Valt wel mee dus, zie mijn vorige bericht.GerefGemeente-lid schreef:Antwoord: niet te betalen. Of je moet een geldboompje in de tuin hebben staan.Ad Anker schreef:Dat is verschil in beleving dus. Maar dit is:vooral wat wij zoeken. Ben benieuwd. Wat is de prijs per week voor een 6 persoonshuis?Bezorgd schreef:Wil je als ouders veel contacten kan dat ook, dat is een keuze. De gedachte dat er verplichtingen zijn kloppen niet, het is echt heel vrijblijvend.
Bij ons zijn het vooral de kinderen die de contacten hebben
Vakantie
Re: Vakantie
DWS komt donderdag pas en is afgelopen donderdag niet verschenen ivm vakantieAd Anker schreef:Steelt niemands goed! Maar je hebt toestemming. Dus ga maar langs! Wil je de planten bij de deur gelijk water geven? En haal de Wachter Sions maar uit de bus, daar leer je nog wat van.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Oh vandaar, ik miste hem al...Hoopvol schreef:DWS komt donderdag pas en is afgelopen donderdag niet verschenen ivm vakantieAd Anker schreef:Steelt niemands goed! Maar je hebt toestemming. Dus ga maar langs! Wil je de planten bij de deur gelijk water geven? En haal de Wachter Sions maar uit de bus, daar leer je nog wat van.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Normaal komt ie met een bundel bladen van EMG...
Ja, ik kon natuurlijk wel wat vermoeden...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een van de mooiste Zeeuwse of Zuid-Hollandse eilanden, inderdaad.-DIA- schreef:Flakkee is ook mooi hoor! Alleeen beetje lastig in Middelharnis en Sommelsdijk, waar je als niet ingezetene de grens tussen die twee niet vindt.refo schreef:Goeree?GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.
Dan ben je betrapt... je hebt DWS van 2 weken geleden niet goed gelezen-DIA- schreef: Oh vandaar, ik miste hem al...
Normaal komt ie met een bundel bladen van EMG...
Ja, ik kon natuurlijk wel wat vermoeden...

Tiberius schreef:Dat is echt heel verschillend. Wij zijn hier ca. 1100 euro per week kwijt voor een luxe 6-persoonshuisje.Ad Anker schreef:Dat is verschil in beleving dus. Maar dit is:vooral wat wij zoeken. Ben benieuwd. Wat is de prijs per week voor een 6 persoonshuis?Bezorgd schreef:Wil je als ouders veel contacten kan dat ook, dat is een keuze. De gedachte dat er verplichtingen zijn kloppen niet, het is echt heel vrijblijvend.
Bij ons zijn het vooral de kinderen die de contacten hebben
Vorig jaar in Odenwald ca. 700 per week.
1060 om precies te zijn, dat is dan incl. toeristen belasting.
Maar vind ik niet goedkoop.
En het stijgt jaarlijks. Dus zal volgend jaar nog 10% duurder zijn.
Al is het waar dat er nog veel duurdere parken zijn.
Tiberius schreef:Jawel, maar die gaan naar Zuid Frankrijk, dat is voor ons een beetje te ver.Bezorgd schreef:Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Eentje is er nu in Duitsland.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Vakantie
Jantje wou eens pruimen plukken.....GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
- Verbannen
Te ver? Je kunt toch onderweg een B&B huren voor een nacht en de volgende morgen weer vrolijk doorkarren? Ik zou het wel weten hoor...Tiberius schreef:Jawel, maar die gaan naar Zuid Frankrijk, dat is voor ons een beetje te ver.Bezorgd schreef:Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
-
- Verbannen
Niet fluisteren in gezelschap...Bezorgd schreef:Tiberius schreef:Jawel, maar die gaan naar Zuid Frankrijk, dat is voor ons een beetje te ver.Bezorgd schreef:Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Eentje is er nu in Duitsland.

-
- Verbannen
Dan ga ik donderdagnacht, i.p.v. vannacht.Hoopvol schreef:DWS komt donderdag pas en is afgelopen donderdag niet verschenen ivm vakantieAd Anker schreef:Steelt niemands goed! Maar je hebt toestemming. Dus ga maar langs! Wil je de planten bij de deur gelijk water geven? En haal de Wachter Sions maar uit de bus, daar leer je nog wat van.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Dan ga ik vannacht maar eens een bezoekje brengen op Goeree. Jij zit toch in een verborgen hoekje.Ad Anker schreef:Die heb ik. Dus dat komt goed uit.

GerefGemeente-lid schreef:Te ver? Je kunt toch onderweg een B&B huren voor een nacht en de volgende morgen weer vrolijk doorkarren? Ik zou het wel weten hoor...Tiberius schreef:Jawel, maar die gaan naar Zuid Frankrijk, dat is voor ons een beetje te ver.Bezorgd schreef:Er zijn sowieso nog een paar oud RF ers, die nog wel meelezen die met Vakanz gaan.Tiberius schreef:Kunnen we niet een Vakanz-park uitzoeken en daar met een aantal Refoforummers boeken?
Had jij het net over een geldboompje?
Weet je wat dat extra kost met een gezin?
En voor het weer hoef je het meestal niet te doen.
-
- Verbannen
@Ad Anker heeft er wel 1, zegt hij.Bezorgd schreef:Had jij het net over een geldboompje?
Dus dan zou ik naar Frankrijk gaan. Het uitzicht is daar veel mooier in ieder geval.
Valt best mee. Wij hebben het afgelopen jaar ook gedaan. Voor 6p inclusief fantastisch diner en drankjes waren wij €300 kwijt.Bezorgd schreef:
Had jij het net over een geldboompje?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Vakantie
Doe dan nog een klein tikje verder... De Spaanse kust is heerlijk toeven.GerefGemeente-lid schreef:@Ad Anker heeft er wel 1, zegt hij.Bezorgd schreef:Had jij het net over een geldboompje?
Dus dan zou ik naar Frankrijk gaan. Het uitzicht is daar veel mooier in ieder geval.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.