Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
JolandaOudshoorn schreef:Mijn man belde net op, hij komt net uit het ziekenhuis, een gebroken hand. Maar voro dat hij naar huis gaat, wil hij eerst nog even een opname (er met een deurautomaat geplaatst worden, en hij moet dan de situatie beoordelen) doen.
Oei oei; hoe heeft hij dat nu weer gedaan?
sterkte!!!
- JolandaOudshoorn
Een oud mannetje geholpen. daarvoor moest hij op een krukje staan en met het afstappen ging het mis....helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Mijn man belde net op, hij komt net uit het ziekenhuis, een gebroken hand. Maar voro dat hij naar huis gaat, wil hij eerst nog even een opname (er met een deurautomaat geplaatst worden, en hij moet dan de situatie beoordelen) doen.
sterkte!!!
Gelukkig heb ik voorlopig geen vergaderingen 's avonds. (geloof ik.....)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Oude-Waarheid
Sterke en groetjes,JolandaOudshoorn schreef:Een oud mannetje geholpen. daarvoor moest hij op een krukje staan en met het afstappen ging het mis....helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Mijn man belde net op, hij komt net uit het ziekenhuis, een gebroken hand. Maar voro dat hij naar huis gaat, wil hij eerst nog even een opname (er met een deurautomaat geplaatst worden, en hij moet dan de situatie beoordelen) doen.
sterkte!!!
Gelukkig heb ik voorlopig geen vergaderingen 's avonds. (geloof ik.....)
Dirk
Ziet er niet goed uitZita schreef:![]()
![]()

Sterkte er mee

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
tsja.... verdrietig. die waarom vragen
Lassie schreef:tsja.... verdrietig. die waarom vragen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- oesterschelpje
Orchidee schreef:Lassie schreef:tsja.... verdrietig. die waarom vragen![]()
![]()
![]()
-
Verwonderd en heel dankbaar dat God goed is voor zondige mensen. Gekomen om die juist te behouden en de eeuwige rust te schenken. Biddeloze mensen....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- JolandaOudshoorn
Fijn zeg!!!Schemerlichtje schreef:Verwonderd en heel dankbaar dat God goed is voor zondige mensen. Gekomen om die juist te behouden en de eeuwige rust te schenken. Biddeloze mensen....
-
Onverdiend....JolandaOudshoorn schreef:Fijn zeg!!!Schemerlichtje schreef:Verwonderd en heel dankbaar dat God goed is voor zondige mensen. Gekomen om die juist te behouden en de eeuwige rust te schenken. Biddeloze mensen....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- JolandaOudshoorn
Om stil van te worden, he!Schemerlichtje schreef:Onverdiend....JolandaOudshoorn schreef:Fijn zeg!!!Schemerlichtje schreef:Verwonderd en heel dankbaar dat God goed is voor zondige mensen. Gekomen om die juist te behouden en de eeuwige rust te schenken. Biddeloze mensen....
huisman schreef:Heel erg dankbaar.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Verdrietig maar ook dankbaar
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4