Grote vreugden
Re: Grote vreugden
Van harte gefeliciteerd! Prachtige naam.
Herman, van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Gefeliciteerd!Herman schreef:Gisteren is onze dochter Hanna geboren.
-
Gefeliciteerd Herman met je geboorte van je dochter
Gefeliciteerd, Herman! 

Van harte! Leuke naam!
Van Harte gefeliciteerd!
Hanna is een mooie naam en het betekent zoveel als: Jehovah is genadig. Dat zij dit mocht leren kennen!
Hanna is een mooie naam en het betekent zoveel als: Jehovah is genadig. Dat zij dit mocht leren kennen!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
-
- Verbannen
DDD schreef:Maar je moet ook begrijpen dat ik mijn ogen uitkeek toen ik er over las. Ik had serieus niet in mijn hoofd dat zoiets kon voorkomen.
Wat geweldig om te lezen dat we elkaar zoveel nieuwe dingen kunnen toebrengen over de gewoonten in de reformatorische gezindte. Dat doet me goed!DDD schreef:Dat is een van de redenen waarom ik actief ben op dit forum. Het is een duidelijke verbreding van mijn blikveld.
Ik heb hier geregeld mijn ogen uitgewreven en doe dat nu ook. Maar ik bedoel dat niet ironisch of spottend. Ik verbaas mij er gewoon over en ik neem het mee in mijn gedachtenvorming.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Op veler verzoek heb ik de berichten over IS-vrouwen en -kinderen verplaatst naar een nieuw IS-topic (onder Actuele Zaken).
Het is mij een grote vreugde dat een der forummers weer verheugd is over een tweetal bij beroepingswerk! Ik deel in zijn vreugde.
Ik dacht al: 'Wij zijn verheugd', las ik. Dat zijn dus Piet en Jan.Piet Puk schreef:Het is mij een grote vreugde dat een der forummers weer verheugd is over een tweetal bij beroepingswerk! Ik deel in zijn vreugde.
Fijn hoor!
Ja, Jantje overlegt dan ook niet even, maar in dit geval was 'we' geoorloofd.Ad Anker schreef:Ik dacht al: 'Wij zijn verheugd', las ik. Dat zijn dus Piet en Jan.Piet Puk schreef:Het is mij een grote vreugde dat een der forummers weer verheugd is over een tweetal bij beroepingswerk! Ik deel in zijn vreugde.
Fijn hoor!