Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Voordeligste zorgverzekering
Promovendum biedt kwaliteit op het gebied van verzekeringen. Promovendum richt zich op hbo’ers, academici, en middelbaar en hoger personeel: een groep die een relatief gezond leven leidt. Promovendum biedt deze groep een zorgverzekering met de laagste premie van Nederland, € 89,90 per maand.
De basisverzekering vergoedt overal hetzelfde.
Promovendum biedt kwaliteit op het gebied van verzekeringen. Promovendum richt zich op hbo’ers, academici, en middelbaar en hoger personeel: een groep die een relatief gezond leven leidt. Promovendum biedt deze groep een zorgverzekering met de laagste premie van Nederland, € 89,90 per maand.
Basisverz is ook niet overal even duur.
Interessant wordt het als je een eigen risico neemt, maar dan moet je gezond zijn, op het moment van afsluiten. Maar wie weet of hij /zij dit het hele jaar blijft ?
Interessant wordt het als je een eigen risico neemt, maar dan moet je gezond zijn, op het moment van afsluiten. Maar wie weet of hij /zij dit het hele jaar blijft ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Maar hoe weet je dat het geen nepperts zijn? Voor hetzelfde geld is het een obscuur bureautje dat geld int en vervolgens nergens is terug te vinden.refo schreef:Voordeligste zorgverzekering
ff googlen, bellen en d'er is toch ook nog zoiets als een zorgeverzekerings autoriteit?Afgewezen schreef:Maar hoe weet je dat het geen nepperts zijn? Voor hetzelfde geld is het een obscuur bureautje dat geld int en vervolgens nergens is terug te vinden.refo schreef:Voordeligste zorgverzekering
Vraagje aan facebook gebruikers: ik sta offline als ik ingelogd ben. Hoe krijg ik het voor elkaar om weer online te komen? Ik kan die optie nergens vinden.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
op chat klikken.
Dat lukt dus nietLassie schreef:op chat klikken.

Ksnapperniksvan
rechtsonderaan . . .Ichtus schreef:Dat lukt dus nietLassie schreef:op chat klikken.![]()
Ksnapperniksvan
scape schreef:rechtsonderaan . . .Ichtus schreef:Dat lukt dus nietLassie schreef:op chat klikken.![]()
Ksnapperniksvan

Als ik daar op klik en een poging tot online gaan doe, dan zegtie: je chat instellingen kunnen niet bewaard worden.

Intussen de eerste spaarlampen ingedraaid. Nu valt mij op dat zij "op gang moeten komen". Ik dacht eerst, he hij doet het niet goed. Maar dan worden ze langzaam lichter. Hoe komt dat ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat heeft de synode van de PKN nou besloten over de islam en het bidden met moslims? Mijn predikant schreef er zo'n warrig stukje over in het kerkblad, dat ik er niks meer van snap. Op internet vond ik alleen voorbeschouwingen (maar ik weet al dat ik niet goed zal hebben gezocht).
- Oude-Waarheid
Prekensite.nl geeft foutmelding 400
Volgens Refo heeft het met de betaling te maken?
Maar hoe en waar kan je betalen hiervoor? (Servage One)
ik krijg de indruk dat prekensite.nl de rekeningen niet betaald heeft, en daarom is afgesloten. Gebruikers hoeven niks te betalen.Oude-Waarheid schreef:Prekensite.nl geeft foutmelding 400
Dat dacht ik ook.Zita schreef:ik krijg de indruk dat prekensite.nl de rekeningen niet betaald heeft, en daarom is afgesloten. Gebruikers hoeven niks te betalen.Oude-Waarheid schreef:Prekensite.nl geeft foutmelding 400
Of de provider was nalatig in de betaling.
Ons RF heeft onlangs hetzelfde meegemaakt.
- MarthaMartha
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een registratie systeem voor ons steunpunt mantelzorg.
Nu zorgen mantelzorgers voor mensen met de meest uiteenlopende aandoeningen / kwalen / stoornissen / problemen / handicaps.
Ik heb een ellenlange lijst die ik het liefst in een aantal hoofdcategorieën zou verdelen.
En daarmee loop ik vast, want waar kies je voor?
- lichamelijke gezondheid / geestelijke gezondheid / ...
- somatiek / geriatrie / psychiatrie / ...
wie heeft een lumineus idee? of wie helpt me even denken?
Nu zorgen mantelzorgers voor mensen met de meest uiteenlopende aandoeningen / kwalen / stoornissen / problemen / handicaps.
Ik heb een ellenlange lijst die ik het liefst in een aantal hoofdcategorieën zou verdelen.
En daarmee loop ik vast, want waar kies je voor?
- lichamelijke gezondheid / geestelijke gezondheid / ...
- somatiek / geriatrie / psychiatrie / ...
wie heeft een lumineus idee? of wie helpt me even denken?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!