Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)

Rens

Bericht door Rens »

Unionist schreef:Wat ik een lief dier vind, is de ezel. Ik moet er in de kinderboerderij altijd even naar toe, even aaien, even praten, even in zijn ogen kijken.
Heerlijk!

(Nee, nou geen grappen... ik ben serieus)
ik ga altijd, áls ze er zijn, naar de biggetjes..........lief leuk rossig.....heerlijk aaibaar allemaal!

maar ja, hier in de hele wijde omtrek geen kinderboerderij te vinden......met kranten dichtgeplakt hé....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Kislev schreef:
Rens schreef: Ze is toch om óp te vreten?? (figúúrlijk dan hé!!!)
Mag van mij ook letterlijk :roll: kVind het persoonlijk verschrikkelijk al die kleine rothondjes. Altijd keffen, een hoop herrie en flink stinken.
Tsja, je zou zo niet zeggen dat ik op het platteland opgevoed ben en we altijd een hond gehad hebben (tervurense herder). :mrgreen:
De buren hadden megairritante keeshond die altijd je achterna renden om je bij je enkels te grijpen als je voorbij fietste. Als je dat had overleefd en heelhuids was thuis gekomen ruilde je je fiets in voor 'n skelter en ging je terug. Haha, dat beest happen naar je enkels maar hij kon er niet bij anders kwam ie onder de achterwielen. Zoon van de boer kwam een keer naar buiten stieren toen die hond me achterop zat toen ik aan 't fietsen was en schreeuwde: schop hem voor zn ***. Dat heb ik me geen twee keer laten zeggen 8)

Wilde later ook wel een hond, nu ik een jaar op mezelf woon is er geen haar meer op mn hoofd die er aan denkt. Zie je in de woonwijk al die grote kerels met zo'n klein hondje en een plastic zakje door de wijk lopen... Tsss :?
Dus door die ene keeshond heb jij je zo laten beïnvloeden dat alle kleinde honden maar rothonden zijn die altijd keffen en stinken?"
Érg kort door de bocht hoor.........pffffffffffff
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Kislev

Bericht door Kislev »

Mariavt schreef:
Kislev schreef:
Rens schreef: Ze is toch om óp te vreten?? (figúúrlijk dan hé!!!)
Mag van mij ook letterlijk :roll: kVind het persoonlijk verschrikkelijk al die kleine rothondjes. Altijd keffen, een hoop herrie en flink stinken.
Tsja, je zou zo niet zeggen dat ik op het platteland opgevoed ben en we altijd een hond gehad hebben (tervurense herder). :mrgreen:
De buren hadden megairritante keeshond die altijd je achterna renden om je bij je enkels te grijpen als je voorbij fietste. Als je dat had overleefd en heelhuids was thuis gekomen ruilde je je fiets in voor 'n skelter en ging je terug. Haha, dat beest happen naar je enkels maar hij kon er niet bij anders kwam ie onder de achterwielen. Zoon van de boer kwam een keer naar buiten stieren toen die hond me achterop zat toen ik aan 't fietsen was en schreeuwde: schop hem voor zn ***. Dat heb ik me geen twee keer laten zeggen 8)

Wilde later ook wel een hond, nu ik een jaar op mezelf woon is er geen haar meer op mn hoofd die er aan denkt. Zie je in de woonwijk al die grote kerels met zo'n klein hondje en een plastic zakje door de wijk lopen... Tsss :?
Dus door die ene keeshond heb jij je zo laten beïnvloeden dat alle kleinde honden maar rothonden zijn die altijd keffen en stinken?"
Nee hoor, niet alleen door die keeshond. Is standaard bij kleine honden (hebben vroeger ook poedel gehad). Hoe groter de hond hoe rustiger over het algemeen.
Josephus

Bericht door Josephus »

Kislev schreef:Nee hoor, niet alleen door die keeshond. Is standaard bij kleine honden (hebben vroeger ook poedel gehad). Hoe groter de hond hoe rustiger over het algemeen.
Doe mij ook maar liever een grote hond!

Afbeelding
geledu

Bericht door geledu »

Doe mij maar liever helemaal geen hond..
Kislev

Bericht door Kislev »

geledu schreef:Doe mij maar liever helemaal geen hond..
:lol: Ben altijd opgegroeid met honden en wilde er later beslist ook één. Met katten had ik weer helemaal niks, arrogante beesten. Dat ging wel over toen er op een kerstavond eentje voor de deur stond en nooit meer is weggegaan en het ook nog eens goed met de hond kon vinden.

Nu ik op mezelf woon en bijna 1,5 jaar hondloos ben moet ik zeggen: die komt er ook niet meer in. Sowieso niet nu ik in een rijtjeshuis woon (ik kom van het platteland). Een hond in de bebouwde kom is niks gedaan.
Rens

Bericht door Rens »

het zal niet mijn "lievelingsdier" worden......maar een bijzonder creatuur is het wél, deze krokodilvis uit de diepzee (600 tot 1000 meter diepte)

Afbeelding
Moderatorbericht:
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ik hou van alle dieren, mits op de juiste wijze klaargemaakt! :wink:

Maar even zonder flauwe grappen: Koe varken geit hond kat.
The Groom's still waiting at the altar
Rens

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:
Tja, we hebben alweer enige tijd een KLEIN ROTHONDJE Kislev............een Cairn Terriër, ook wel bekend als "Cesar-hondje"

Dit is dus onze Pebbles, 2 1/2 jaartjes jong, en héél erg speels, (o ja, blaffen kan ze als de beste als je met haar gaat spelen.........)

Afbeelding
Moderatorbericht:
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Afbeelding
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Rens

Bericht door Rens »

@ Jacobmarin........

mooi dier, alleen zo lastig te knuffelen of op schoot te nemen, laat staan meenemen de stad in.................. :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Afbeelding

Niet echt mijn lievelingsdier, maar je kunt er wel lekkere soep van maken... :lol:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Rens schreef:@ Jacobmarin........

mooi dier, alleen zo lastig te knuffelen of op schoot te nemen, laat staan meenemen de stad in.................. :mrgreen: :mrgreen:
Ja, dat wordt inderdaad lastig :wink: Alhoewel ze regelmatig geknuffeld worden hoor!
Dit is weer minder populair bij deze vis:
Afbeelding
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Rens

Bericht door Rens »

jakobmarin schreef:
Dit is weer minder populair bij deze vis:
wat een quity.........lief beestje.........écht om te omhelzen en te knuffelen (met een harnas én maliënkolder aan)
Moderatorbericht:
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Vind een vlinder prachtig!
Heb het niet zo voorzien op honden (en katten)
Plaats reactie