Wat doen we vandaag?

Bertiel

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Nee. De vrijdag is nooit zo druk zei de baas… dus die gaat lukken. En na de vakantie op dinsdag weer de vertrouwde oppas
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

HHR schreef: Vandaag, 08:56
Tiberius schreef: Vandaag, 08:54 Wat bedoel je met een erg aanwezige parkleider? Zoveel heb je toch niet met hem/haar te maken?
Manier van gedragen in de appgroep etc.
Ok, ja dat is niet zo handig. Een parkleider moet (net als een prediker) wegvallen.
Je kan dat ook melden in de enquête die je na afloop krijgt. Ook die eventuele vernieuwingen. Al zou dat voor mij niet hoeven, terwijl wij zeker al zo'n 15 keer bij Vakanz hebben geboekt.
Henk J

Bericht door Henk J »

HHR schreef: Vandaag, 08:24 Wij hadden dit keer een wat mindere ervaring. Naast het tegenvallende weer een erg aanwezige kampleider.
Ik denk wel dat Vakanz wat zou moeten vernieuwen. Het is allemaal wel erg voorspelbaar geworden na een paar keer mee. En ook het opgeklopt sfeertje op de socials van 'kijk het eens bere gezellig zijn" gaat me een beetje tegenstaan.
Zou zo niet weten wat er vernieuwd moet worden, vind het wel een beproefd concept wat heel geschikt is voor gezinnen met kinderen. Het zal niet bij iedereen passen en soms liggen de medegasten of de parkleider/recreatieteam je wat minder maar dat is gewoon pech of geluk. Je kunt ook gewoon nergens aan meedoen en postings op socials kun je negeren natuurlijk.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

HHR schreef:Het gemis aan aansluiting is voor ons dan weer geen punt. Wij zoeken geen contact.
De reden dat wij kiezen voor Vakanz zijn echt de kinderen.
Interessant. Wij hebben ooit gesprekken gevoerd om een camping in buitenland over te nemen. Dus het onderwerp interesseert me erg. Wat voor vernieuwingen zou je voorstellen?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
HHR

Bericht door HHR »

Henk J schreef: Vandaag, 11:04
HHR schreef: Vandaag, 08:24 Wij hadden dit keer een wat mindere ervaring. Naast het tegenvallende weer een erg aanwezige kampleider.
Ik denk wel dat Vakanz wat zou moeten vernieuwen. Het is allemaal wel erg voorspelbaar geworden na een paar keer mee. En ook het opgeklopt sfeertje op de socials van 'kijk het eens bere gezellig zijn" gaat me een beetje tegenstaan.
Zou zo niet weten wat er vernieuwd moet worden, vind het wel een beproefd concept wat heel geschikt is voor gezinnen met kinderen. Het zal niet bij iedereen passen en soms liggen de medegasten of de parkleider/recreatieteam je wat minder maar dat is gewoon pech of geluk. Je kunt ook gewoon nergens aan meedoen en postings op socials kun je negeren natuurlijk.
Zo zal iedereen het weer anders ervaren. Maar zoals Tiberius ook zegt, is het goed deze signalen te delen.
Maanenschijn schreef: Vandaag, 11:08
HHR schreef:Het gemis aan aansluiting is voor ons dan weer geen punt. Wij zoeken geen contact.
De reden dat wij kiezen voor Vakanz zijn echt de kinderen.
Interessant. Wij hebben ooit gesprekken gevoerd om een camping in buitenland over te nemen. Dus het onderwerp interesseert me erg. Wat voor vernieuwingen zou je voorstellen?
Het is lastig. Zelf zou ik de oplossing ook niet weten.
Op campings heb ik deze ervaring ook wel. Ieder jaar hetzelfde.
Sommige dingen moet je houden. Volleybal , voetbal , dat soort dingen.
Maar misschien eens wisselen met dagen.
En proberen jaarlijks 50% activiteiten zelfde te houden en 50% vernieuwen.
Plaats reactie