Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Beetje rommelen in huis...kinderen hebben vakantie 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jarig zijn!
Overdag gewoon werken. Vanavond verjaardag: de 2 kameraden komen met hun echtgenotes, een vrijgezelle tante en een vriendin van mijn zusje. Tezamen met ons gezin is dat 10 personen.

- JolandaOudshoorn
Van harte gefeliciteerd!!!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()
Overdag gewoon werken. Vanavond verjaardag: de 2 kameraden komen met hun echtgenotes, een vrijgezelle tante en een vriendin van mijn zusje. Tezamen met ons gezin is dat 10 personen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gijs, gefeliciteerd. We wisten al dat je populair was in je postwijk, maar ze gaan nu toch wel erg ver: de hele wijk is met vlaggetjes versierd!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zal het vanmiddag eens bekijken en iedereen heel glunderend bedanken. Ik hoop alleen dat ze niet zo verzot als FC Twente-fans op hun club, want dat is echt bizar.Hendrikus schreef:Gijs, gefeliciteerd. We wisten al dat je populair was in je postwijk, maar ze gaan nu toch wel erg ver: de hele wijk is met vlaggetjes versierd!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()
Zelfs het alarm joelt meeHendrikus schreef:Gijs, gefeliciteerd. We wisten al dat je populair was in je postwijk, maar ze gaan nu toch wel erg ver: de hele wijk is met vlaggetjes versierd!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()

Lassie schreef:vannochtend uitgeslapen
vanmiddag zijn we naar de st.jacobs markt geweest
net bij een winkel camera gekocht
nu even relaxen
straks avond eten
en vanavond lekker relaxen (lees: lezen en gezellig met fam. praten).
Leuk die markt in St Jacobs; ben ik ook wel eens geweest.
heb je nog foto's gemaakt?
ja we hebben nog foto's gemaakt ja.
en hopen volgende week zaterdag ook weer te gaan.
Wij gaan vandaag naar ons huisje in Baysville.
Eerst nog even wat boodschappen doen in Cambrigde.
en hopen volgende week zaterdag ook weer te gaan.
Wij gaan vandaag naar ons huisje in Baysville.
Eerst nog even wat boodschappen doen in Cambrigde.
Geen persoonverheerlijking maar postbodeverheerlijking??Hendrikus schreef:Gijs, gefeliciteerd. We wisten al dat je populair was in je postwijk, maar ze gaan nu toch wel erg ver: de hele wijk is met vlaggetjes versierd!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dus dit moet ik mijzelf niet aanrekenen, maar mijn werk??fluitje schreef:Geen persoonverheerlijking maar postbodeverheerlijking??Hendrikus schreef:Gijs, gefeliciteerd. We wisten al dat je populair was in je postwijk, maar ze gaan nu toch wel erg ver: de hele wijk is met vlaggetjes versierd!Gijs83 schreef:Jarig zijn!![]()
- JolandaOudshoorn
ik moet zo gaan koukleumen in het verkooptentje in onze straat ovm de nog steeds durende verlichtingsweek. Nog een paar dagen, woensdag is het voorbij. Kan ik nog mensen verwachten>>
Gezelligheid, kleed je superwarm aan, dan hoef je niet te kleumen!JolandaOudshoorn schreef:ik moet zo gaan koukleumen in het verkooptentje in onze straat ovm de nog steeds durende verlichtingsweek. Nog een paar dagen, woensdag is het voorbij. Kan ik nog mensen verwachten>>
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag heb ik een stapel verstel- en vermaakwerk weggewerkt. Wat kun je toch irreeele verwachtingen over je eigen omvang hebben. Maat 34 en 42 tegelijkertijd realiseren is toch echt wel lastig.
- JolandaOudshoorn
met de kids naar de kapper, medicijnen ophalen, pak naar de stomerij brengen voor de bruiloft an volgende week, vanavond naar de dodenherdenking.
Wij zouden vanavond naar de Grebbeberg gaan, helaas kan dat nu niet doorgaan.
11 jaar geleden op deze dag begon onze romance.. op de Greb...
11 jaar geleden op deze dag begon onze romance.. op de Greb...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....