Die status had bij ons Saroma.Orchidee schreef:Oh ja DOMOvlaBonny schreef:DOMO vla, Djoezz, Tjolk, De Gruyter....., hadden wij weleens als "reservetoetje"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ic1ZrI7bYKQ[/youtube]
Die status had bij ons Saroma.Orchidee schreef:Oh ja DOMOvlaBonny schreef:DOMO vla, Djoezz, Tjolk, De Gruyter....., hadden wij weleens als "reservetoetje"
In die makkulukkuh pakkuh!Orchidee schreef:Oh ja DOMOvlaBonny schreef:DOMO vla, Djoezz, Tjolk, De Gruyter....., hadden wij weleens als "reservetoetje"
Ria schreef:ik dacht dat ik mijn mobiel kwijt was, beetje in paniek, zat die in de oplader
Was toch wel opgelucht
Ja lach maar, afgelopen zomer ook zo'n grapje...heeft ze weer een nieuwe gekregen...4 maanden later vinden we de "oude" nieuwe terugjvdg schreef:Ria schreef:ik dacht dat ik mijn mobiel kwijt was, beetje in paniek, zat die in de oplader
Was toch wel opgelucht
Sja, misschien moeten ze geen telefoon krijgen, maar er gewoon zelf één kopen. Mijn ervaring is dat ze netter op hun spullen worden als ze er zelf voor gedokt hebben.Orchidee schreef:Ja lach maar, afgelopen zomer ook zo'n grapje...heeft ze weer een nieuwe gekregen...4 maanden later vinden we de "oude" nieuwe terugjvdg schreef:Ria schreef:ik dacht dat ik mijn mobiel kwijt was, beetje in paniek, zat die in de oplader
Was toch wel opgelucht![]()
![]()
M'n portomonnee heeft ook een bodem hoor
Tja, zal ik in het vervolg misschien ook wel doen, scheelt weer wat geld voor pappie en mammie...vlinder schreef:Sja, misschien moeten ze geen telefoon krijgen, maar er gewoon zelf één kopen. Mijn ervaring is dat ze netter op hun spullen worden als ze er zelf voor gedokt hebben.Orchidee schreef:Ja lach maar, afgelopen zomer ook zo'n grapje...heeft ze weer een nieuwe gekregen...4 maanden later vinden we de "oude" nieuwe terugjvdg schreef:Ria schreef:ik dacht dat ik mijn mobiel kwijt was, beetje in paniek, zat die in de oplader
![]()
Is dan toch mijn geld...als je 12 jaar bent heb je nog niet zoveel te makkenvlinder schreef:Sja, misschien moeten ze geen telefoon krijgen, maar er gewoon zelf één kopen. Mijn ervaring is dat ze netter op hun spullen worden als ze er zelf voor gedokt hebben.Orchidee schreef:Ja lach maar, afgelopen zomer ook zo'n grapje...heeft ze weer een nieuwe gekregen...4 maanden later vinden we de "oude" nieuwe terugjvdg schreef:Ria schreef:ik dacht dat ik mijn mobiel kwijt was, beetje in paniek, zat die in de oplader
![]()
is zo, maar tochIs dan toch mijn geld...als je 12 jaar bent heb je nog niet zoveel te makken
even youtube aangepast anders hou je zo'n leeg vlak, da's ook geen gezicht.Zita schreef:Die status had bij ons Saroma.Orchidee schreef:Oh ja DOMOvlaBonny schreef:DOMO vla, Djoezz, Tjolk, De Gruyter....., hadden wij weleens als "reservetoetje"
[youtube]ic1ZrI7bYKQ[/youtube]