andere locatie, buiten, de dienst houden en daar houdt ik niet zo van, veel te kkouuddd).
Naar Festival Classique geweest.
Naar prijswinnaars van het Prinses Christina Concours geluisterd in de 'classic express' trailer (http://www.classicexpress.nl/): een programma speciaal voor kinderen, waarbij uitleg gegeven wordt bij de gespeelde muziek en de kinderen ook zelf actief kunnen zijn (ritmes klappen enzo). Wij waren de enigen met kinderen! Later op de dag waren er gelukkig iets meer, maar nog steeds niet veel.
Daarna meegedaan met een workshop dirigeren. Dit was ook bedoeld voor kinderen, maar vanwege te weinig kinderen mochten de ouders ook meedoen. Het was zo leuk, dat we het later nog maar een keer deden.
Ook nog een workshop over de 'viola da gamba' bijgewoond. Heel leuk gedaan door Ralph Meulenbroeks. En ook speciaal voor de kinderen.
Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad met veel muziek en veel zon. Ze wilden eigenlijk niet naar huis.
Erg jammer dat er zo weinig kinderen waren. Aan hen ligt het niet: ze vinden het fantastisch. En aan de prijs lag het ook niet: allemaal gratis!
Naar prijswinnaars van het Prinses Christina Concours geluisterd in de 'classic express' trailer (http://www.classicexpress.nl/): een programma speciaal voor kinderen, waarbij uitleg gegeven wordt bij de gespeelde muziek en de kinderen ook zelf actief kunnen zijn (ritmes klappen enzo). Wij waren de enigen met kinderen! Later op de dag waren er gelukkig iets meer, maar nog steeds niet veel.
Daarna meegedaan met een workshop dirigeren. Dit was ook bedoeld voor kinderen, maar vanwege te weinig kinderen mochten de ouders ook meedoen. Het was zo leuk, dat we het later nog maar een keer deden.
Ook nog een workshop over de 'viola da gamba' bijgewoond. Heel leuk gedaan door Ralph Meulenbroeks. En ook speciaal voor de kinderen.
Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad met veel muziek en veel zon. Ze wilden eigenlijk niet naar huis.
Erg jammer dat er zo weinig kinderen waren. Aan hen ligt het niet: ze vinden het fantastisch. En aan de prijs lag het ook niet: allemaal gratis!
Lassie schreef:we gaan zo naar de haantjesdag.....
Haantjesdag in Bunschoten-Spakenburg? Dacht dat ze alleen vis hadden daar.Lassie schreef:vanmiddag ff naar bunschotenspakenburg geweest ff visje gegeten en over de markt gelopen (erg leuk daar).. nu thuis aan het eten koken, lekker eten, vanavond nog ff bij iemand op de koffien en op tijd naar bed. Morgen willen we een kerk gaan bezoeken waar we willen gaan trouwen. Eens kijken hoe die kerk er van binnen uit ziet.... maar niet alleen dat hoor..we willen weleens ergens anders kijken dan onze eigen kerk (die morgen op een andere locatie, buiten, de dienst houden en daar houdt ik niet zo van, veel te kkouuddd).
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanochtend zijn we naar haantjesdag geweest en vanmiddag naar Bunsburg.
...dit uur, en het volgende uur nog verzoring....Dan dacht ik Nederlands
Dan geschiedenis.....en Engels....
Enne...dan waarschijlijk...lekker nar huis.....

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:...dit uur, en het volgende uur nog verzoring....Dan dacht ik NederlandsDan geschiedenis.....en Engels....
![]()
en dan zovéééél nachtjes slapen en dan mag je echt Engels gaan praten in Engeland!!!!

Hihi, ja, kheb er reuze zin in! Zal wat worden dat gebrabbel van mij....albion schreef:judith schreef:...dit uur, en het volgende uur nog verzoring....Dan dacht ik NederlandsDan geschiedenis.....en Engels....
![]()
en dan zovéééél nachtjes slapen en dan mag je echt Engels gaan praten in Engeland!!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Vandaag: beetje rommelen in huis, vanmiddag ff naar de boekhandel, rond 3 uur stap ik op de trein richting houten om daar de rest van m'n dag door te brengen.
hele dag op stap geweest met mijn dochter
zoeken naar een plaatsje in beschermde woonvormen
t zal wel Ede worden
nu nog op de wachtlijst
zoeken naar een plaatsje in beschermde woonvormen
t zal wel Ede worden
nu nog op de wachtlijst