Wist je dat........[4]

Afgewezen

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Afgewezen »

huisman schreef:
memento schreef:
huisman schreef:....dat postings in moderatie voor altijd verdwijnen. :bobo
Gebeurt zelden hoor dat postings in moderatie gehouden worden (eens in de 2 maanden ofzo). En meestal is er dan ook wel wat aan de hand, wat even snel modereren moeilijk maakt. Soms weet je als mod gewoon niet waar je moet beginnen met opschonen van zulke postings...
Maar in moderatie betekent de laatse tijd dat je ze nooit meer terug ziet. En in dit topic was niets aan de hand.
Het is tegenwoordig erg rustig op het forum. Maar ja, de moderators moeten zich in hun knip- en snoeibehoefte toch af en toe kunnen uitleven. :hum
huisman

Bericht door huisman »

Afgewezen schreef:
huisman schreef:
memento schreef:
huisman schreef:....dat postings in moderatie voor altijd verdwijnen. :bobo
Gebeurt zelden hoor dat postings in moderatie gehouden worden (eens in de 2 maanden ofzo). En meestal is er dan ook wel wat aan de hand, wat even snel modereren moeilijk maakt. Soms weet je als mod gewoon niet waar je moet beginnen met opschonen van zulke postings...
Maar in moderatie betekent de laatse tijd dat je ze nooit meer terug ziet. En in dit topic was niets aan de hand.
Het is tegenwoordig erg rustig op het forum. Maar ja, de moderators moeten hun knip- en plakbehoefte toch ergens op botvieren. :hum
Ze kunnen beter mooie kerstkaarten maken met hun neiging tot knippen en plakken.(lijkt mij nuttiger :hum )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

... ik vanmorgen verrast werd met een groot interview met één van onze forummers.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Auto

Bericht door Auto »

Luther schreef:... ik vanmorgen verrast werd met een groot interview met één van onze forummers.
.......... 1 forummer? (Volgens mij waren het er meer :OO3 )
Auto

Bericht door Auto »

.... in de Noorderkerk de kerstviering van de evangelisatie post Simon de Looijer te beluisteren en te bezien is?

http://www.kerkonline.nl/kerk/Noorderke ... 0C2959E701
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...er vandaag maar liefst 1400 kaarsen worden geplaatst op de Canadese Begraafplaats in Holten?
...ik met afvraag of dit nog op meerdere plaatsen in het land gebeurd?
...het Noordermannenkoor(wat vandaag op de voorpagina van het RD te bewonderen was) samen met jongerenkoor Sjaloom van vanavond hun jaarlijkse kerstuitvoering in de Rijssense Zuiderkerk hebben?
...in de Ger.Gem.van Capelle a/d IJssel-Middelwatering vanavond ook een kerstuitvoering?
...het Gemengde- meisjes en kinderkoor Deo Juvante uit Kesteren vanavond in Tiel zingen?
...er vanavond volkskerstzang in sporthal Putter Eng in Putten met de Verenigde Veluwse koren?
...Ds.B.Labee een dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Ridderkerk-Slikkerveer?
...Ds.A.Vlietstra een dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Ouderkerk a/d IJssel?
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Luther schreef:... ik vanmorgen verrast werd met een groot interview met één van onze forummers.
Ja, ik zag een stukje boekenkast, toen dacht ik 'hé, herkenning'.
En daarna zag ik de rest.
(Ik kon trouwens die twee boeken naast Brakel niet thuisbrengen.)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Afgewezen schreef:
Waar???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
huisman

Bericht door huisman »

JolandaOudshoorn schreef:
Afgewezen schreef:
Waar???
Ik denk in het ND...en die heb ik niet :cry (een artikel over grote gezinnen.)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

ik ook !!!!

Helma, wat een mooie club hebben jullie bij elkaar ! :super
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gabrielle schreef:
ik ook !!!!

Sluit ik me bij aan!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Gabrielle schreef:
ik ook !!!!

Inderdaad!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

...ik zojuist een hele fijne kerstnachtdienst heb bijgewoond!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Luther schreef:...ik zojuist een hele fijne kerstnachtdienst heb bijgewoond!
Het gaat achteruit met Luther...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...530 jaar geleden de slag bij Westbroek plaatsvond?
...70 jaar geleden Winston Churchill(1874-1965; premier Engeland 1940-1945 en 1951-1955) als eerste Britse premier het Amerikaanse Congres toesprak?
...45 jaar geleden Ina Boudier-Bakker (91), Nederlands schrijfster overleed?
...5 jaar geleden Gerald Ford (93), 38e president van de Verenigde Staten(1974-1977) overleed?
...het Rijssens Mannenkoor(Ard Kamphuis geniet bij dit koor bekendheid als tenor, na jarenlang onder leiding van Pieter Jan Leusink te hebben gestaan word dit koor nu gedirigeerd door Freddy Veldkamp) en het Erasmus Consort orkest vanavond om 18.00 uur een kerstconcert verzorgen in de Roomse kerk in Rijssen?
...er vanavond een kerstconcert is in de Goede Herderkerk in Oldebroek m.m.v.Chr Mannenkoor 't Harde?
...er vanavond een orgel- en samenzangavond is in de Ger.Gem.van Bodegraven?
...het samengesteld mannenkoor uit Zeeland vanavond concerteerd in de Nieuwe Kerk in Middelburg?
...The Martin Mans Formation, Jan Vayne en Petra Berger vanavond een uitvoering hebben de Jozefskathedraal in Groningen?
...Herman van Vliet vanavond in de Nieuwe Kerk in Katwijk speelt?
...er vandaag en morgen een eindejaarsfestijn met trucks is in de Brabanthallen in Den Bosch?
Plaats reactie