Moet ik hieruit concluderen, dat je dus geen refo bent als je een broek, topje, bermuda oid, draagt, en je dan ook niet op een christelijk park mag bivakkeren?vlinder schreef: Wat ik wel denk als ik bovenstaande zo lees: mensen kiezen voor een REFO-vakantiepark, maar willen zich niet refo gedragen. Men weet dat het onder refo's niet algemeen geaccepteerd is dat vrouwen in spaghetti-topjes lopen (wat ik bij sommige vrouwen echt ronduit smerig vind omdat ze wat verliezen als ze voorover bukken) of een broek aan hebben. Nou, doe dit dan niet. Wanneer je moeite hebt met deze ongeschreven regels ga dan naar een algemeen park waar niemand überhaupt ziet of je in een broek loopt of een spaghetti-topje aan hebt. Dit is m.i. hetzelfde als je in een moskee gaat klagen dat iedereen je aankijkt en niet groet als je je schoenen aanhoudt en geen hoofddoek op doet. Je bent vrij om te kiezen waar je op vakantie gaat, maar kijk niet vreemd op als mensen anders reageren dan je gewent bent. Niet dat dat persé goed is, en zoals ik van anderen lees zijn dit niet de algemene ervaringen.
De regels van zo'n christelijk vakantiepark zal denk ik ook wel verschillend zijn, waar wij mee handelen, hebben geen wettische regels...