MarthaMartha schreef:erwtensoep...
(door een vriendin bij mijn achterdeur gezet gisterenavond)

Tja, dat heb je met katten, die hebben graag schoteltjes melk en bakjes erwtensoep 8)Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:erwtensoep...
(door een vriendin bij mijn achterdeur gezet gisterenavond)Doet me denken aan de boeken van Rien Poortvliet waarin hij beschrijft hoe een boer elke avond een schoteltje melk neerzet
ik ben een broodfreak..............MarthaMartha schreef:alweer brood? je had toch boodschappen gedaan?Rens schreef:een paar boterhammen met seranoham.....
eh... had jij het nou over die goedkope groente (spruitjes dacht ik) en aardappelen die je bij de boer kon kopen? Voor jou dus niet echt een voordeel :mrgreen:Rens schreef:ik ben een broodfreak..............MarthaMartha schreef:alweer brood? je had toch boodschappen gedaan?Rens schreef:een paar boterhammen met seranoham.....:
's morgens een flink bord met Brinta, 's middags een groot bord met Kellogs Special K met rode vruchten en yoghurt........en af en toe eens een warme hap (maar ik ben daar niet écht een fan van)
nee, niet echt...........ik heb in het (koude) berghok nog prei en een restant spruiten en aardappelen liggen, maar ik heb gewoon geen zin om te koken..............de troep die je er van krijgt.............och, een warme hap op z'n tijd is best wel lekker, daar niet van, maar broodjes seranoham; overjarige kaas en/of lever smaken me over het algemeen een stuk beter.................albion schreef:eh... had jij het nou over die goedkope groente (spruitjes dacht ik) en aardappelen die je bij de boer kon kopen? Voor jou dus niet echt een voordeel :mrgreen:Rens schreef:ik ben een broodfreak..............MarthaMartha schreef:alweer brood? je had toch boodschappen gedaan?Rens schreef:een paar boterhammen met seranoham.....:
's morgens een flink bord met Brinta, 's middags een groot bord met Kellogs Special K met rode vruchten en yoghurt........en af en toe eens een warme hap (maar ik ben daar niet écht een fan van)