Gijs83 schreef:Het gaat achteruit met Luther...Luther schreef:...ik zojuist een hele fijne kerstnachtdienst heb bijgewoond!

Gijs83 schreef:Het gaat achteruit met Luther...Luther schreef:...ik zojuist een hele fijne kerstnachtdienst heb bijgewoond!
Ctrl en + tegelijk indrukken, totdat je weer gewone letters hebt.Gijs83 schreef:Ik druk iets Ctrl en nog wat in en krijg ik een ik verkleinde letters op het scherm o.a. deze letter die ik nu aan het typen ben. Hoe krijg ik dat opgelost???
OK bedankt!Zita schreef:Ctrl en + tegelijk indrukken, totdat je weer gewone letters hebt.Gijs83 schreef:Ik druk iets Ctrl en nog wat in en krijg ik een ik verkleinde letters op het scherm o.a. deze letter die ik nu aan het typen ben. Hoe krijg ik dat opgelost???
Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...Gijs83 schreef:OK bedankt!Zita schreef:Ctrl en + tegelijk indrukken, totdat je weer gewone letters hebt.Gijs83 schreef:Ik druk iets Ctrl en nog wat in en krijg ik een ik verkleinde letters op het scherm o.a. deze letter die ik nu aan het typen ben. Hoe krijg ik dat opgelost???
roomse traditie misschien?Zita schreef:Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...Gijs83 schreef:OK bedankt!Zita schreef:Ctrl en + tegelijk indrukken, totdat je weer gewone letters hebt.Gijs83 schreef:Ik druk iets Ctrl en nog wat in en krijg ik een ik verkleinde letters op het scherm o.a. deze letter die ik nu aan het typen ben. Hoe krijg ik dat opgelost???
Wat moet je nu 's-nachts(voor deze gelegenheid) naar de kerk(ok 's-avonds laat), volgens mij is het alleen maar een stukje romantiek...?Simon schreef:roomse traditie misschien?Zita schreef: Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...
Gijs, laat een ander in z´n waarde, wat heb je eraan om dit soort suggestieve opmerkingen te maken?Gijs83 schreef:Wat moet je nu 's-nachts(voor deze gelegenheid) naar de kerk(ok 's-avonds laat), volgens mij is het alleen maar een stukje romantiek...?Simon schreef:roomse traditie misschien?Zita schreef: Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...
Er staat geschreven.. "oordeelt niet..."Gijs83 schreef:Het gaat achteruit met Luther...Luther schreef:...ik zojuist een hele fijne kerstnachtdienst heb bijgewoond!
Nee Gijs, zeker niet de romantiek. Hoewel het best wat heeft, maar is dat met vele zangavonden en orgelconcerten ook niet zo?Gijs83 schreef:Wat moet je nu 's-nachts(voor deze gelegenheid) naar de kerk(ok 's-avonds laat), volgens mij is het alleen maar een stukje romantiek...?Simon schreef:roomse traditie misschien?Zita schreef: Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...
Hoho! Dit is een REFOforum, en als de achterban reformatorich is dan is hier wel degelijk iets buitengewoons aan de hand!Hendrikus schreef:Gijs, laat een ander in z´n waarde, wat heb je eraan om dit soort suggestieve opmerkingen te maken?Gijs83 schreef:Wat moet je nu 's-nachts(voor deze gelegenheid) naar de kerk(ok 's-avonds laat), volgens mij is het alleen maar een stukje romantiek...?Simon schreef:roomse traditie misschien?Zita schreef: Nu vraag ik me alleen nog af wat er mis is met een kerstnachtdienst...
Verklaar u nader?-DIA- schreef:Hoho! Dit is een REFOforum, en als de achterban reformatorich is dan is hier wel degelijk iets buitengewoons aan de hand!
Ik zou zeggen: stuur een uitnodiging aan alle getrouwen in den lande. Zouden ze komen? Zouden ze meegevoerd worden? Of... Tja, zouden we toch eindelijk niet eens verlost moeten worden van die onheilsprofeten "diie overal tegen zijn, van wie niets mag, die overal kwaad in zien, die niets goeds, maar alleen maar kwaad profeteren"?Mister schreef:Verklaar u nader?-DIA- schreef:Hoho! Dit is een REFOforum, en als de achterban reformatorich is dan is hier wel degelijk iets buitengewoons aan de hand!
Wat is er op tegen om in een dienst te zitten, los van het tijdstip, waar het Woord van God opengaat? Of dat nu om 07.00 uur in de morgen of 22.00 uur in de avond is, dat maakt niets uit.-DIA- schreef:Ik zou zeggen: stuur een uitnodiging aan alle getrouwen in den lande. Zouden ze komen? Zouden ze meegevoerd worden? Of... Tja, zouden we toch eindelijk niet eens verlost moeten worden van die onheilsprofeten "diie overal tegen zijn, van wie niets mag, die overal kwaad in zien, die niets goeds, maar alleen maar kwaad profeteren"?Mister schreef:Verklaar u nader?-DIA- schreef:Hoho! Dit is een REFOforum, en als de achterban reformatorich is dan is hier wel degelijk iets buitengewoons aan de hand!