Was je in Utrecht?mathilde schreef:twee kathedralen bezocht met onze klas en heel lang door de regen gelopen.
Zoveel steden met twéé kathedralen hebben we niet in Nederland...
Was je in Utrecht?mathilde schreef:twee kathedralen bezocht met onze klas en heel lang door de regen gelopen.
's-Hertogenbosch en Breda.Hendrikus schreef:Was je in Utrecht?mathilde schreef:twee kathedralen bezocht met onze klas en heel lang door de regen gelopen.
mathilde schreef:'s-Hertogenbosch en Breda.Hendrikus schreef:Was je in Utrecht?mathilde schreef:twee kathedralen bezocht met onze klas en heel lang door de regen gelopen.
Was je in de kathedraal van Breda? Of in de Grote kerk?mathilde schreef:'s-Hertogenbosch en Breda.Hendrikus schreef:Was je in Utrecht?mathilde schreef:twee kathedralen bezocht met onze klas en heel lang door de regen gelopen.
mathilde schreef:Ga je The Alphs kijken, MM? Die heb ik de vorige vakantie gezien, toen we met acht vriendinnen naar het omniversum gingen. Super!!![]()
Jij kwam anders ook klappertandend onder die lawine vandaan kruipen.....helma schreef:mathilde schreef:Ga je The Alphs kijken, MM? Die heb ik de vorige vakantie gezien, toen we met acht vriendinnen naar het omniversum gingen. Super!!![]()
Ik ga nóóit met M&M naar Zwisterland![]()
![]()
k snap niet dat we nog thuis gekomen zijn
Gezutserlijk naar Zwisterland, dat moet toch bets onstpannend zijnhelma schreef:Ik ga nóóit met M&M naar Zwisterland![]()
![]()
ze zeiden hier van tevoren al: Gaat u met Martha film kijken? die is overal bang voorMarthaMartha schreef:Jij kwam anders ook klappertandend onder die lawine vandaan kruipen.....helma schreef:mathilde schreef:Ga je The Alphs kijken, MM? Die heb ik de vorige vakantie gezien, toen we met acht vriendinnen naar het omniversum gingen. Super!!![]()
Ik ga nóóit met M&M naar Zwisterland![]()
![]()
k snap niet dat we nog thuis gekomen zijn![]()
Blehhh.... teer hartje hé?!helma schreef:MarthaMartha schreef:[
en zowaar...je overleefde het avontuurMarthaMartha schreef:
Blehhh.... teer hartje hé?!
Maarre..... ik vind vliegen vreselijk!!! En dit leek precies of je continue aan het vliegen was (of gelanceerd werd)......
(en als ik rechtovereind schiet in mijn stoel omdat "we bijna gaan vallen" van een steile berghelling, dan heb ik gelukkig Helma bij me, die zegt: "ik heb nog nooit gehoord dat iemand in het omniversum is doodgevallen". Kijk, daar trek ik me dan natuurlijk helemaal aan op)
Ja, en het was nog reuze gezellig ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:en zowaar...je overleefde het avontuurMarthaMartha schreef:
Blehhh.... teer hartje hé?!
Maarre..... ik vind vliegen vreselijk!!! En dit leek precies of je continue aan het vliegen was (of gelanceerd werd)......
(en als ik rechtovereind schiet in mijn stoel omdat "we bijna gaan vallen" van een steile berghelling, dan heb ik gelukkig Helma bij me, die zegt: "ik heb nog nooit gehoord dat iemand in het omniversum is doodgevallen". Kijk, daar trek ik me dan natuurlijk helemaal aan op)