Oei, oei, dan denk ik dat je door de MacDrive bent gelopen.jvdg schreef:Véél en véél erger........Hendrikus schreef:Jan is bij de viskraam langs geweest, denk ikAuto schreef:Ah lekker gebarbedingest?jvdg schreef:Ik durf het niet te publiceren uit angst dat mijn diëtiste ook forumlid is en wellicht meeleest in dit topic.![]()
Die viskraan zou wel de instemming van Rebecca hebben gehad.
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Warm, warmer.....Luther schreef:Oei, oei, dan denk ik dat je door de MacDrive bent gelopen.jvdg schreef:Véél en véél erger........![]()
Vreselijk, je hebt stilgestaan, en bent gaan zitten...jvdg schreef:Warm, warmer.....Luther schreef:Oei, oei, dan denk ik dat je door de MacDrive bent gelopen.jvdg schreef:Véél en véél erger........![]()
(Of was het de Kentucky Friet Chicken, of de Burger King, nog erger....)
Ik zou die verzameling wandelstokken maar opruimen, want Rebekka zou ze eens ergens anders voor kunnen gaan aanwenden.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vrees dan ook idd het ergste.Luther schreef:Vreselijk, je hebt stilgestaan, en bent gaan zitten...jvdg schreef:Warm, warmer.....Luther schreef:Oei, oei, dan denk ik dat je door de MacDrive bent gelopen.jvdg schreef:Véél en véél erger........![]()
(Of was het de Kentucky Friet Chicken, of de Burger King, nog erger....)
Ik zou die verzameling wandelstokken maar opruimen, want Rebekka zou ze eens ergens anders voor kunnen gaan aanwenden.
(Ze weet nix van mijn verzameling af, gelukkig. Zo dom ben ik nou ook weer niet)
- JolandaOudshoorn
hmprff schreef:Verrukkelijke hamburgermet een broodje

Ik weet, mijn Verlosser leeft
wij eten vandaag boontjes met kip
die kip vergat ik gisteren door het gerecht te doen
die kip vergat ik gisteren door het gerecht te doen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het wordt vanaf vandaag weer...... shaken.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
pasta met champignonsaus en wat komkommer.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Spaghetti met Schinken-Hackfleischrolletjes uit de oven (hoera voor de supermarktsouvenirtjes), met geroosterde aubergine, paprika, tomaat en ui uit de oven (in een dressing van balsamicoazijn, versgemalen zwarte peper, olijfolie en tijm), met gebakken champignons en huttenkase met basilicum en peper.
wij hebben gekookte aardappelen, hamburger met uitjes en rode bieten gegeten (deze heb ik voor het eerst van m'n leven klaar gemaakt).
soepie
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- zusterelly
onze dochter nam allerlei groente mee uit haar (school)tuintje. Bieten, wortels en ook iets wat ik nog niet eerder gezien heb. Dochter zegt dat het koolraap is. Ik kijk op google en daar lijkt het wel op. Maar hoe maak ik dat klaar? Moet je dat eerst koken en dan schillen, of eerst schillen. Of is er helemaal geen schil te schillen....
Wie o wie kan mij helpen?
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Schillen, in blokjes of reepjes snijden, koken, sausje erover. (mijn moeder deed altijd maizenapapje).zusterelly schreef:onze dochter nam allerlei groente mee uit haar (school)tuintje. Bieten, wortels en ook iets wat ik nog niet eerder gezien heb. Dochter zegt dat het koolraap is. Ik kijk op google en daar lijkt het wel op. Maar hoe maak ik dat klaar? Moet je dat eerst koken en dan schillen, of eerst schillen. Of is er helemaal geen schil te schillen....
Wij hadden ooit een kraamverzorgster die zei dat we spruitjes aten. Mijn zusje en ik achter de bank verstoppen en we waren veeel te snel. Die kraamverzorgster ten einde raad. Zegt ze: jullie hoeven geen spruitjes, maar krijgen frietjes. Tot onze grote nijd zette ze dus frietjes (koolraap) met mayonaise (saus) voor ons neer!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- zusterelly
dus het is niet lekker?vlinder schreef:Schillen, in blokjes of reepjes snijden, koken, sausje erover. (mijn moeder deed altijd maizenapapje).zusterelly schreef:onze dochter nam allerlei groente mee uit haar (school)tuintje. Bieten, wortels en ook iets wat ik nog niet eerder gezien heb. Dochter zegt dat het koolraap is. Ik kijk op google en daar lijkt het wel op. Maar hoe maak ik dat klaar? Moet je dat eerst koken en dan schillen, of eerst schillen. Of is er helemaal geen schil te schillen....
Wij hadden ooit een kraamverzorgster die zei dat we spruitjes aten. Mijn zusje en ik achter de bank verstoppen en we waren veeel te snel. Die kraamverzorgster ten einde raad. Zegt ze: jullie hoeven geen spruitjes, maar krijgen frietjes. Tot onze grote nijd zette ze dus frietjes (koolraap) met mayonaise (saus) voor ons neer!![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.