Kom je was maar brengen...henriët schreef:VREEEEEEEEEEESELIJK
Mn wasmachine is kapot
Ik wil er wel een paar voor je draaien

Kom je was maar brengen...henriët schreef:VREEEEEEEEEEESELIJK
Mn wasmachine is kapot
Ok.Jo-Ann schreef:Kom je was maar brengen...henriët schreef:VREEEEEEEEEEESELIJK
Mn wasmachine is kapot
'k Ga een eigen bedrijfje beginnenJongere schreef:Ok.Jo-Ann schreef:Kom je was maar brengen...henriët schreef:VREEEEEEEEEEESELIJK
Mn wasmachine is kapot
Ook alJo-Ann schreef:'k Ga een eigen bedrijfje beginnen![]()
![]()
'k Ga een eigen bedrijfje beginnenJo-Ann schreef:Ok.Jongere schreef:[quote="Jo-AnnKom je was maar brengen...
uhm, ja nadat ik de knop onderin naar links draaide (ipv rechts) en er een hele sloot water uit kwam.... deed ie het weerMarthaMartha schreef:
Is ie weer gemaakt Henriët???
Margriet schreef:20 pond!!!!!!
kom, kom, rens je moet weten dat je een hond in huis hebt....Rens schreef:De verbindingskabel tussen de PC en m'n digitale camera...........Puck was zo vriendelijk die doormidden te kluiven...........
ach....het is pas de eerste keer dat ze wat sloopt.........maar zo'n verbindingskabel is niet meer te koop: de camera is nog vanuit het stenen tijdperk ongeveer........albion schreef:kom, kom, rens je moet weten dat je een hond in huis hebt....Rens schreef:De verbindingskabel tussen de PC en m'n digitale camera...........Puck was zo vriendelijk die doormidden te kluiven...........
hoog tijd dat je dan een nieuwe aanschaftRens schreef:ach....het is pas de eerste keer dat ze wat sloopt.........maar zo'n verbindingskabel is niet meer te koop: de camera is nog vanuit het stenen tijdperk ongeveer........albion schreef:kom, kom, rens je moet weten dat je een hond in huis hebt....Rens schreef:De verbindingskabel tussen de PC en m'n digitale camera...........Puck was zo vriendelijk die doormidden te kluiven...........