Wist je dat......
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat......
http://www.rensky.nl/vbw/home.htm
Hierbij nog meer foto's beschikbaar.
De slotavond staat er helaas (nog) niet op.
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 14 aug 2010, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
kzie helaas nixJolandaOudshoorn schreef:
- JolandaOudshoorn
sorry, het moet een link zijnjvdg schreef:kzie helaas nixJolandaOudshoorn schreef:http://www.rensky.nl/vbw/home.htm
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mooi hoor, maar met zo'n grote schare moet je wel heel sterke stalen zenuwen hebben en stressbestendig zijn. Maar jou kennende gaat dat vanzelf.JolandaOudshoorn schreef:sorry, het moet een link zijnjvdg schreef:kzie helaas nixJolandaOudshoorn schreef:http://www.rensky.nl/vbw/home.htm

ik soms topics open waar ik later spijt van heb..
(De topicstarter zou ook het recht moeten hebben om dat topic te sluiten...of misschien ook wel niet
)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jaaaaaaaaaaaaaa, de machine-teller van de 'machine' Luther begin ook weer te lopen. Hij begon ook zowat te roesten...Mister schreef:Welkom terug! Gijs: start de persenLuther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
5.(3)Luther 222(maar goed dat-ie met vakantie is gegaan...)

...5 jaar geleden een Cypriotisch vliegtuig neerstortte bij Athene? Alle 121 inzittenden kwamen om.
...7 jaar geleden in een groot deel van het noordoosten en middenwesten van de Verenigde Staten en delen van Canada de stroom uitviel?
...3 jaar geleden Ds.J.H.Velema (89), CGK-predikant overleed?
...we 80 jaar geleden ruim 9 uren achtereen neerslag hadden en het ook nog eens hard waaide?
...7 jaar geleden in een groot deel van het noordoosten en middenwesten van de Verenigde Staten en delen van Canada de stroom uitviel?
...3 jaar geleden Ds.J.H.Velema (89), CGK-predikant overleed?
...we 80 jaar geleden ruim 9 uren achtereen neerslag hadden en het ook nog eens hard waaide?
..ik een super gaaf huis gezien heb
..zo'n huis hier in de omgeving wel 3 keer zo duur is
..ik het liefst daar morgen al in zou trekken
..we dat helaas niet kunnen
..we hier nog maar een poosje blijven wonen
..zo'n huis hier in de omgeving wel 3 keer zo duur is
..ik het liefst daar morgen al in zou trekken
..we dat helaas niet kunnen
..we hier nog maar een poosje blijven wonen
...140 jaar geleden de veldslag bij Mars-la-Tour plaatsvond? Deze vormde een onderdeel van de Frans-Duitse Oorlog (1870-1871). Twee Pruisische korpsen drongen het volledige Franse Rijnleger terug naar de forten van Metz.
...50 jaar geleden Cyprus onafhankelijk werd van Groot-Brittannië?
...20 jaar geleden de Oost-Duitse sociaaldemocratische partij SDP uit de regeringscoalitie stapte met christendemocraten die onder leiding stond van Lothar de Maizière?
...7 jaar geleden Ds.Y.Schaaf (73), Nederlands predikant en journalist overleed?
...het vandaag de nationale feestdag is op Cyprus en in Liechtenstein?
...het 80 jaar geleden hard waaide?
...50 jaar geleden Cyprus onafhankelijk werd van Groot-Brittannië?
...20 jaar geleden de Oost-Duitse sociaaldemocratische partij SDP uit de regeringscoalitie stapte met christendemocraten die onder leiding stond van Lothar de Maizière?
...7 jaar geleden Ds.Y.Schaaf (73), Nederlands predikant en journalist overleed?
...het vandaag de nationale feestdag is op Cyprus en in Liechtenstein?
...het 80 jaar geleden hard waaide?
...105 jaar geleden Het Kabinet-(Abraham)Kuyper aftrad en werd opgevolgd door Kabinet-De Meester?
...65 jaar geleden Soekarno de republiek Indonesië uitriep en het daar vandaag nationale feestdag is?
...50 jaar geleden Gabon onafhankelijk werd en Gabriël Léon M'ba tot president werd verkozen?
...5 jaar geleden het Duitse hooggerechtshof een herdenkingsmars ter ere van Rudolf Hess verbood?
...40 jaar geleden de lancering van Venera 7 plaatsvond? Het eerste ruimtetuig dat op Venus landde.
...14 jaar geleden Joes Kloppenburg (26), slachtoffer van zinloos geweld werd vermoord?
...3 jaar geleden Jos Brink (65), Nederlands (hoorspel)acteur, cabaretier, musicalster en -producent, columnist, schrijver, predikant, radio- en tv-presentator overleed?
...het vandaag de naamdag van Judith is?
...we 65 jaar geleden ruim 9 uren achtereen regen hadden?
...er 25 jaar geleden ruim 20 mm regen viel?
...65 jaar geleden Soekarno de republiek Indonesië uitriep en het daar vandaag nationale feestdag is?
...50 jaar geleden Gabon onafhankelijk werd en Gabriël Léon M'ba tot president werd verkozen?
...5 jaar geleden het Duitse hooggerechtshof een herdenkingsmars ter ere van Rudolf Hess verbood?
...40 jaar geleden de lancering van Venera 7 plaatsvond? Het eerste ruimtetuig dat op Venus landde.
...14 jaar geleden Joes Kloppenburg (26), slachtoffer van zinloos geweld werd vermoord?
...3 jaar geleden Jos Brink (65), Nederlands (hoorspel)acteur, cabaretier, musicalster en -producent, columnist, schrijver, predikant, radio- en tv-presentator overleed?
Gijs83 schreef:...105 jaar geleden Het Kabinet-(Abraham)Kuyper aftrad en werd opgevolgd door Kabinet-De Meester?
Wordt jij niet moe van jezelf?
- MarthaMartha
laat hem toch...tukkertje schreef: Wordt jij niet moe van jezelf?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Doordat vrouwen het kinderen krijgen uitstellen, steeds later hun 1e kind baren, kost dat de staat 3-5 miljoen euro EXTRA p/jr
Deze vrouwen hebben vaker medische hulp nodig. Uitgerekend door het Ac Zknhs Maastricht

Deze vrouwen hebben vaker medische hulp nodig. Uitgerekend door het Ac Zknhs Maastricht
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het "recreatief" banenzwemmen vanavond weer begint voor m'n dochters...
Zij er echt weer zin in hebben na de "grote" vakantie...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik ben vanmorgen ook weer voor 't eerst geweestOrchidee schreef:Het "recreatief" banenzwemmen vanavond weer begint voor m'n dochters...