Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Nog ff werke..
Straks naar huis...
..thuis...ff kletsen met mams....
...fluiten...
...eten..
...enne om 6 uuur weg nar de MEETING
Straks naar huis...
..thuis...ff kletsen met mams....
...fluiten...
...eten..
...enne om 6 uuur weg nar de MEETING
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Lassie schreef:ik ga v'daal opzoeken....
je zoekt nog steeds....

- Wilma van den Berg
Zo....uitrusten en proberen het werk wat er ligt op een rustige wijze af te maken als ik daarvoor de juiste gelegenheid heb gevonden. Gisteren van 05.50-01.39 uur (dus inmiddels ook een stukje van deze dag)gewerkt. Werkelijk niet normaal! Overigens wel vrij veel gedaan. Kort geslapen dus en nu wel een beetje gaar....Daarom maar rustig aan proberen te doen en in het weekend echt 'weekend houden.'
...ik iedereen die naar de meeting hoopt te gaan/kan gaan een fijne ontmoeting wens! Laat de gesprekken niet alleen over koetjes en kalfjes gaan en vergeet Hem niet.
...ik iedereen die naar de meeting hoopt te gaan/kan gaan een fijne ontmoeting wens! Laat de gesprekken niet alleen over koetjes en kalfjes gaan en vergeet Hem niet.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Misschien handig als er gezegd wordt dat het in de buurt van Arnhem is (als je tenminste grote plaatsen bekijkt)...Kleinere plaatsjes in de buurt zijn Woudenberg, Doorn, Maarsbergen etc.helma schreef:Lassie schreef:ik ga v'daal opzoeken....
je zoekt nog steeds....
't Komt goed Lassie!

ik kon het huis niet vinden. weet veenendaal wel te vinden... 

jammer dat je niet komt...Wilma van den Berg schreef:Zo....uitrusten en proberen het werk wat er ligt op een rustige wijze af te maken als ik daarvoor de juiste gelegenheid heb gevonden. Gisteren van 05.50-01.39 uur (dus inmiddels ook een stukje van deze dag)gewerkt. Werkelijk niet normaal! Overigens wel vrij veel gedaan. Kort geslapen dus en nu wel een beetje gaar....Daarom maar rustig aan proberen te doen en in het weekend echt 'weekend houden.'
volgende keer doen hoor!!
- Wilma van den Berg
Ik kan helaas niet en zie het nu helemaal niet zitten...helma schreef:jammer dat je niet komt...Wilma van den Berg schreef:Zo....uitrusten en proberen het werk wat er ligt op een rustige wijze af te maken als ik daarvoor de juiste gelegenheid heb gevonden. Gisteren van 05.50-01.39 uur (dus inmiddels ook een stukje van deze dag)gewerkt. Werkelijk niet normaal! Overigens wel vrij veel gedaan. Kort geslapen dus en nu wel een beetje gaar....Daarom maar rustig aan proberen te doen en in het weekend echt 'weekend houden.'
- JolandaOudshoorn
----Wilma van den Berg schreef:Ik kan helaas niet en zie het nu helemaal niet zitten...helma schreef:jammer dat je niet komt...Wilma van den Berg schreef:Zo....uitrusten en proberen het werk wat er ligt op een rustige wijze af te maken als ik daarvoor de juiste gelegenheid heb gevonden. Gisteren van 05.50-01.39 uur (dus inmiddels ook een stukje van deze dag)gewerkt. Werkelijk niet normaal! Overigens wel vrij veel gedaan. Kort geslapen dus en nu wel een beetje gaar....Daarom maar rustig aan proberen te doen en in het weekend echt 'weekend houden.'
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 07 jun 2008, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- sweelinck 25
- van 8 tot 10 gewerkt
- Bij me oma de rozen bijgeknipt
- Gedoucht
- Vanmiddag eve naar de boekhandel
- En vanavond naar Strijen-Sas, 18:30 Ds. Zweistra uit Elspeet
- En oefenen voor morgemiddag
- Bij me oma de rozen bijgeknipt
- Gedoucht
- Vanmiddag eve naar de boekhandel
- En vanavond naar Strijen-Sas, 18:30 Ds. Zweistra uit Elspeet
- En oefenen voor morgemiddag
alle zooi aanpakken beginnend in de studeerkamer, emmer sop bij de hand... maar ja, de pc staat aan, en dan is het bliep bliep en soms is het heerlijk te geven,
zeker als je weet dat het zo fijn is dat er iemand is die luistert, de ene keer spui je de andere keer laat je spuien...
dus ja, we zien wel hoe ver ik ga komen vandaag
zeker als je weet dat het zo fijn is dat er iemand is die luistert, de ene keer spui je de andere keer laat je spuien...
dus ja, we zien wel hoe ver ik ga komen vandaag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Vanmorgen Jesse bij mijn moeder gebracht, die past op hem, zelf van 9 tot 12 uur voor de laatste keer schoongemaakt in de pastorie, nu is ie blinkend schoon en kan de dominee met zijn gezin er zo in maandag! Jesse weer opgehaald, boodschappen gedaan, stenen versjouwd waar mijn broertje vervolgens een muurtje van heeft gemetseld. Vriendin op bezoek gehad die haar jongste zoontje heeft gebracht, die blijft met Jesse hier tot morgenavond. Ze spelen nu in het buitenbadje. Ik lees even bij, maar ga ze zo in bad zetten en ondertussen eten klaarmaken. Daarna even voorlezen of een spelletje, vanavond mogen ze vroeg naar bed en heb ik héérlijk een avond voor mezelf hoop ik!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
iig de openingswedstrijd van het EK kijken ......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
o o Rens, die is op dit moment trouwens aan de gang. Maar het interesseert me absoluut niet! Die heuse sportverdwazing...Rens schreef:iig de openingswedstrijd van het EK kijken ......
Ik ben vanmorgen even naar de bibliotheek geweest, vanmiddag mijn postwijk gedaan en vanavond is ons maandelijkse zanguurtje in een plaatselijk bejaardentehuis(dit keer 1 week opgeschoven i.v.m. de districtsavond v/d vereniging vorige week).
- monique
ik ga zometeen lekker filmpies kijken 

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
wat dacht je dat ik nu dan aan het doen ben???Gijs83 schreef:o o Rens, die is op dit moment trouwens aan de gang.Rens schreef:iig de openingswedstrijd van het EK kijken ......
Moderatorbericht: