Tsja... voor niets gaat de zon op :-)Orchidee schreef:Wat een prijzen![]()
Dit klopt niet. Zoals een oudere man mij ooit toevertrouwde: dat de zon nog opgaat dat heeft de HEERE alles gekost, Zijn eniggeboren Zoon heeft het Hem gekost.JolandaOudshoorn schreef:Tsja... voor niets gaat de zon op :-)Orchidee schreef:Wat een prijzen![]()
Ja en dan heeft het Hem alles gekost!Orchidee schreef:Dus voor ons betaald!
De auteur is in 1731 overleden, dus er rusten geen auteursrechten meer op de tekst.Orchidee schreef:Wat een prijzen![]()
Of ze zijn oprecht verheugd over deze uitgave.....maar dat zal er bij jou wel niet ingaan.Wim Anker schreef:Er staan 3 positieve recensies van geachtte predikanten bij. Dat veroorzaakt +30 extra marge.
Uiteraard denk ik dat deze predikanten oprecht verheugd zijn over deze uitgave en dat ze hun recensie hebben gegeven in de hoop dat daardoor dit boek des te meer gelezen zal worden. Daarover geen misverstand.huisman schreef:Of ze zijn oprecht verheugd over deze uitgave.....maar dat zal er bij jou wel niet ingaan.Wim Anker schreef:Er staan 3 positieve recensies van geachtte predikanten bij. Dat veroorzaakt +30 extra marge.
Ook een uitgever mag een eerlijke boterham verdienen en de inhoud van dit boek staat in het teken van de opdracht om de Schriften te onderzoeken. Heeft niets met "tempelpleincommercie" te maken.Wim Anker schreef:Uiteraard denk ik dat deze predikanten oprecht verheugd zijn over deze uitgave en dat ze hun recensie hebben gegeven in de hoop dat daardoor dit boek des te meer gelezen zal worden. Daarover geen misverstand.huisman schreef:Of ze zijn oprecht verheugd over deze uitgave.....maar dat zal er bij jou wel niet ingaan.Wim Anker schreef:Er staan 3 positieve recensies van geachtte predikanten bij. Dat veroorzaakt +30 extra marge.
Dat neemt echter mijn bezwaren tegen dit soort tempelpleincommercie niet weg.
Even voor mijn begrip: dominees mogen wel een boek aanbevelen, neem ik aan? Dat gebeurt uiteraard op verzoek van de uitgever, in zoverre althans dat ze een exemplaar opgestuurd krijgen om te recenseren. Zit jou probleem ook daarin, of alleen in de hoge (in jouw ogen te hoge) prijs?Wim Anker schreef:Uiteraard denk ik dat deze predikanten oprecht verheugd zijn over deze uitgave en dat ze hun recensie hebben gegeven in de hoop dat daardoor dit boek des te meer gelezen zal worden. Daarover geen misverstand.huisman schreef:Of ze zijn oprecht verheugd over deze uitgave.....maar dat zal er bij jou wel niet ingaan.Wim Anker schreef:Er staan 3 positieve recensies van geachtte predikanten bij. Dat veroorzaakt +30 extra marge.
Dat neemt echter mijn bezwaren tegen dit soort tempelpleincommercie niet weg.