we hadden al aangeboden dat je mee mocht rijden toch?!Christiaan schreef:Moet ook nog naar het station en ook nog in Veenendaal.Hendrikus schreef:2 uur en 34 minuten voor Christiaanfreek schreef:Met het OV waarschijnlijk wel :idea:Tiberius schreef:Zuid-Beveland naar Veenendaal is geen 3 1/2 uur toch?
De terugreis duurt ook meer dan een half uur langer dan te heenreis. Dus 7 uur is niet erg overdreven.
nieuwjaarsmeeting.....
het is ook een vreselijk leuke meid..............helma schreef:Tuurlijk kom je!!!Daphne schreef:Ik pass als het in Veenendaal is... toedeledokie.
lijkt me juist zo leuk om je 'life' te ontmoeten
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Kan uit Gouda iets goeds komen?Rens schreef:het is ook een vreselijk leuke meid..............helma schreef:Tuurlijk kom je!!!Daphne schreef:Ik pass als het in Veenendaal is... toedeledokie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Meestal nietrefo schreef:Kan uit Gouda iets goeds komen?Rens schreef:het is ook een vreselijk leuke meid..............helma schreef:Tuurlijk kom je!!!Daphne schreef:Ik pass als het in Veenendaal is... toedeledokie.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
mentos schreef::| :mrgreen:Daphne schreef:Daphne schreef:Ik denk persoonlijk Mentos dat er weinig mensen uit jouw woonplaats komen (*zie de naam die jezelf hebt ingevuld...) :roll:Woonplaats: 'n massa halfvergane plantenresten

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Jean le Fontain
- Contacteer:
hm, zou kunnen dat wij dr langs komen... We zetten dan meestal wel een gasmaskertje op...mentos schreef::| :mrgreen:Daphne schreef:Daphne schreef:Ik denk persoonlijk Mentos dat er weinig mensen uit jouw woonplaats komen (*zie de naam die jezelf hebt ingevuld...) :roll:Woonplaats: 'n massa halfvergane plantenresten