Vandaag maar eens van alles opruimen, eten klaarmaken, voorbereidingen treffen voor het werk en DV volgende week (tsja mensen, ik zal er vanaf 12-11 t/m 18-11 niet zijn

Er is genoeg werk wat verzet moet worden, maar we blijven lachen

JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag in slaap gevallen. dus ik zal de preek die ik aan het luisteren was, nog eens moeten afdraaien. Het lag niet aan de preek dat ik in slaap viel, meer dat ik te weinig slaap heb gehad en grieperig ben
ai, nou dat slaapje heb je dan mooi binnen, dat neemt niemand je meer af.JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag in slaap gevallen. dus ik zal de preek die ik aan het luisteren was, nog eens moeten afdraaien. Het lag niet aan de preek dat ik in slaap viel, meer dat ik te weinig slaap heb gehad en grieperig ben
Ik las dat er 3 ouderlingen zijn met de naam Koelewijn.fluitje schreef:Vanmorgen aan het werk. Vanmiddag proberen vrij te nemen om een presentatie voor te bereiden voor vanavond. Had ik gisteravond willen doen maar had mijn USB-stick vergeten.
Vanavond dus op verzoek van de plaatselijke werkgroep voor de kerken een thema avond. Voor belangstellenden, hier is meer info: http://www.westerkerk-bunschoten.nl/too ... euwsid=396
Mister schreef:De meeste mensen heten daar Koelewijn, dus het hoeft niet persé familie te zijn...
Lees het topic over de goedheiligman dan nog maar eens goed door...Lassie schreef:Mister schreef:De meeste mensen heten daar Koelewijn, dus het hoeft niet persé familie te zijn...
en dat nog wel in rijm/dichtvorm![]()
al bezig voor snieklaasgedichtels?
Lassie toch, beterschap/sterkte meid! Hoe gaat het nu met je?Last van de knieeen of nog meerdere dingen. Probeer omhoog te zien!Lassie schreef:ppppffff![]()
aaaaarrrggggg.... en daar ga jij naar zitten kijken?wim schreef: