[...] Op veel plaatsen zelfs tropisch warm met maxima van 30 graden of iets hoger. Langs de westkust echter, wordt het bij wind van zee, slechts 22 graden.
Waar word jij blij van?
Re: waar word jij blij van
Blij dat ik aan de westkust woon...
Over ontvoeringen?MarthaMartha schreef:wim schreef:Had mijn vrouw maar zo'n man. Dat zou ik haar echt gunnen.Hilde schreef:van gisteravond....![]()
![]()
Ben 'ontvoerd' door mijn man.... die oppas had geregeld voor ons dochtertje en mij heeft meegenomen naar een heel leuk restaurantje om ons 3-jarig huwelijk te vieren!!
Het was geweldig!!![]()
![]()
misschien kun je op cursus Wim, er zijn ook wel boekjes over....
Ah.. kun je me iets specifieks aanbevelen?MarthaMartha schreef: misschien kun je op cursus Wim, er zijn ook wel boekjes over....
- Wilma van den Berg
Hilde schreef:van gisteravond....![]()
![]()
Ben 'ontvoerd' door mijn man.... die oppas had geregeld voor ons dochtertje en mij heeft meegenomen naar een heel leuk restaurantje om ons 3-jarig huwelijk te vieren!!
Het was geweldig!!![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Van mijn geweldige vriendin die ik vandaag weer een hele tijd ontmoet heb. Wow...echt kick gewoon 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
En wij maar denken dat jij in het wilde westen woondewim schreef:Had mijn vrouw maar zo'n man. Dat zou ik haar echt gunnen.Hilde schreef:van gisteravond....![]()
![]()
Het was geweldig!!![]()

~~Soli Deo Gloria~~
van het feit dat we op vakantie gaan. Dat we er allebei zo'n zin in hebben....heerlijk rustig genieten van de natuur.
hoeveel minuten staat deze nog open....
of je nu ergens van baalt of blij van wordt....

of je nu ergens van baalt of blij van wordt....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik word blij als gebruikers melden van de grote daden des Heeren!henriët schreef:hoeveel minuten staat deze nog open....
of je nu ergens van baalt of blij van wordt....![]()
![]()
Zo'n topic zou ik niet durven sluiten.......
Zolang het maar is ter Eere van Hem die die grote daden schenkt.
Nou, vind ik nogal zwaar geladen, jvdg. Wat mij betreft mag deze ook dicht.jvdg schreef:Ik word blij als gebruikers melden van de grote daden des Heeren!henriët schreef:hoeveel minuten staat deze nog open....
![]()

Afgewezen schreef:Nou, vind ik nogal zwaar geladen, jvdg. Wat mij betreft mag deze ook dicht.jvdg schreef:Ik word blij als gebruikers melden van de grote daden des Heeren!henriët schreef:hoeveel minuten staat deze nog open....
![]()

Effe wachte......
Het vermelden van de grote daden van de Heere zou ik niet willen blokkeren.
- JolandaOudshoorn
JvdG heeft wel een punt. Meerdere malen in dit topic wordt er een "hogere" dimensie bereikt. Ik zou dat niet zwaar willen noemen, eerder licht!
En ja, een topic waarbij we onze dankbaarheid kunnen uiten, ook jegens onze Schepper, moet eigenlijk wel open blijven op een Refoforum!
En ja, een topic waarbij we onze dankbaarheid kunnen uiten, ook jegens onze Schepper, moet eigenlijk wel open blijven op een Refoforum!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Als we maar denken aan het gezegde: Overdaad schaadt!JolandaOudshoorn schreef:JvdG heeft wel een punt. Meerdere malen in dit topic wordt er een "hogere" dimensie bereikt. Ik zou dat niet zwaar willen noemen, eerder licht!
- JolandaOudshoorn
Teveel dankbaar zijn???Afgewezen schreef:Als we maar denken aan het gezegde: Overdaad schaadt!JolandaOudshoorn schreef:JvdG heeft wel een punt. Meerdere malen in dit topic wordt er een "hogere" dimensie bereikt. Ik zou dat niet zwaar willen noemen, eerder licht!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: Waar word jij blij van?
Haha, ik wist dat er zo een zou komen.
Een andere dan: Laat uw woorden weinig zijn en met zout besprengd.
Een andere dan: Laat uw woorden weinig zijn en met zout besprengd.