Ik mag het misschien niet concluderen, maar uit de poll blijkt dat 2/3e van de gebruikers van dit forum op de SGP hebben gestemd.
Snuffel ik de postings door kom ik gevoelsmatig uit op 40% SGP, 40% CU en 20% overige partijen.
Dat betekent dat een aantal poll-stemmers nimmer postings plaatsen!
(Vermoedelijk zijn dat dus vooral "geheime" SGP-aanhangers)
Oproep: Niet alleen incognito polls invullen, maar ook actief mee discussieren over alle refoforum topics.
En dat geldt uiteraard niet alleen voor de geheime SGP-ers.
Vandaag dus: wie heeft jouw stem gekregen??
- JolandaOudshoorn
Jaja, jij je zin. ik heb SGP gestemt, ook namens mijn man. Eigenlijk omdat dit de enigste partij was di een briefje bij ons door de deur gooide. Is de campagne toch nog ergens goed voor geweestjvdg schreef:Ik mag het misschien niet concluderen, maar uit de poll blijkt dat 2/3e van de gebruikers van dit forum op de SGP hebben gestemd.
Snuffel ik de postings door kom ik gevoelsmatig uit op 40% SGP, 40% CU en 20% overige partijen.
Oproep: Niet alleen incognito polls invullen, maar ook actief mee discussieren over alle refoforum topics.
En dat geldt uiteraard niet alleen voor de geheime SGP-ers.
En ook omdat de CU een beetje wazige uitslag gaf bij de stemwijzer, te veel, weet niet/geen mening.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tja, jouw motivatie om SGP te stemmen op basis van een briefie vind ik zwak. :shock: :shock:JolandaOudshoorn schreef:Jaja, jij je zin. ik heb SGP gestemt, ook namens mijn man. Eigenlijk omdat dit de enigste partij was di een briefje bij ons door de deur gooide. Is de campagne toch nog ergens goed voor geweestjvdg schreef:Ik mag het misschien niet concluderen, maar uit de poll blijkt dat 2/3e van de gebruikers van dit forum op de SGP hebben gestemd.
En dat geldt uiteraard niet alleen voor de geheime SGP-ers.![]()
En ook omdat de CU een beetje wazige uitslag gaf bij de stemwijzer, te veel, weet niet/geen mening.
En dan het feit dat, NB jìj als vrouw hebt gestemd namens jouw ega, dat kan al helemaal niet natuurlijk! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar Jolanda, je begrijpt me wel, het gaat mij er niet om welke partij je stemt, maar ik vind hetzelf erg belangrijk dat we als christenen proberen om zoveel als mogelijk de Zaak des Konings te dienen en uit te dragen.
Dat geluid moet in je stem doorklinken, en is niet gebonden aan de door mij geliefde SGP.