Huh? Wat een rare reactie.Mara schreef:Als ik me niet vergis wil jij graag de forummers nader leren kennen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
Dan zou ik maar beginnen met het wel serieus te nemen.
Ik weet wie ...... is (forummers)
- Dodo
Re: Ik weet wie ...... is (forummers)
Nee. Waarom zeg jij: ze nemen het veel te serieus?Dodo schreef:Huh? Wat een rare reactie.Mara schreef:Als ik me niet vergis wil jij graag de forummers nader leren kennen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
Dan zou ik maar beginnen met het wel serieus te nemen.
Het zijn toch niet alleen loltopics?
Ik neem het wel serieus hoor en ik hoop - maar dat zie ik wel - dat anderen het ook serieus nemen en menen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Klopt. Met allemaal mensen die graag discussiëren. Dus dan heb je het over onderwerpen waar je over van mening kunt verschillen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
Maar sommige karakters hebben daar ernstig moeite mee.
- J.C. Philpot
Ik vind het goed dat er ook gezelligheid is, maar ik hoop dat goede inhoudelijke discussies ook blijven. Het is aan ons allen persoonlijk om deze discussies te starten en aan te gaan.
Accentverschillen binnen onze gezindte die zich hier manifesteren vind ik niet zo erg. Wel vind ik het erg als er aan het schriftgezag getornt word op ethisch en theologisch vlak. Ook een oppervlakkig-postmoderne relativerings mentaliteit is niet waar ik blij van word, want daar begint het mee.
Daarom vind ik het jammer dat behoudende forummers afscheid namen. Want ik ben er van overtuigd dat er hier plaats en een roeping voor hen is.
Accentverschillen binnen onze gezindte die zich hier manifesteren vind ik niet zo erg. Wel vind ik het erg als er aan het schriftgezag getornt word op ethisch en theologisch vlak. Ook een oppervlakkig-postmoderne relativerings mentaliteit is niet waar ik blij van word, want daar begint het mee.
Daarom vind ik het jammer dat behoudende forummers afscheid namen. Want ik ben er van overtuigd dat er hier plaats en een roeping voor hen is.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
een roeping.J.C. Philpot schreef:Ik vind het goed dat er ook gezelligheid is, maar ik hoop dat goede inhoudelijke discussies ook blijven. Het is aan ons allen persoonlijk om deze discussies te starten en aan te gaan.
Sjonge wat gewichtig
-
- Verbannen
Inderdaad!
Dus...,
@Mistig, @Wandelende en @Roeline:
Kom terug!!!
Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat jullie nog gewoon meelezen.
Dus...,
@Mistig, @Wandelende en @Roeline:
Kom terug!!!
Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat jullie nog gewoon meelezen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zeg beste forummers, zullen we het netjes en vriendelijk houden? Ik vind het echt onfatsoenlijk om mogelijke karakters van mede-forumleden in een gesprek te betrekken, terwijl je overgrote deel daarvan helemaal niet kent. Je begeeft je dan op zeer glad ijs.Bezorgd schreef:Klopt. Met allemaal mensen die graag discussiëren. Dus dan heb je het over onderwerpen waar je over van mening kunt verschillen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
-
Vind ik ook, erg jammer dat het maar al te vaak gezegd word.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Goede bijdragen @jcryle
Gewoon eerlij discussiëren is prima en niet alle bevindelijkheid voor zoete koek slikken is ook prima.
Gewoon eerlij discussiëren is prima en niet alle bevindelijkheid voor zoete koek slikken is ook prima.
-
- Verbannen
Eens. Want een moeilijk karakter wordt op het forum vaak gelijkgesteld aan de rechtse personen in onze gezindte.JCRyle schreef:Zeg beste forummers, zullen we het netjes en vriendelijk houden? Ik vind het echt onfatsoenlijk om mogelijke karakters van mede-forumleden in een gesprek te betrekken, terwijl je overgrote deel daarvan helemaal niet kent. Je begeeft je dan op zeer glad ijs.Bezorgd schreef:Klopt. Met allemaal mensen die graag discussiëren. Dus dan heb je het over onderwerpen waar je over van mening kunt verschillen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik heb het over karakters, niet over forumleden.JCRyle schreef:Zeg beste forummers, zullen we het netjes en vriendelijk houden? Ik vind het echt onfatsoenlijk om mogelijke karakters van mede-forumleden in een gesprek te betrekken, terwijl je overgrote deel daarvan helemaal niet kent. Je begeeft je dan op zeer glad ijs.Bezorgd schreef:Klopt. Met allemaal mensen die graag discussiëren. Dus dan heb je het over onderwerpen waar je over van mening kunt verschillen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
- J.C. Philpot
Inderdaad.Jantje schreef:Eens. Want een moeilijk karakter wordt op het forum vaak gelijkgesteld aan de rechtse personen in onze gezindte.JCRyle schreef:Zeg beste forummers, zullen we het netjes en vriendelijk houden? Ik vind het echt onfatsoenlijk om mogelijke karakters van mede-forumleden in een gesprek te betrekken, terwijl je overgrote deel daarvan helemaal niet kent. Je begeeft je dan op zeer glad ijs.Bezorgd schreef:Klopt. Met allemaal mensen die graag discussiëren. Dus dan heb je het over onderwerpen waar je over van mening kunt verschillen.Dodo schreef:Ze nemen het veel te serieus. Het is maar een forum hoor.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Je ziet wel dat in uiterst bevindelijke hoek er inderdaad verhoudingsgewijs veel mensen te vinden zijn met soms wat bijzonder starre karakterstructuren.
Deze mensen worden vaak ook niet actief in zendingswerk of evangelisatie. Dat past gewoon niet.
Opzich heb ik daar geen moeite mee. Ieder zijn of haar eigen bijzonderheden en talenten.
Maar je mag de vraag wel stellen of dat een rol speelt in discussies op een forum bv.
Daar is niets mis mee, lijkt me.
Deze mensen worden vaak ook niet actief in zendingswerk of evangelisatie. Dat past gewoon niet.
Opzich heb ik daar geen moeite mee. Ieder zijn of haar eigen bijzonderheden en talenten.
Maar je mag de vraag wel stellen of dat een rol speelt in discussies op een forum bv.
Daar is niets mis mee, lijkt me.
-
- Verbannen
Jawel. Maar dat was nou juist niet de vraag van @Voorbijganger. Integendeel, het komt er zelfs niet bij in de buurt.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik zie het verband niet.Jantje schreef:Jawel. Maar dat was nou juist niet de vraag van @Voorbijganger. Integendeel, het komt er zelfs niet bij in de buurt.
Maar wat is de vraag dan?