fluitje schreef:Een Certificate of participation in the Digital Imaging School

fluitje schreef:Een Certificate of participation in the Digital Imaging School
Gefeliciteerd!!!!!!!!!fluitje schreef:Een Certificate of participation in the Digital Imaging School
...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...
Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...
Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
Mister schreef:Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
Dit is inderdaad verbijsterend.Mister schreef:Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
Versleten zeker door de burostoel, die bij je computer staat?Afgewezen schreef:Een nieuw vloerkleed, de oude was versleten.