Hoe is je stemming op dit moment? [2]

-DIA-
Berichten: 32874
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Als de wolken weder komen na de regen...

Dat is een tijd die we allen, als we tijd van leven krijgen in meer of mindere mate gaan beleven.
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door helma »

Orchidee schreef:Dat is heftig @Helma!
Ook dit keer niemand ernstig gewond?
Sterkte met het verwerken!
Een ongeval heeft grote impact op een mensAfbeelding
Het was gelukkig vooral blikschade ( is in het licht toch meer dan je in het donker dacht te zien..) Maar inmiddels voel ik me aardig geradbraakt. Nek, rug en schouder zijn erg gevoelig. Hoeplijk duurt het niet lang want je wordt aardig belemmerd in je werk.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5651
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Dodo »

Bij een aanrijding word je flink door elkaar geschud. Meestal ben je daardoor flink blauw en stijf de dagen er na. Heel vervelend. Slik je pijnstillers? Dat verzacht wat.
Mijn vader had ooit een aanrijding, kwam achterstevoren tegen een boom tot stilstand. Hij had kleingeld in zijn borstzak, dat vonden ze later terug op de achterbank.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Mara »

helma schreef:
Orchidee schreef:Dat is heftig @Helma!
Ook dit keer niemand ernstig gewond?
Sterkte met het verwerken!
Een ongeval heeft grote impact op een mensAfbeelding
Het was gelukkig vooral blikschade ( is in het licht toch meer dan je in het donker dacht te zien..) Maar inmiddels voel ik me aardig geradbraakt. Nek, rug en schouder zijn erg gevoelig. Hoeplijk duurt het niet lang want je wordt aardig belemmerd in je werk.
Op weg naar een bruiloft, werden we van achter aangereden.
Schade viel mee, dus we reden door. Die nacht voelde ik nog niets, maar de volgende dag deed alles me pijn en werd ik licht in mijn hoofd.
Toch maar even naar de dokter.
Mijn nek had een flinke optater gehad. Hij schreef beperkte rust, even niet autorijden en paracetamol voor, omdat de kans bestaat dat je de pijn gaat mijden en zo stijver wordt.
Dodo schreef:Mijn vader had ooit een aanrijding, kwam achterstevoren tegen een boom tot stilstand. Hij had kleingeld in zijn borstzak, dat vonden ze later terug op de achterbank.
En dan hoef je niet eens een behoorlijke snelheid te hebben. Is je vader er goed uitgekomen?
Mijn zusje gaf gas ipv te remmen en knalde tegen een muur, ruimte was misschien een halve meter geweest, want ze wilde parkeren.
Ook zij had nekklachten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door helma »

Het is een beetje lastig om te onderscheiden welke pijn nog van de eerste aanrijding is en wat er nu nieuw bijgekomen is. Wel is de pijn na donderdag heftiger geworden. Ik wil niet dagen achter elkaar pijnstillers slikken, en heb nu inmiddels bijna 2 weken behoorlijke pijnklachten. Er kan een scheurtje in een pees zitten, maar daar doen ze meestal niets aan. Op de foto's zagen ze maandag geen breuken, wel slijtage en verkalking aan het schoudergewricht waardoor de pijnperiode waarschijnlijk langer duurt.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Mara »

helma schreef:Het is een beetje lastig om te onderscheiden welke pijn nog van de eerste aanrijding is en wat er nu nieuw bijgekomen is. Wel is de pijn na donderdag heftiger geworden. Ik wil niet dagen achter elkaar pijnstillers slikken, en heb nu inmiddels bijna 2 weken behoorlijke pijnklachten. Er kan een scheurtje in een pees zitten, maar daar doen ze meestal niets aan. Op de foto's zagen ze maandag geen breuken, wel slijtage en verkalking aan het schoudergewricht waardoor de pijnperiode waarschijnlijk langer duurt.
Langdurig pijnstillers is soms nodig, misschien een andere/zwaardere of een combi?
Mijn dochter moest vanwege haar beknelde zenuw 2 versch pijnstillers slikken en daarbij een spierverslapper.
Ik vond het best pittig. Ze begon het op den duur wel aan haar maag te voelen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Bert Mulder »

helma schreef:Mmmm...beetje trillerig. Was met mijn schoonmoeder naar een bruiloft geweest en op de terugweg kregen we vlak bij huis een aanrijding. Auto verleende geen voorrang op rotonde. De schrik zit aardig in mijn benen. Gelukkig alleen blikschade, maar het is toch niet zo bevordelijk voor het herstel van mijn nekklachten die vorige week ontstonden tgv een aanrijding. In elk geval gespaard.
Sterkte en beterschap!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Sheba »

helma schreef:Het is een beetje lastig om te onderscheiden welke pijn nog van de eerste aanrijding is en wat er nu nieuw bijgekomen is. Wel is de pijn na donderdag heftiger geworden. Ik wil niet dagen achter elkaar pijnstillers slikken, en heb nu inmiddels bijna 2 weken behoorlijke pijnklachten. Er kan een scheurtje in een pees zitten, maar daar doen ze meestal niets aan. Op de foto's zagen ze maandag geen breuken, wel slijtage en verkalking aan het schoudergewricht waardoor de pijnperiode waarschijnlijk langer duurt.

Beterschap. Hopelijk duurt de pijnperiode niet al te lang...
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6559
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Posthoorn »

helma schreef:Het is een beetje lastig om te onderscheiden welke pijn nog van de eerste aanrijding is en wat er nu nieuw bijgekomen is. Wel is de pijn na donderdag heftiger geworden. Ik wil niet dagen achter elkaar pijnstillers slikken, en heb nu inmiddels bijna 2 weken behoorlijke pijnklachten. Er kan een scheurtje in een pees zitten, maar daar doen ze meestal niets aan. Op de foto's zagen ze maandag geen breuken, wel slijtage en verkalking aan het schoudergewricht waardoor de pijnperiode waarschijnlijk langer duurt.
Kom maar 'n kuurtje triggerpointmassage halen. ;)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10467
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Orchidee »

Vertel eens @Posthoorn :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel
Berichten: 10075
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door merel »

hoe gaat het nu helma?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door helma »

Het gaat...vooral nog veel last van mijn nek. Maar wat dingen uit mijn programma geschrapt deze week. En vanmorgen kwam een vriendin helpen in de huishouding; heel fijn.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6559
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Posthoorn »

Orchidee schreef:Vertel eens @Posthoorn :quoi
http://www.massages.nl/info/triggerpoint-massage
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 4035
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Terri »

Posthoorn schreef:
Orchidee schreef:Vertel eens @Posthoorn :quoi
http://www.massages.nl/info/triggerpoint-massage
Zou het ook verlichting kunnen geven bij fibromyalgie? Het is vrij nieuw lees ik.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6559
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Posthoorn »

Terri schreef:
Posthoorn schreef:
Orchidee schreef:Vertel eens @Posthoorn :quoi
http://www.massages.nl/info/triggerpoint-massage
Zou het ook verlichting kunnen geven bij fibromyalgie? Het is vrij nieuw lees ik.
Het is zeker te proberen. Bij fibromyalgie misschien ook interessant om aan suppletie van magnesium en vit. D te denken.
Plaats reactie