drie kwartier geleden, vanaf ons oprit
Het lijkt net of de hemel een stukje opengaat.Avi schreef:Prachtig Hendrikus!
heeft je vader ook een bijen-volkje? Of is het een vogelhuisje in de vorm van een korf?JolandaOudshoorn schreef:
-
dat laatstealbion schreef:heeft je vader ook een bijen-volkje? Of is het een vogelhuisje in de vorm van een korf?JolandaOudshoorn schreef:
-
Wij hebben zoiets gebruikt voor de liturgie. Maar het kostte wel wat moeite voor alles goed lag en het licht goed was!vlinder schreef:Wauw! Zo-iets wilde ik echt super graag met mijn bruidsboeket, de ringen en de tekst. De fotograaf kreeg het niet voor elkaar. Ik heb het thuis nog geprobeerd, maar
Ook al reageer ik niet veel, ik geniet altijd van je prachtige foto'sHendrikus schreef:
je hoeft er soms maar een paar minuutjes voor te fietsen...
Wat mij als eerste opvalt is 't verschil in ringen...M'n vriend en ik bedachten laatst dat 't, als wij gaan trouwen, wel 's verwarrend kan zijn...We hebben precies dezelfde maat van ringen!Marco schreef:Wij hebben zoiets gebruikt voor de liturgie. Maar het kostte wel wat moeite voor alles goed lag en het licht goed was!vlinder schreef:Wauw! Zo-iets wilde ik echt super graag met mijn bruidsboeket, de ringen en de tekst. De fotograaf kreeg het niet voor elkaar. Ik heb het thuis nog geprobeerd, maar