hee tukkertje, wat een beest! hoe lang is -ie snoek?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Gistermiddag weer ff wezen snoeken. Ze waren weer helemaal los. De een na de andere hapte in mijn kunstaas. Heerlijk middagje dus.
[hier stond een foto]
Hengelsport
Reken maar op minimaal 1 meter>:oOorspronkelijk gepost door limosahee tukkertje, wat een beest! hoe lang is -ie snoek?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Gistermiddag weer ff wezen snoeken. Ze waren weer helemaal los. De een na de andere hapte in mijn kunstaas. Heerlijk middagje dus.
[hier stond een foto]
Hier vissen ze op Walleye , amerikaanse snoekbaars.
Er was een wedstrijd op Lake Wwannebago dit weekend en wij hebben daar Zaterdag even gekeken en dan komen ze daar echt met6 of 7 van die joekels aan .
Trouwens die zijn erg lekker...
Er was een wedstrijd op Lake Wwannebago dit weekend en wij hebben daar Zaterdag even gekeken en dan komen ze daar echt met6 of 7 van die joekels aan .
Trouwens die zijn erg lekker...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
-
Ga jij ff een vis bij Bertus vah de Bee halen. Een snoek zet je netjes terug, die eet je niet op.Oorspronkelijk gepost door visjeIk hou me aanbevolen voor een portie snoek, mmmmmmmmOorspronkelijk gepost door tukkertje
Woensdag mijn laatste werkdag, en dan twee daagjes vrij. Mooi tijd om mijn pr snoek te verbeteren.

-
Barbaren!!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeGa jij ff een vis bij Bertus vah de Bee halen. Een snoek zet je netjes terug, die eet je niet op.Oorspronkelijk gepost door visjeIk hou me aanbevolen voor een portie snoek, mmmmmmmmOorspronkelijk gepost door tukkertje
Woensdag mijn laatste werkdag, en dan twee daagjes vrij. Mooi tijd om mijn pr snoek te verbeteren.?
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Wie zijn er barbaren?:bou:Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBarbaren!!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeGa jij ff een vis bij Bertus vah de Bee halen. Een snoek zet je netjes terug, die eet je niet op.Oorspronkelijk gepost door visjeIk hou me aanbevolen voor een portie snoek, mmmmmmmmOorspronkelijk gepost door tukkertje
Woensdag mijn laatste werkdag, en dan twee daagjes vrij. Mooi tijd om mijn pr snoek te verbeteren.?
Oorspronkelijk gepost door AndreWie zijn er barbaren?:bou:Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBarbaren!!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeGa jij ff een vis bij Bertus vah de Bee halen. Een snoek zet je netjes terug, die eet je niet op.Oorspronkelijk gepost door visje Ik hou me aanbevolen voor een portie snoek, mmmmmmmm?
Snoek etende Nederlanders. :i