Wat doen we vandaag? [3]

Wilma van den Berg

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Wilma van den Berg »

Gisteren een keertje in Zeist naar de kerk geweest en daarna naar het uiterste puntje van Zuid-Holland gereden om van daar samen naar een plaatsje in Zeeland te rijden om daar samen dankdag te houden! 't Was echt heel fijn. We hebben ook nog even tijd gehad om wat muzikale noten te laten horen e.d.

Vandaag maar eens van alles opruimen, eten klaarmaken, voorbereidingen treffen voor het werk en DV volgende week (tsja mensen, ik zal er vanaf 12-11 t/m 18-11 niet zijn :) )
Er is genoeg werk wat verzet moet worden, maar we blijven lachen :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

vanmiddag in slaap gevallen. dus ik zal de preek die ik aan het luisteren was, nog eens moeten afdraaien. Het lag niet aan de preek dat ik in slaap viel, meer dat ik te weinig slaap heb gehad en grieperig ben :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag in slaap gevallen. dus ik zal de preek die ik aan het luisteren was, nog eens moeten afdraaien. Het lag niet aan de preek dat ik in slaap viel, meer dat ik te weinig slaap heb gehad en grieperig ben :bobo
:fouet :humhihi :nananere
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag in slaap gevallen. dus ik zal de preek die ik aan het luisteren was, nog eens moeten afdraaien. Het lag niet aan de preek dat ik in slaap viel, meer dat ik te weinig slaap heb gehad en grieperig ben :bobo
ai, nou dat slaapje heb je dan mooi binnen, dat neemt niemand je meer af.
Beterschap en sterkte! heerlijk dat preken zo lang houdbaar zijn, kansen genoeg....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha

vanmorgen naar Helma, even bijkletsen, daarna samen naar de verjaardag van een vriendin, daarna boodschappen gedaan. Vervolgens hier in huis het speelgoed gesorteerd in curver-boxen, ideaal! Toen was ik het zat en plofte op de bank, maar na 2 minuten ging de bel.... twee jongetjes uit de gemeente kwamen even langs om te vertellen wat voor cijfer ze hadden voor een boekbespreking, die bleven even drinken en spelen, een zoon van Helma kwam zijn ontwerp voor mijn tuin laten zien, daarna eten en nu sta ik klaar om op te gaan passen op drie lieve kindjes.......
jvdg

Bericht door jvdg »

fluitje schreef:Vanmorgen aan het werk. Vanmiddag proberen vrij te nemen om een presentatie voor te bereiden voor vanavond. Had ik gisteravond willen doen maar had mijn USB-stick vergeten.

Vanavond dus op verzoek van de plaatselijke werkgroep voor de kerken een thema avond. Voor belangstellenden, hier is meer info: http://www.westerkerk-bunschoten.nl/too ... euwsid=396
Ik las dat er 3 ouderlingen zijn met de naam Koelewijn.
Familie?

Ik snap daar geen fluit(je) van omdat ik meende dat er gewaakt moet worden voor teveel "macht" vanuit een bepaalde hoek.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

De meeste mensen heten daar Koelewijn, dus het hoeft niet persé familie te zijn...
Lassie

Bericht door Lassie »

Mister schreef:De meeste mensen heten daar Koelewijn, dus het hoeft niet persé familie te zijn...

en dat nog wel in rijm/dichtvorm :super

al bezig voor snieklaasgedichtels? :slurp
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Lassie schreef:
Mister schreef:De meeste mensen heten daar Koelewijn, dus het hoeft niet persé familie te zijn...

en dat nog wel in rijm/dichtvorm :super

al bezig voor snieklaasgedichtels? :slurp
Lees het topic over de goedheiligman dan nog maar eens goed door... :OO3
Lassie

Bericht door Lassie »

ppppffff :sweat :sweat
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Lassie schreef:ppppffff :sweat :sweat
Lassie toch, beterschap/sterkte meid! Hoe gaat het nu met je?Last van de knieeen of nog meerdere dingen. Probeer omhoog te zien!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha

Vanmorgen spreekuur draaien.... en tussendoor allemaal klusjes en rf (het is maar zelden druk op vrijdagmorgen), om 11 uur naar kantoor en daar verder aan het werk. Om 16.00 uur klaar, mijn nichtje van 5 ophalen die het weekend bij mij hoopt te zijn. Samen eten en vanavond naar de verjaardag van de dochter van een vriendin. (en proberen op tijd naar bed te gaan).

Voor morgen allerlei plannen..... ik ben een keukentje aan het maken voor mijn nichtje (en andere kinderen die komen spelen natuurlijk) een oud nachtkastje, ik heb al een plank voor tegen de achterkant.... daar nog haakjes indraaien zodat er pannetjes aan kunnen hangen..... morgen kurkenonderzetters kopen en op het kastje plakken, dan is het toch echt een heus fornuisje..... Moet alleen nog een over schilderen op het deurtje.... en morgen met Hannah naar Ikea (Amersfoort - ga ik je daar zien Lassie?) om een pannensetje voor kids te kopen. Ik ben nu al benieuwd naar haar gezicht.....
wim

Bericht door wim »

Afbeelding
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

sneeuwpoppen maken :yahoo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

wim schreef:Afbeelding
aaaaarrrggggg.... en daar ga jij naar zitten kijken? :langue
Gesloten