Dit is in twee opzichten een smerig verhaal.albion schreef:Ik moest hier aan denken toen 'Jan' met het volgende verhaal thuiskwam.Bonny schreef:
Moet je eerst in de beerput springen om na te gaan of het er stinkt?
Ze hadden op school een presentatie bij godsdienst over de pinkstergemeente. En de stelling werd geplaatst: als je een vriendin had die van de pinkstergemeente is, zou je dan meegaan als je uitgenodigd werd om ook eens bij haar ter kerk te gaan?
'Ja', zei 'Jan' 'waarom niet? Dan kan je ook meepraten hoe het daar is en heb je het niet alleen van horen zeggen.' 'Nou', zegt iemand,
'als je stront op straat ziet dan trap je er toch ook niet in?'
'Nou', zegt Jan, 'als je niet weet wat stront is dan weet ik het nog niet of je dat niet doen zal.'
Re: AVATAR
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Snap ik ook wel, maar ik denk dat degene die het voorbeeld aanhaalde, daar geen erg in had. Dus met andere woorden: het was niet 'lelijk' bedoeld.refo schreef:Dit is in twee opzichten een smerig verhaal.albion schreef:Ik moest hier aan denken toen 'Jan' met het volgende verhaal thuiskwam.Bonny schreef:
Moet je eerst in de beerput springen om na te gaan of het er stinkt?
Ze hadden op school een presentatie bij godsdienst over de pinkstergemeente. En de stelling werd geplaatst: als je een vriendin had die van de pinkstergemeente is, zou je dan meegaan als je uitgenodigd werd om ook eens bij haar ter kerk te gaan?
'Ja', zei 'Jan' 'waarom niet? Dan kan je ook meepraten hoe het daar is en heb je het niet alleen van horen zeggen.' 'Nou', zegt iemand,
'als je stront op straat ziet dan trap je er toch ook niet in?'
'Nou', zegt Jan, 'als je niet weet wat stront is dan weet ik het nog niet of je dat niet doen zal.'
Overigens, voelde je je aangesproken dan??? Toen ik dit verhaal tikte kwam die gedachte ook bij me op.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik dacht dat deze posting in een ander topic stond...Afgewezen schreef:![]()
![]()

daarbij nog een vraag....jvdg schreef:Ariene,
Ik heb je ergens opgeroepen om te vertellen waar je jouw schitterende avatar vanaf hebt geplukt.
Je hebt die oproep mss. gemist.
Graag alsnog.
BVD
jvdg
HOE DOEN JULLIE DAT TOCH??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat?henriët schreef:daarbij nog een vraag....jvdg schreef:Ariene,
Ik heb je ergens opgeroepen om te vertellen waar je jouw schitterende avatar vanaf hebt geplukt.
Graag alsnog.
BVD
jvdg
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ander, wat een plaatje!!
leuk dat we zo ook de groei kunnen volgen.
Wat gaat het hard hè...
Wat gaat het hard hè...
Dank je!Ariene schreef:Ander, wat een plaatje!!
Wat gaat het hard hè...

een avatar maken.. foto s erop..Ariene schreef:Wat?henriët schreef:daarbij nog een vraag....jvdg schreef:Ariene,
Graag alsnog.
BVD
jvdg
plaatjes erop..
...............
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rechtsbovenin naar 'Gebruikerspaneel' gaanhenriët schreef:een avatar maken.. foto s erop..Ariene schreef:Wat?henriët schreef: daarbij nog een vraag....
plaatjes erop..
...............
> In de linkerkolom: 'profiel'
>> Daaronder staat: 'wijzig avater'
Daar kun je een afbeelding van je pc uploaden of een plaatje van internet.
Succes ermee.
vind je je plaatje niet meer mooi?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Laatst gewijzigd door Ariene op 07 jan 2009, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg leuk, Ander! En een tikje eigenwijs, heb ik het idee. Maar dat zal wel in de familie zitten.

Laatst gewijzigd door Ariene op 07 jan 2009, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
hahaha, dat is nou een schot in de roos!Jongere schreef:Erg leuk, Ander! En een tikje eigenwijs, heb ik het idee. Maar dat zal wel in de familie zitten.
Rechtsboven het midden zit een vlekje op de lens?Ariene schreef:Valt je niets op Henriët?Ariene schreef:Kijk Henriët, zo...henriët schreef:een avatar maken.. foto s erop..Ariene schreef:Wat?
plaatjes erop..
...............