Arie Boomsma geinterviewd door Frénk van der Linden

Kaw
Contacteer:

Re: Arie Boomsma geinterviewd door Frénk van der Linden

Bericht door Kaw »

jvdg schreef:
Kaw schreef:IFAW heeft geen CBF-keur maar je krijgt wel een leuk zeehondje. SMS nu! SMS nu! SMS nu!
Ik dacht dat ik een ijsbeerke heb ontvangen, maar ik kan het niet nagaan want ik heb het natuurlijk gelijk weggegeven.

(Ik heb (bloos) nooit nagegaan of IFAW een CBF-je heeft)
Afbeelding
Sorry om je dit te vertellen JvdG, maar voor mijn gevoel besteden ze nogal wat donatiegeld aan reclame op Discovery Channel en National Geographic Channel. Ja, dat kijk ik wel eens. Vandaar dat ik IFAW kende en het me opviel dat ze geen CBF-keur hebben.
jvdg

Bericht door jvdg »

Kaw schreef:
jvdg schreef:
Kaw schreef:IFAW heeft geen CBF-keur maar je krijgt wel een leuk zeehondje. SMS nu! SMS nu! SMS nu!
Ik dacht dat ik een ijsbeerke heb ontvangen, maar ik kan het niet nagaan want ik heb het natuurlijk gelijk weggegeven.

Afbeelding
Sorry om je dit te vertellen JvdG, maar voor mijn gevoel besteden ze nogal wat donatiegeld aan reclame op Discovery Channel en National Geographic Channel. Ja, dat kijk ik wel eens. Vandaar dat ik IFAW kende en het me opviel dat ze geen CBF-keur hebben.
In dat geval, Kaw, doe ik maar extra donaties aan MAF.
(Alhoewel mij het lot van dieren ook zeer ter harte gaat)
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

jvdg schreef:
Kaw schreef:
jvdg schreef:

Afbeelding
(Alhoewel mij het lot van dieren ook zeer ter harte gaat)
Nooit geweten JvdG dat je zo'n dierenliefhebber bent. Door mijn werk heb ik veel contact met IVN en Ecomare. In het verleden hebben we ook veel gedaan met van die vogelfiguren. WNF heeft wel een CBF en Vogelbescherming Nederland ook.

Sterker nog: http://www.cbf.nl/Database_goede_doelen ... mit=Zoeken en dan zien we IFAW daar staan... Een mens kan zich dan toch flink mis googlen ;) Herstel: Ze staan daar wel op de site, maar hebben geen keurmerk... :huhu Gelukkig ben ik toch iets minder dom dan dat ik er uit zie.
jvdg

Bericht door jvdg »

Kaw schreef: Sorry om je dit te vertellen JvdG, maar voor mijn gevoel besteden ze nogal wat donatiegeld aan reclame op Discovery Channel en National Geographic Channel. Ja, dat kijk ik wel eens. Vandaar dat ik IFAW kende en het me opviel dat ze geen CBF-keur hebben.
(Alhoewel mij het lot van dieren ook zeer ter harte gaat)[/quote]
Nooit geweten JvdG dat je zo'n dierenliefhebber bent. Door mijn werk heb ik veel contact met IVN en Ecomare. In het verleden hebben we ook veel gedaan met van die vogelfiguren. WNF heeft wel een CBF en Vogelbescherming Nederland ook.

Sterker nog: http://www.cbf.nl/Database_goede_doelen ... mit=Zoeken[/quote]

Beide instellingen hebben mijn bescheiden steun al.
Ik vind het overigens best wel moeilijk om mijn giften op een rationele basis te verdelen tussen mensen en dieren/natuur.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Een goede natuur is ook goed voor het welzijn van de mens.
Plaats reactie