Goede nacht [2]
Re: Goede nacht [2]
ik ga nu reeds m'n bed in, want ik ben hóndsmoe........geen greintje energie meer over vandaag.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
slaap lekker Rens!Rens schreef:ik ga nu reeds m'n bed in, want ik ben hóndsmoe........geen greintje energie meer over vandaag.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
slaap lekker allemaal.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
goede nacht en goede pasen.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer

Wat ben jij nog laat ophenriët schreef:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja, ik kon nog niet naar bed, mn hoofd was zo vol, Jean deed de vaat, en zei, ik doe het wel even, en de pc stond nog aan, dus ik dacht,even een blik op rf.Orchidee schreef:Wat ben jij nog laat ophenriët schreef:
Bij mij werd rond die tijd ook de vaat gedaan, terwijl ik al heerlijk lag te slapenhenriët schreef:Ja, ik kon nog niet naar bed, mn hoofd was zo vol, Jean deed de vaat, en zei, ik doe het wel even, en de pc stond nog aan, dus ik dacht,even een blik op rf.Orchidee schreef:Wat ben jij nog laat ophenriët schreef:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
Slaap lekker allemaal!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Welterusten allemaal, en voor morgen een goede zondag toegewenst!
Weltrusten allemaal.
- MarthaMartha
slaap lekker allemaal!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:slaap lekker allemaal!