zon?henriët schreef:mogge..
lag er laat in, was er vroeg uit
desalniettemin, de zon straalt!!!
Het giet hier, en niet zachtjes ook.....
zon?henriët schreef:mogge..
dat deed het hier ook paar uur terug.. maar zo zie je..MarthaMartha schreef:zon?henriët schreef:mogge..
maar hier gaat het steeds harder...............henriët schreef:dat deed het hier ook paar uur terug.. maar zo zie je..MarthaMartha schreef:zon?henriët schreef:mogge..
na regen komt zonneschijn![]()
Wilma van den Berg schreef:Een ieder een goede dag gewenst. Zullen we het vandaag met enkele andere woorden doen;
Heer', dank U voor deze nieuwe morgen
Dank U, voor deze nieuwe dag
Dank U, dat ik met al mijn zorgen bij U komen mag
Ik heb Rens even een handje geholpen.Lassie schreef:uhmm rens? zou je dat plaatje misschien weg willen halen? (ik vindt het iets wat te bloot)
"En God zag dat het góéd was...." ......... jullie vinden dus van niet.......jullie verschuilen je compleet achter ménselijke regeltjes en wetjes..............en schuiven Gods visie op zijn schepping onder het tapijt.Tiberius schreef:Ik heb Rens even een handje geholpen.Lassie schreef:uhmm rens? zou je dat plaatje misschien weg willen halen? (ik vindt het iets wat te bloot)
nou zeg wat is et weer gezzelig hebben jullie last van ochtendhumeur ofzoLassie schreef:...achtsja... lekker laten lezen rens. Ga maar lekker je eigen gangetje en blijf vooral in je eigen wereldje leven dan heeft niemand last van je.
ach meissie toch. Wanneer zet jij je oogkleppen eens af.monique schreef:nou zeg wat is et weer gezzelig hebben jullie last van ochtendhumeur ofzoLassie schreef:...achtsja... lekker laten lezen rens. Ga maar lekker je eigen gangetje en blijf vooral in je eigen wereldje leven dan heeft niemand last van je.
laten we et gezelig houden en loop elkaar niet zo af te katte
zouden jullie zélf die oogkleppen niet eens afdoen?Lassie schreef:ach meissie toch. Wanneer zet jij je oogkleppen eens af.monique schreef:nou zeg wat is et weer gezzelig hebben jullie last van ochtendhumeur ofzoLassie schreef:...achtsja... lekker laten lezen rens. Ga maar lekker je eigen gangetje en blijf vooral in je eigen wereldje leven dan heeft niemand last van je.
laten we et gezelig houden en loop elkaar niet zo af te katte